וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קית' לנגפורד לא ימשיך

29.6.2012 / 20:47

למרות רצונו של דיוויד בלאט להשאיר את הגארד וכוונת ההנהלה לממש את האופציה עליו, סוכנו יודיע לצהובים על כוונתו לעזוב

למרות הלחצים שהופעלו בשבועות האחרונים על קית' לנגפורד להישאר במכבי תל אביב, לוואלה! ספורט נודע שהגארד המוערך יעזוב את הקבוצה. לאחר המתנה מותחת הצהובים צפויים לקבל היום (שישי) תשובה לגבי עתידו של לנגפורד, והשמועות הן שניק לוטוס , סוכנו של השחקן, יודיע להנהלה על כוונתו שלא להמשיך.

הסיבה לכך היא שבמועדון ביקשו מהשחקן תשובה מהירה לגבי עתידו כדי שיוכלו להמשיך בבניית הסגל, ולכן ההחלטה הלא רשמית תועבר כבר הערב, כשבשבוע הבא מכבי תל אביב תקבל על כך מכתב רשמי. כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה הקבוצה לשחקן שהיא מממשת את האופציה על סך 1.1 מיליון דולר בחוזהו לעונה הבאה, אך הוא מחזיק בהצעות גבוהות יותר, ברצלונה ומקבוצות באיטליה ורוסיה.

בין המועמדים להחליף את לנגפורד נמצאים ג'אמונט גורדון, דרווין קיצ'ן ובו מקאלב, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, וגם האפשרות להחזרתו של דורון פרקינס עדיין רלוונטית.


לנגפורד בן ה-28, שמתנשא לגובה 1.93 מטר, הגיע למכבי תל אביב מעט לאחר פתיחת העונה החולפת ורשם ביורוליג ממוצעים של 10.8 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. בסדרת רבע הגמר מול פנאתינייקוס קלע לנגפורד 13.4 נקודות למשחק, כששני המשחקים הטובים ביותר שלו היו הראשון בו קלע 21 נקודות (ומכבי הובסה) והשני בו קלע 17 נקודות וחטף גם שלושה כדורים. בליגת העל רשם 13.8 נקודות למשחק בעונה הסדירה, קלט 3.8 ריבאונדים ומסר 3.1 אסיסטים. בפלייאוף רשם ממוצעים של 15.8 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully