וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל ירושלים בגמר אחרי 70:89 על הפועל תל אביב

הקבוצה של פרנקו ברחה ברבע השני, דונטה סמית', ליאור אליהו ובר טימור הצטיינו. בחמישי: מכבי תל אביב מחכה בגמר

יותם הלפרין הפועל ירושלים. קובי אליהו
הלפרין מזנק/קובי אליהו

אחרי שמכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 90:106 את נס ציונה, הפועל ירושלים הצטרפה לגמר גביע ווינר אחרי שגברה 70:89 על הפועל תל אביב בחצי הגמר השני.

האורחים הצליחו להשאיר את הסקור צמוד ברבע הראשון, אבל ברבע השני החלה הבריחה הירושלמים, דווקא בראשות האקס בר טימור (12 נקודות במחצית הראשונה), והקבוצה מתל אביב לא הצליחה לחזור. דונטה סמית' הצטיין עם 16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ולירושלים מצפה מבחן גדול בגמר מול אלופת אירופה.

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
אליהו משליך גויאבה מעל נאור/קובי אליהו

מהלך המשחק:

דרווין קיצ'ן העלה את הירושלמים, שלובשים מדים שחורים, ליתרון 0:3 עם הפתיחה, כשקלע מעבר לקשת. בהמשך השוו האורחים ל-5:5 עם נקודה מהעונשין של רביב לימונד. ואם כבר עונשין, מה תגידו על הסטטיסטיקה הנוראית של האדומים מהקו? בחמש הדקות הראשונות שחקני הפועל תל אביב עמדו 8 פעמים על הקו, וקלעו רק זריקה אחת. הרבע נמשך עם אחוזים נמוכים והרבה חלודה מצד שתי הקבוצות, והסתיים ביתרון 12:14 לירושלים.

בפתיחת הרבע השני האדומים נראו טוב יותר, ומתפרצת יפה של ינסי גייטס חתמה ריצת 2:9, ויתרון 16:21. אבל הירושלמים חזרו, ואסיסט של ברייסי רייט לבר טימור הסתיים בסל ועבירה של אקס הפועל תל אביב, ו-25:25. ארבע נקודות רצופות של גפני ושלשה של טימור העלו את הביתיים ל-25:32. שלשה על הבאזר של בר טימור על באזל נפסלה בצדק, והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 34:42.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
האוהדים חוגגים בארנה/קובי אליהו

שתי קליעות עונשין של דונטה סמית' העלו את הירושלמים ליתרון 10 נקודות שש דקות לסיום הרבע, 46:56. מיד לאחר מכן קיצ'ן, במתפרצת, קבע 46:58. שתי נקודות של קיצ'ן סיימו את הרבע השלישי בתוצאה 49:63.

ברבע הרביעי הפער רק גדל. אסיסט נוסף של טימור, ושלשה של סמית' העלו את הפער ל-20, 55:75. עד הסיום דונטה סמית' שיפר עוד קצת את השורה הסטטיסטית, והקבוצות נפרדו ב-70:89. בגמר גביע ווינר, כאמור, תפגוש ירושלים את מכבי תל אביב.

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
מתן נאור מתקשה/קובי אליהו
ריון בראון הפועל תל אביב. קובי אליהו
ערב לא קל. ריון בראון/קובי אליהו

להפועל ירושלים: ברייסי רייט 17, דונטה סמית' 16 (9 ריבאונדים, 7 אסיסטים), ג'וזף ג'ונס (4 מ-4 ל-2, 1 מ-1 ל-3), בר טימור (6 אסיסטים) וטוני גפני 12, ליאור אליהו 11 (7 ריבאונדים), דרווין קיצ'ן 7, יותם הלפרין 2.

להפועל תל אביב: יינסי גייטס 14, ריון בראון ורביב לימונד (9 ריבאונדים, 4 אסיסטים) 12, ג'רון מימון 10, ווילי וורקמן 7, מתן נאור 5, דוראנד סקוט ויחזקאל סקוורר 3, יונתן מור וגולן גוט 2.

דונטה סמית' הפועל ירושלים. קובי אליהו
משחק מצוין שלו. דונטה סמית'/קובי אליהו
ג'רון מימון שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
מימון מול אליהו/קובי אליהו
בר טימור שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
12 נקודות במחצית מול האקסית. טימור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully