וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יינסי גייטס חתם לעונה אחת

הסנטר האמריקאי (24, 2.06) שהיה בין האחראים להצלחה של הפועל אילת אשתקד, עובר מהדרום יחד עם עודד קטש

שחקן הפועל אילת יינסי גייטס (שמאל). מגד גוזני
לא נפרד מקטש. גייטס/מגד גוזני

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי יינסי גייטס ששיחק בעונה שעברה בהפועל אילת. גייטס עובר מהדרום ביחד עם מאמנו עודד קטש והעוזר עידן אבשלום, לאחר שמסוף העונה שעברה ניסתה קבוצתו מאשתקד להאריך את חוזהו ללא הצלחה. כעת ינסו בהפועל לצרף עוד זר בעמדת הפורוורד על מנת לסיים את הסגל.

גייטס (24, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, משנת 2012 כשבעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאודנים בממוצע. אחרי שהרשים במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' לא הצליחה להבחר בדראפט והעביר את עונתו הראשונה מחוץ לארצות הברית בפסוולייס הליטאית. בתחילת העונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע.

האדומים מתל אביב, שיפתחו את העונה באולם בהדר יוסף ויעברו לקראת סוף דצמבר לאולם החדש במתחם הדרייב אין, ממשיכים גם העונה עם רביב לימונד, מתן נאור, יהונתן שולדבראנד, רום גפן וגולן גוט. אליהם הצטרפו יחזקאל סקוורר ו-ווילי וורקמן, יחד עם הצעיר יונתן מור ושני הזרים שחתמו בתקופה האחרונה ריון בראון ודוראנט סקוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully