וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אנטון שוטבין ותומר בר-אבן חתמו לשנתיים

24.7.2014 / 14:32

הפורוורד שב לירוקים אחרי שעלה ליגה עם נהריה, רוזן: "אנטון מוכשר ובעל יכולות". בני הרצליה החתימה את הגארד גל חלמיש

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב מול אנטון שוטבין שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חוזר לירוק. שוטבין/קובי אליהו

מכבי חיפה החתימה היום (חמישי) את הפורוורד אנטון שוטבין ואת הרכז תומר בר-אבן לשנתיים. שוטבין, 25, חוזר למכבי חיפה אחרי שעזר לעירוני נהריה לזכות באליפות הליגה הלאומית. שוטבין היה חלק מסגל הירוקים כשאלה זכו באליפות ההיסטורית בעונת 2012/13. תומר בר-אבן, 22, הופיע ב-13 משחקים בעונה החולפת במדי מכבי חיפה, וכמו כן שיחק בתשעה משחקים עבור קרית אתא מהליגה הלאומית, שם קלע 10.7 נקודות לצד 6.3 כדורים חוזרים ו-4.3 אסיסטים ב-25.1 דקות משחק.

שוטבין חתם בתחילת העונה שעברה לתקופה קצרה בגלבוע/גליל ולאחר מכן הצטרף לעירוני נהריה, בה הופיע ב-25 משחקים ורשם ממוצעים של 8.9 נקודות, 5 כדורים חוזרים ו-1.6 אסיסטים ב-21.5 דקות. שוטבין, המתנשא ל-2.06 מטר, הופיע בעונת האליפות של מכבי חיפה ב-20 משחקים (פתח באחד), והעמיד בממוצע 3.1 נקודות למשחק כשקלע ב-57.1% מהשלוש ב-6.5 דקות למשחק. לפני חיפה, שיחק שוטבין במדי מכבי אשדוד וב-22 משחקים קלע 3.5 נק' לצד 1.6 כדורים חוזרים ב-9.8 דקות. בעונת 2010/11 שיחק במדי פרייבורג מהליגה הגרמנית השנייה, בשורותיה תרם 10.4 נקודות והוריד 3.9 כדורים חוזרים ב-30 משחקים. שוטבין, יליד אוקראינה, שיחק גם במדי גלבוע/גליל (2009/10), מכבי תל אביב (2008/09), גבעת שמואל (2008/09) ובבית"ר בנימינה תחת רמי הדר (2007/08). "אנחנו מצפים לחזרתו של אנטון לסגל העונה", אמר הבעלים ג'ף רוזן. "הוא שחקן מוכשר מאוד ובעל יכולת לתרום לקבוצות מנצחות. אנו מצפים ממנו להמשיך ולפרוח תחת רמי. מאמן מכבי חיפה רמי הדר: "אנטון היה חלק מקבוצת האליפות במכבי חיפה והוא שחקן בעל יכולות. אני שמח שהוא בקבוצה שלי".

"אנחנו מצפים לראות את תומר ממשיך במכבי חיפה, יש לו את היכולת לעזור לקבוצה לנצח", אמר בעלי ג'ף רוזן על המשך דרכו של בר-אבן בקבוצה. בר-אבן, המתנשא ל-1.95 מטר, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וערך את הופעת הבכורה בקבוצה במהלך עונת 2009/10. הוא החל את עונת 2012/13 במכבי תל אביב ועבר להפועל קרית טבעון מהליגה הלאומית, בה קלע 12.4 נקודות, הוריד 5.1 ריבאונדים, מסר 4.6 אסיסטים ורשם 2.5 חטיפות ב-31 משחקים והופיע במשחק האולסטאר של הליגה הלאומית. בר-אבן, שחקן נבחרות הקדטים, הנערים והעתודה, התחרה עם נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג ב' בבוסניה בשנת 2011. "תומר הוא גארד ישראלי בעל שילוב יוצא דופן של סייז, יכולות וחכמת משחק", אמר המאמן רמי הדר, "הוא יקבל הזדמנויות להראות את זה העונה".

שחקן נבחרת העתודה תומר בר אבן. ברני ארדוב
"שילוב יוצא דופן של סייז, יכולות וחכמת משחק". בר-אבן/ברני ארדוב

גל חלמיש חתם בבני הרצליה

בני הרצליה הודיעה היום על החתמתו של גל חלמיש לשלוש שנים. הגארד (23, 1.95) פרץ אשתקד במדי הפועל עפולה, אותה הוליך עד לגמר הליגה הלאומית עם ממוצעים של 10.4 נק', 3.1 ריב' ו3.4 אס' למשחק. חלמיש אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות למועדון בני הרצליה על ההזדמנות שהוא נתן לי. המועדון ידוע בשנים האחרונות בתור מקום טוב לשחקנים צעירים כמוני ואני מקווה להתקדם ולהוכיח את עצמי בקבוצה ובכך להחזיר להם על האמון שהם נתנו לי".

יושב הראש אלדד אקוניס הוסיף: "כמו בשנה שעברה גם השנה בני הרצליה תמשיך לקדם שחקנים ישראלים מוכשרים וצעירים. חלמיש שחקן מאד מוכשר שעקבנו אחריו במהלך השנה בליגה השנייה, הוא עשה התקדמות גדולה והראה המון פוטנציאל אבל מעבר לזה מדובר בבחור נהדר על ומחוץ למגרש ואלו סוג השחקנים שתמיד אנחנו רוצים לראות אצלנו ואנחנו מקווים שכמו אחרים לפניו גם הוא יפרוץ אצלנו ויעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה בעתיד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן נבחרת הנוער כדורסל גל חלמיש. ברני ארדוב
עולה לליגת העל. גל חלמיש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully