וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קניון מרטין הוצע לקבוצה

הסנטר שנבחר ראשון בדראפט 2000 וסבל בשנים האחרונות משורה של פציעות מועמד, בקבוצה נרתעו מגילו המבוגר (34). המועמד המוביל: מלקולם תומאס

האם מכבי תל אביב בדרך להחתמה מעניינת במיוחד? כחלק מהחיפוש של הקבוצה אחרי סנטר שיחליף את פופס מנסה בונסו שנחתך מהסגל הציעו סוכניו של קניון מרטין את האמריקאי הוותיק לצהובים.

במכבי תל אביב לא מיהרו להתלהב מהאפשרות להחתים את מרטין ונרתעו בעיקר מגילו המבוגר (34), אך לא פסלו אותה מכיוון שעד לעונה האחרונה הוא המשיך לשחק בקביעות במדי לוס אנג'לס קליפרס.

מרטין, שנבחר ראשון בדראפט 2000, רשם בעונה שעברה 42 משחקים במדי לוס אנג'לס קליפרס, קלע 5.2 נקודות לערב והוסיף 4.3 ריבאונדים ב-22.4 דקות. לאורך הקריירה קלע מרטין 13 נקודות למשחק והוריד 7 ריבאונדים ב-12 עונות ב-NBA. את הקריירה המקצוענית החל מרטין בניו ג'רזי נטס, משם עבר לדנבר ובעונה האחרונה, כאמור, נחת בקליפרס. ברזומה של הפורוורד משחק אולסטאר אחד.

המועמד המוביל לעמדת הסנטר הוא מלקולם תומאס (24, 2.06 מ'), שסיים בקיץ שעבר את לימודיו במכללת סן דייגו סטייט, ואחרי שלא נבחר בדראפט בילה את העונה שעברה בעיקר בליגת הפיתוח של ה-NBA, עם גיחות קצרות לליגה הטובה בעולם במדי סן אנטוניו ויוסטון.

מתחברים: מכבי ת"א דרסה 74:92 את אולימפיאקוס

סיכום פרשת אוחיון: מכבי ת"א ניצחה בקרב והפסידה במלחמה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully