וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "עדיין צריכים למצוא את הקצב, אבל זה יבוא"

מאמן הנבחרת אופטימי גם לאחר ההפסד לרוסיה. אליהו: "לא פשוט לשחק עם כל מה שקורה בארץ ואנחנו עושים מאמץ להתנתק בזמן המשחקים"

גארד נבחרת ישראל גל מקל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
אחרי הפתיחה הטובה הגיעה נפילה. מקל/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל פתחה הערב (שישי) את טורניר ההכנה שלה בגרמניה בהפסד 82:75 לנבחרת רוסיה. הרוסים פתחו פער דו-ספרתי ברבע השני והגדילו את יתרונם ברבע השלישי אך ישראל הצליחה לצמק למינוס חמש לפני שנכנעה. רוסיה שלטה מתחת לסלים וניצלה את העובדה שישראל קלעה רק שלשה אחד במשחק כדי לנצח. היה זה המשחק הראשון של ליאור אליהו זה חודשיים, וגם יניב גרין, שהחלים מפציעתו, השתתף ואף פתח בחמישייה. ישראל חסרה בטורניר את דיאור פישר הנמצא בישראל לצד אשתו הכורעת ללדת. בשבת תתמודד ישראל נגד גרמניה (17:30, ספורט 5) וביום ראשון תשחק נגד לטביה.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין: "זה מרגיש כמו משחק ראשון בהכנה. לשלושה אנשים זה היה משחק ראשון בקמפיין, יניב, ליאור ויותם. המטרה היא המשחק נגד מונטנגרו וצריך למצוא את הדרך שלנו. פתחנו מצוין, אבל אחרי זה הגיעה נפילה הגנתית שהשפיעה על ההתקפה. ברבעים השלישי והרביעי שמרנו הרבה יותר טוב והיו מהלכים יותר טובים. אני לא מסתכל על ניצחון או הפסד, אבל ב-7 הפרש עשינו שלוש עצירות והם לקחו שלושה ריבאונדים בהתקפה ואחרי זה איבדנו כדורים. אנחנו עדיין צריכים למצוא את הקצב, אבל זה יבוא. יניב הראה את מה שאמרתי - שאי אפשר לוותר עליו, והיה טוב לראות את ליאור משחק אחרי תשעה שבועות. החבר'ה מאוד מחויבים, מאוד רוצים ואני מאמין שיהיה בסדר".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. קובי אליהו
לא שוכח את המטרה. אדלשטיין/קובי אליהו

יניב גרין, שהיה מהטובים בנבחרת עם 11 נקודות, אמר בסיום: "אני מרגיש טוב באימונים כבר כמה זמן, ושמח שגם שיחקתי טוב היום. היה לי חשוב להיות מרוכז בהגנה, כי זה מה שארז רוצה ממני ואני שמח שבאתי לידי ביטוי גם בהתקפה, מהפיק אנד רול שמאוד חשוב לנו. חבל שלא ניצחנו אבל כרגע זה פחות חשוב".

ליאור אליהו, שחזר לשחק אחרי תקופה ארוכה: "לפני הכול, לא פשוט לשחק עם כל מה שקורה בארץ ואנחנו עושים מאמץ להתנתק בזמן המשחקים ומחזקים את כולם בארץ. לקח לי זמן להיכנס לעניינים אחרי תקופה כל כך ארוכה בלי משחק ורק אימונים, אבל בסוף היה בסדר. חבל שלא ניצחנו ויכולנו לעשות את זה, אבל הכי חשוב שהיו דקות טובות ורק צריך לגרום להן להיות יותר ארוכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פורוורד נבחרת ישראל ליאור אליהו. איגוד הכדורסל הגרמני, אתר רשמי
"לקח לי זמן להיכנס לעניינים אחרי תקופה כל כך ארוכה בלי משחק". אליהו/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הגרמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully