וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע גליל הביסה את ברק נתניה 74:95

רגע לפני פיינל פור הליגה הבלקנית, גלבוע גליל הרשימה וסיימה את העונה הסדירה בטעם טוב. סימס הצטיין עם 16 נקודות

נמרוד טישמן שחקן הפועל גלבוע/גליל. מגד גוזני
סיום עונה מתוק. טישמן/מגד גוזני

הפועל גלבוע גליל יכולה לנסוע לפיינל פור הליגה הבלקנית בשקט. הקבוצה של שרון דרוקר גברה הערב (שלישי) על ברק נתניה במשחק הפתיחה של מחזור הנעילה בפלייאוף העליון, במה שהיה ניסוי הכלים האחרון לפני היציאה לקוסובו. עבור שתי הקבוצות המשחק לא שינה כלום. גלבוע גליל כבר הבטיחה את המקום השמיני ותפגוש ככל הנראה את מכבי תל אביב ברבע הגמר, בעוד שנתניה הבטיחה את הישארותה בליגה ושיחקה בעיקר על הכבוד.

בהיעדר לחץ, דשון סימס תפס פיקוד, ויחד עם עמית שמחון העלה את גלבוע גליל ליתרון מוקדם, אותו רק הגדילה ככל שהמשחק התקדם. סימס הצטיין בגלבוע גליל עם 16 נקודות, עמית שמחון הוסיף 15. דוואן רובינסון קלע 25 נקודות למפסידה.

מהלך המשחק

דשון סימס פתח היטב והעלה את גלבוע גליל ליתרון 2:10 אחרי שתי דקות. סימס המשיך לצלוף, הגיע ל-10 נקודות אישיות ויחד עם ג'ראלד רובינסון הוליך את גלבוע גליל ל-13:25. בסיום הרבע הוליכה גלבוע גליל 16:27. יועד בית יוסף ודוואן רובינסון ניסו להחזיר את נתניה לעניינים, אך ההפרש הדו ספרתי נותר על כנו. גם ג'וליאן מילס חימם את הידית וקלע שבע נקודות ברבע השני, אך עמית שמחון וריק ג'קסון העלו הילוך, וסל של חואקין שוכמן הצעיר קבע 34:50 לגלבוע גליל בירידה למחצית.

שלשות של טוני יאנגר ועמית שמחון המשיכו את המומנטום של גלבוע גליל בפתיחת הרבע השלישי, וההפרש עמד על 17- 47:64, חמש דקות לסיום הרבע. גלבוע גליל המשיכה לרוץ, וההפרש הלך ותפח, כשטוני יאנגר ואפילו אנטון קזרנובסקי הופכים להיות חלק מהחגיגה. בתום הרבע השלישי גלבוע גליל הוליכה 55:75. הרבע הרביעי התנהל באותה מתכונת, כשגלבוע גליל ממשיכה להגדיל את היתרון. בסיום 74:95 לגלבוע גליל.

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע גליל: דשון סימס 16, ג'ראלד רובינסון ועמית שמחון 15 כל אחד, קני בוינטון 12, טוני יאנגר 10, ריק ג'קסון 9, אנטון קזרנובסקי 6, חואקין שוכמן, נמרוד טישמן וסטו דגלאס 4 כל אחד. כן שותפו בר מאור ובר ראובן.

קלעו לברק נתניה: דוואן רובינסון 25, ג'וליאן מילס 19, יועד בית יוסף 13, ראשון פרימן 6, אלירן גואטה 5, אייל שולמן 4. כן שותפו שגב זיקרי, ניר כהן ודניאל סוסניצקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully