וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ג?ורדן טיילור חתם לעונה אחת

29.8.2014 / 6:55

הרכז האמריקאי מרומא ישלים את הסגל של אלעד חסין: ?דוגמא מצוינת לאופי המועדון?. אימון הפתיחה הרשמי: בשלישי

ג'ורדן טיילור במדי מכללת ויסקונסין. AP
משלים את הסגל בחולון. ג'ורדן טיילור/AP

הפועל חולון הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) על החתמתו של רכז רומא בשנתיים האחרונות ג?ורדן טיילור, שסיכם עקרונית בקבוצה במהלך השבוע האחרון. עם החתמתו של הרכז השלימה חולון את בניית הסגל לעונה הקרובה, וביום שלישי הקרוב תערוך את אימון הבכורה הרשמי כשכבר מתחילת השבוע מתאמנים רוב שחקני הסגל יחדיו.

"אנחנו שמחים על הצטרפותו של ג'ורדן טיילור למשפחת הפועל חולון?, אמר המאמן אלעד חסין לאחר ההחתמה, ?ג'ורדן מגיע ממועדון גדול כמו רומא למועדון לא פחות גדול כמו הפועל חולון. בבניית הקבוצה היה חשוב לנו להביא שחקנים עם האופי המתאים לרוח המועדון וג'ורדן הוא דוגמא מצוינת לכך?.

טיילור (25, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת וויסקונסין משנת 2012 כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 14.8 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר שהרשים במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' נבחן בליגת הקיץ במדי אטלנטה אך היה פושר. בקיץ 2012 חתם ברומא על חוזה לשנתיים ורשם בשנתו הראשונה 11.5 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים בממוצע. טיילור המשיך ברומה גם בעונה האחרונה ורשם 11.2 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים בממוצע בליגה ו-10.9 נקודות ו-3.3 אסיסטים בממוצע ביורוקאפ.

הסגל של אלעד חסין בחולון כולל את הזרים וויל קולמן וטוני קרוקר שהצטרפו הקיץ ולורנס באוורס שממשיך עונה נוספת. בגזרה הישראלית החתימה חולון הקיץ את יועד בית יוסף ושון דניאל, ששב לקבוצה אחרי עונה בליגה הלאומית והם מצטרפים לשלומי הרוש, גוני יזרעאלי, נאור שרון והמתאזרח אייזיק רוזפלט שממשיכים עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully