וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב העפילה לגמר גביע ווינר

הצהובים ינסו לזכות בפעם החמישית ברציפות במפעל שפותח את העונה, אחרי שניצחו 90:106 את עירוני נס ציונה. סילבן לנדסברג הפציץ 36 נקודות

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב מול למיין ווילסון שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
ניצחון שני תוך פחות מ-48 שעות. פארגו מול ווילסון/קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לעונה החדשה והערב (שלישי) היא העפילה לגמר גביע ווינר בפעם השישית ברציפות ותנסה לזכות במפעל שנה חמישית ברציפות. הצהובים הביסו בארנה בירושלים 90:106 את עירוני נס ציונה, שנתנה פייט מצוין במחצית הראשונה, אבל נרדמה בתחילת הרבע השלישי ואיבדה את המשחק. סילבן לנדסברג היה ענק עם שש שלשות ו-100 אחוז לשתיים (7 מ-7) בדרך ל-36 נקודות.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול אור סולומון שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
אוחיון נאבק באור סולומון/קובי אליהו

מהלך המשחק:

הכתומים פתחו את המשחק נהדר ושלשה של פרסטון נואלס קבעה 6:14 אחרי ארבע דקות של כדורסל. פניני החזיר את מכבי לעניינים עם שלשה משלו ומאריץ' סיים מתפרצת מוצלחת וצימק ל-17:15. נס ציונה לא נבהלה ושוב פתחה פער, 17:24, שתי דקות לסיום הרבע. הרבע הסתיים ב-20:24 לכתומים. מכבי עלתה ליתרון קטן בתחילת הרבע השני, אבל ההגנה שלה שוב נרדמה וסל ועבירה נהדר של נואלס קבע 29:34 לנס ציונה והוביל לטיים אאוט של גודס. שלשה של ווילסון שמרה על היתרון של נס ציונה בטוח, 34:40, חמש דקות לסיום המחצית. היינס צימק למינוס נקודה עם שלשה מהפינה, אבל נואלס ענה מיד עם עוד סל ועבירה. מכבי נתנה פוש אחרון ועם שלשה של פניני וסל של אוחיון עם הבאזר, ירדה להפסקה ב-49:51. לנדסברג סיים את המחצית עם 14 נקודות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיך לככב. לנדסברג/קובי אליהו

הנדנדה נמשכה גם במחצית השנייה וטפירו השאיר את נס ציונה דבוקה עם 56:56. רגע של ריפיון עלה לכתומים ביוקר, כאשר שלשה נוספת של פניני במתפרצת קבעה 57:65 וזילברשטיין הזעיק פסק זמן כדי לעצור את הסחף. פניני גם חטף כדור ופירגן נהדר לפארגו ששם עוד שתיים קלות, לפני שהוא עצמו הקפיץ לאלי-הופ אדיר לטיוס והצהובים המשיכו לברוח. הרבע נגמר ב-67:77 לצהובים. נס ציונה לא ויתרה והצליחה לצמק מעט את הפער, אלא שלנדסברג כבר עלה ל-31 נקודות ולא נתן לנס ציונה שום צ'אנס, בדרך ל-73:88, שש וחצי דקות לסיום. פארגו תפר עוד שלשה והעלה ל-75:96. נס ציונה יצאה לריצת 0:8, אבל אוחיון העביר את מכבי מעבר לרף מאה הנקודות. זה נגמר ב-90:106 למכבי תל אביב.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם פיני גרשון, עו"ד שמעון מזרחי. קובי אליהו
גודס דרוך על הקווים, פיני ושמעון מזרחי משגיחים/קובי אליהו

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 36 (6 מ-8 לשלוש, 7 מ-7 לשתיים), ג'רמי פארגו 20 (7 אסיסטים), גיא פניני 13 (3 מ-3 לשלוש), אלכס טיוס 12, יוגב אוחיון 7, מרקיז היינס 6 (6 אסיסטים), אלכס מאריץ' 5, נייט ליינהרט 5, ג'ייק כהן 2, בן אלטיט שיחק ולא קלע.

קלעו לנס ציונה: פרסטון נואלס 29 (5 מ-10 לשלוש), לאמיין ווילסון 17, טוני איסלי 15, טל דן 15 (10 ריבאונדים), מאיר טפירו 11, רובי בוסטיין 2, גיל אמיתי 1, אור סולומון ויונתן לוי שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully