וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת”א פתחה עונה, גודס על גרשון: "כיף לעבוד עם מישהו כה מנוסה"

30.8.2014 / 18:40

אלופת אירופה החלה בהכנות לעונת 2014/15, עם גודס כמאמן וגרשון כעוזרו, שחורציאניטיס לא התאמן בגלל בעיות לחץ דם. פארגו: ”אסור לנו להתרכז במה שהיה בעונה שעברה”. רנדל: ”זו קבוצה חדשה, קשה לומר איך תהיה הכימיה”. לינהארט: ”מכבי לא בנויה על כוכבים אלא על קבוצתיות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קצת יותר משלושה חודשים אחרי שזכתה ביורוליג, אלופת אירופה מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) את אימון הפתיחה שלה לקראת עונת 2014/15. דיוויד בלאט עבר לאמן את קליבלנד קאבלירס ב-NBA וקיבל לידיו גם את לברון ג'יימס, בעוד במכבי החליף אותו עוזרו גיא גודס, שקיבל במתנה את פיני גרשון כעוזר מאמן.

השחקנים והצוות המקצועי החדש של מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ברוכים הבאים. הפרצופים החדשים במכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

הצוות החדש והמסקרן העביר אימון ראשון יחד, כשעל הפרקט השחקנים החדשים מרקיז היינס, בריאן רנדל, נייט לינהרט וכן ג'רמי פארגו שחזר לקדנציה שנייה בצהוב. גם שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי מתאמן עם הצהובים. בדיקות שערך סופוקליס שחורציאניטיס מצאו לו לחץ דם גבוה, והיווני לא התאמן. ביום חמישי הקבוצה תצא לגרמניה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי תל אביב גיא גודס עם עוזרו, פיני גרשון. יוסי ציפקיס
יחד, לראשונה. פיני גרשון עם גיא גודס/יוסי ציפקיס

גיא גודס סיפר קצת על התוכניות של הקבוצה בשבועות הקרובים: "אנחנו כבר ב-5 בספטמבר יוצאים לגרמניה, חוזרים ב-12 לארץ אחרי כמה משחקי אימון ומתחילים את גביע ווינר. אחרי זה אנחנו נוסעים לברזיל ולארה"ב ועם כל מה שמסביב - אין הרבה זמן לאימונים.

"לשמחתי, רוב השחקנים יודעים מה זה מכבי, גם החדשים, ונקווה שזה יעזור לנו לעשות את הדרך קלה יותר. אני רוצה לראות בעונה הבאה את אותה קבוצה שהייתה פה בארבע השנים האחרונות, שתשחק מהר ותלחץ. לא נתקן את מה שלא שבור, נמשיך את אותו קו.

"חיזקנו את הנקודות שהיינו צריכים לחזק, שיפרנו את האתלטיות של הקבוצה, יודעים איך מתחיל אבל לא איך ייגמר. נקווה שהזמן יעמוד לצדנו.

"מאז ומתמיד המטרות במכבי הן אותן מטרות, לזכות בכל התארים ולהגיע לפיינל פור. אנחנו לא מורידים ציפיות, תמיד שואפים למעלה. אין לנו הכי הרבה כסף, אבל תמיד עובדים הכי קשה".

על מצבו של דווין סמית': "הוא בתהליך שיקום והוא בקשר עם הצוות הרפואי, נצטרך לאזן אותו עד שיחזור, שלב שלב. החלטנו ללכת על משחקי אימון כדי להתחיל להרגיש את הקבוצה. יש לנו עוד עשרה ימים. נדחוף חומר, ונתקדם תוך כדי תנועה".

על העבודה עם פיני גרשון: "דברים מעניינים קורים, אנחנו לא משעממים. העבודה עם פיני בשבועיים האחרונים הייתה צמודה, עבדנו הרבה. אני מכיר טוב את פיני כבר הרבה שנים, וכיף להיות עם מישהו כל כך מנוסה, שעוזר לקבוצה להצליח. יש לנו צוות עם ניסיון, שיקווה להוביל אותנו להצלחות".

על פארגו: "ג'רמי היה ב-NBA, שם זה מזל, בצסק"א זה לא הסתדר, אבל אנחנו יודעים מה היה לו בעבר, ומקווים שיסתדר בעתיד".

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. יוסי ציפקיס
והנה פרצוף חדש ישן. פארגו/יוסי ציפקיס

הרכש החדש בריאן רנדל אמר באימון: "זו קבוצה חדשה, אז קשה לומר איך תהיה הכימיה בין השחקנים והרמה בה נשחק. אני אופטימי ויודע שיש כאן קבוצה איכותית. אנחנו צריכים לשחק כקבוצה ואז תבוא הצלחה. אני לא אוהב לעשות תחזיות, אלא לקחת את זה צעד אחר צעד".

נייט לינהארט: "אני שמח מאוד שהגעתי לסיכום עם מכבי ואני מחכה להתחיל כבר. כל אחד בעמדה שלי היה רוצה להצטרף למכבי ולהתחרות ברמה הגבוהה ביותר באירופה. למכבי יש ציפיות גבוהות בכל שנה. יש לנו ציפיות להיות קבוצה מנצחת. בכל מקום בו שיחקתי השתדלתי לתת 100%, אתן כל מה שהקבוצה צריכה כדי לנצח".

על ההיכרות שלו עם המאמן החדש: "גודס הוא מלא ביטחון עצמי, הוא יודע מה הוא עושה. אני לא חושב שמכבי בנויה על כוכב אחד, אלא על תלכיד קבוצתי. אני חושב שגודס ופיני הם מאמנים מצוינים. גרשון יעזור לגודס עם התהליך".

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. יוסי ציפקיס
גם הוא הגיע להתאמן. כספי/יוסי ציפקיס

ג'רמי פארגו, שחוזר למכבי תל אביב אחרי שנתיים די מאכזבות: "לטייריס הייתה שנה מדהימה וחשבתי שהוא יישאר, אבל הדברים השתנו וגרמו לי לחזור. כדורסל זה כדורסל, זה לא השתנה. אני לא צריך להוכיח לאחרים כלום, אני רוצה להוכיח לעצמי מה אני מסוגל. מרגיש טוב להיות שוב באולם הזה, אני נרגש מאוד, ומצפה בקוצר רוח לפתיחת העונה. העונה שלי בצסק"א הסתיימה בצורה מאכזבת, עם ההפסד למכבי, ואני רוצה שהעונה הזו תיראה אחרת. העונה תראו אותנו משחקים חזק, נותנים הכול על הפרקט. אסור לנו להתרכז במה שהיה בשנה שעברה, אלא במה שיהיה בשנה הבאה".

שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל. יוסי ציפקיס
נשאר בישראל. רנדל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully