וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין: "נשארנו פעמיים באותה העונה, עכשיו זה סופי"

23.4.2014 / 21:17

מאמן בני הרצליה חגג עונה נוספת בליגת העל: "היינו צריכים לגמור את זה קודם. אני עדיין לא יודע מה יהיה הלאה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני הרצליה הבטיחה הערב (רביעי) עונה נוספת בליגת העל, כשניצחה את הפועל אילת 79:80 בסיום משחק דרמטי במיוחד. בכך, שלחה הקבוצה של מולי קצורין את מכבי אשדוד לליגה הלאומית, בלי קשר לתבוסה של האשדודים 80:60 להפועל חולון.

"נשארנו פעמיים באותה עונה, אבל היום זה סופי", אמר מולי קצורין בסיום. "היינו צריכים לגמור את זה קודם. הייתה לנו סיטואציה הזויה בראשון לציון עם הסל שהם קלעו מולנו. היום עשינו את הפעולות שלא עשינו בשני המשחקים הקודמים. עשינו עצירות בהגנה, קלענו מהעונשין ואי אפשר רק להפסיד. ידענו שאילת יופיעו בצורה רצינית. ידענו שאשדוד ינצחו בשלושת המשחקים האחרונים. ידענו שאם אנחנו ננצח, נישאר. דיברו יותר מדי דברים על כך שאשדוד לא תתאמץ, אבל הם הפכו את המשחק כמה פעמים. אני חושב שהגיע לנו לנצח. אני עדיין לא יודע מה יהיה הלאה, יש מספיק זמן. במצב הנוכחי יותר קל לדבר ולחשוב, אבל הכול בזמנו".

בצד המפסיד, אמר עודד קטש: "כל הדיבורים שהיו מסביב זה שטויות. באנו למשחק הזה כמו למשחק מול אשדוד. הפוסל במומו פוסל. אני חבר של כולם. אנחנו באים לנצח בכל משחק. עשינו את זה גם מול אשדוד. ההפסד הזה לא משמעותי מבחינתנו. מגיעות ברכות להרצליה שעשו משחק יפה מאוד ושיחקו עם הלב. היה לי חשוב לפגוש קבוצה אגרסיבית כמו שתחכה לנו הפועל תל אביב".

על הסדרה מול הפועל תל אביב הוסיף קטש: "הם מאוד יציבים, זו סדרה קשה מאוד. אנחנו מגיעים משתי תקופות אחרות לגמרי. רמת האינטנסיביות שהם שיחקו יותר מתאימה למשחקי הפלייאוף, ואילו אנחנו נצטרך לעשות הכנה יותר בראש. נצטרך לבצע את הדברים בצורה הרבה יותר טובה כי הפועל מענישה".

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. יוסי ציפקיס
"אני עדיין לא יודע מה יהיה הלאה, יש מספיק זמן". קצורין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully