וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "המקום של מאריץ' לא מובטח"

22.9.2014 / 14:26

הצהובים לא מרוצים מההשתלבות של הסנטר האוסטרלי, והחלו לבדוק אופציות להחתמת גבוה. היינס: "אנחנו צריכים להתחבר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב תקיים הערב (שני) אימון פתוח לאוהדיה בהיכל נוקיה, ומחר תמריא לברזיל שם תפגוש במסגרת הגביע הביניבשתי את פלמנגו לשני משחקים - בימים שישי וראשון. מרקיז היינס אמר היום לוואלה! ספורט: "יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים מוכשרים, החל מהצעירים כמו בנדר וג'רמי פארגו שהוא שחקן מצוין וחבר נהדר לקבוצה. אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה וצריכים להתחבר".

הצהובים מגלים חוסר שביעות רצון מהיכולת שמפגין עד כה אלכס מאריץ'. במכבי תל אביב אמרו הבוקר "המקום שלו בקבוצה לא מובטח", וסיפרו שיבחנו את כושרו בשבועות הקרובים, ורק לאחר מכן יוחלט אם להמשיך את ההתקשרות עימו. כזכור, מאריץ' חתום על חוזה זמני עד סוף שלב הבתים ביורוליג, ולקבוצה יש אופציה להחליט בדצמבר על הארכת החוזה עד תום העונה. במקביל מכבי תל אביב החלה לבדוק את האופציה להחתים גבוה.

- אלכס מאריץ' אלכס טיוס מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא משתלב? אלכס מאריץ'/יוסי ציפקיס

אתמול ערכה הקבוצה מפגש בנוכחות נציגי הספונסרים והרימו כוסית לכבוד העונה החדשה והשנה החדשה, במהלכו הופתע הבעלים דייויד פדרמן לקבל עוגה לכבוד יום הולדתו ה-70 שיחול השבוע. בתוך כך, קבוצת "קפה קפה" תעניק חסות משנה למועדון, הנאמדת בכ-2 מיליון שקל לעונה, ובמסגרתו תפרסם "קפה קפה" על גב גופיות המשחק של מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully