וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "זה לא מלחיץ, בסך הכול הפסדנו במשחק אימון"

18.9.2014 / 23:05

תואר ראשון שאבד? מאמן מכבי תל אביב לא התרגש: "זה טבעם של משחקי אימון. עכשיו יש לנו את הגביע הבינבשתי, שזה תואר שבאמת משמעותי למועדון". פניני: "לא ננצח שום קבוצה בשום רמה אם ייקחו לנו 20 ריבאונדים בהתקפה"

צילום ועריכה: קובי אליהו
סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
תואר אחד הלך. סילבן לנדסברג/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) הפסד ראשון בעידן גיא גודס ואיבדה את תואר גביע ווינר בו החזיקה בארבע השנים הקודמות, אחרי הפסד 81:78 להפועל ירושלים בגמר דרמטי. הצהובים פיגרו כבר בתשע נקודות באמצע הרבע האחרון, אך ידעו לחזור, צימקו לנקודה ורק החטאות לקראת הסיום מנעו מהם את המהפך והעניקו את הגביע לירושלמים.

בתום גמר דרמטי: מכבי תל אביב הפסידה 81:78 להפועל ירושלים

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גיא גודס/ברני ארדוב

גיא גודס סיכם את הפסד הבכורה שלו: "היו דקות דרמטיות. היו לנו שתי הזדמנויות להפוך את המשחק בסיום עם שלשה של גיא ושלשה של ג'רמי, אבל הכדורים לא נכנסו. למרות זאת, לא כאן הייתה הבעיה. הם שלטו בריבאונד ההתקפה, היו ראשונים לכדורים האבודים ועשו מזה 18 נקודות. שם נפלנו".

למרות ההפסד, גודס לא מודאג: "זה לא מלחיץ, זה בסך הכול משחק אימון שישי שלנו השנה. ברור שרצינו לזכות בגביע הזה, אבל זה טבעם של משחקי אימון. נשב על זה וננסה לתקן עד תחילת העונה. שני המשחקים הבאים הם בגביע הביניבשתי בברזיל, וזה תואר שבאמת משמעותי למועדון ונרצה לזכות בו. אני לוקח מהערב את זה שהפסדנו רק בשלוש נקודות הפרש ביום שסבלנו כל כך בריבאונד, במקום שזה ייגמר 15-20 הפרש".

גודס התייחס למשמעות ההפסד, ואמר: "אנחנו אף פעם לא אוהבים להפסיד. היום היה קשה לנו לנצח קבוצה שכביכול ניצחה אותנו בפרמטרים של המלחמה. הפסדנו ברצון לכדורים החוזרים ושם אני חושב שנפלנו. אם הפסדנו בשלוש הפרש, זה החלק היותר טוב שלי שנותן לקבוצה כל כך הרבה פוזשנים אקסטרה. אני חושב שכל מי שמגיע למכבי תל אביב יודע לאן הוא מגיע. זה נכון לגבי בריאן רנדל והיינס שפעם ראשונה בישראל. יש לנו הרבה דרך לעבור, נתקדם הלאה. המשחק הזה מהווה אינדיקציה לשתי הקבוצות להבין היכן הן עומדות בתחילת העונה".

על אלכס מאריץ', ששיחק רק שתי דקות וחצי בארנה, אמר מאמן מכבי תל אביב: "אני משתמש במי שאני חושב שיכול לתרום במשחק הספציפי הזה. חשבתי שהוא לא יכול לתרום, וזה הכול".

על האפשרות שיתבצעו שינויים בסגל, אמר המאמן: "אם נחשוב שצריך לשפר עמדה כזו או אחרת, נעשה את זה. סמית' יחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא, נבחן את ההתקדמות של סופו ואם נצטרך לעשות משהו, נעשה".

על הדרך של ירושלים אמר גודס: "ירושלים נראית טוב מאוד. יש פה צוות מאמנים טוב לירושלים והם יעשו את מה שהם צריכים לעשות. לירושלים יש אולם מפואר מאוד, אבל כדי להגיע ליורוליג צריך לעבור דרך מסוימת ויש להם את המוקדמות. נראה מה יהיה בטורניר הזה".

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"עם העבר המפואר של מאריץ', לא צריך לדאוג לו". פניני שומר את סמית'/ברני ארדוב

גיא פניני, שסיים עם 20 נקודות, אמר: "כנראה שיותר רצון הוביל את ירושלים לניצחון בריבאונד, אולי זו המוטיבציה. זה פרמטר של מאמץ. אם הם לקחו 20 ריבאונדים בהתקפה, כנראה שלא רצינו מספיק וזו התוצאה הסופית. ברגע שהקבוצה השנייה רוצה יותר, היא גם תנצח. לא ננצח שום קבוצה בשום רמה אם ייקחו לנו 20 ריבאונדים בהתקפה".

על חוסר ההשתלבות של מאריץ' הוסיף הפורוורד: "אלכס בסדר גמור, הוא משתפר מאימון לאימון. הוא לא רגיל לקצב הזה של הליגה הישראלית. הוא יצטרך להתרגל לזה עם הזמן, ועם העבר המפואר שיש לו ביורוליג, לא צריך לדאוג לו".

על המשמעות של ניצחון ירושלים הוסיף פניני: "יש פה אולם מדהים, יש אווירה נהדרת, כיף לפתוח את העונה, אבל צריך לקחת את זה בפרופורציה. זה בסך הכול טורניר קדם עונה. בואו ניאבק על הדברים האמיתיים. אנחנו ממשיכים לברזיל ויש לנו עוד עונה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully