וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי אשדוד ינסו לסגור את הגירעון בליגה הלאומית

לאחר ירידת הליגה, בקבוצה רוצים לעלות שוב, במצב כלכלי טוב יותר. בקבוצה מאוכזבים מהיכולת נגד חולון: "לא הופענו בכלל"

הספסל של מכבי אשדוד מאוכזב. מגד גוזני
הפנים אומרות הכול. אשדוד יורדת ליגה/מגד גוזני

מכבי אשדוד נפרדה אמש (רביעי) מליגת העל אחרי ארבע עונות לאחר שהפסידה 80:60 להפועל חולון ונשרה לליגה הלאומית. המראות בסיום המשחק באולם הקריה היו לא נעימים, כאשר השחקנים והאוהדים עזבו את המגרש עם עיניים דומעות. באשדוד היו מאוכזבים מאוד מההופעה של השחקנים במשחק החשוב, אך העובדה שהתגלתה בסיום המשחק, לפיה גם ניצחון לא היה מונע את ירידת הליגה, ריככה את המכה מההפסד לקבוצה לה היה זה משחק לפרוטוקול.

"כמו בכמה משחקים העונה, גם הפעם במשחק חשוב מאוד לא הופענו בכלל", אמר אחד השחקנים הבוקר, "זה היה ערב קשה מאוד. באנו מאוד אופטימיים אחרי שני הניצחונות האחרונים, אבל הלחץ שהיה עלינו השפיע. חולון שיחקו כמו גברים ומגיע להם כל הכבוד. אנחנו איבדנו את המקום בליגה בתבוסה בבית למכבי ראשון ובהפסד בחוץ לבני הרצליה. חבל, אבל מה לעשות, היינו במקום האחרון רוב העונה, וכנראה שזה מה שאנחנו שווים".

מספר גורמים באשדוד נשארו אופטימיים לגבי אפשרות של השארות במידה וברק נתניה, שמסביבה יש סימן שאלה גדול לקראת העונה הבאה, לא תצליח לגייס תקציב לליגת העל. בכל מקרה, בקבוצה יחלו בתקופה הקרובה את ההכנות לליגה הלאומית, כשאחת המטרות שתציב לעצמה הנהלת הקבוצה היא סגירת הגירעון שעומד על יותר ממיליון שקלים.

בקבוצה מעוניינים שהמאמן אריק אלפסי ימשיך לעונה נוספת, אך עדיין לא ידוע האם המאמן, שהגיע בסיום הסיבוב הראשון לעיר הנמל, ירצה להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully