וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוונייה הלטינית: הכירו את אסטרס, יריבת מכבי תל אביב

שבעה ארגנטינאים בסגל, מועדון צנוע שהופך לכוח עולה ביוון ועונה שלישית ברציפות בליגה האירופית. יריבת הצהובים, פרופיל

שחקן אסטרס טריפוליס אנסטסיוס צוקאניס. GettyImages
אסטרס בקו עלייה מתמיד. אנסטסיוס צוקאניס/GettyImages

מכבי תל אביב הוגרלה מוקדם יותר היום (שישי) עם אסטרס טריפוליס עמה תתמודד על הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית. אחרי ההדחה מליגת האלופות בידי מאריבור, הצהובים רוצים להמשיך את העונה האירופית וכמו בעונה שעברה, להעפיל לשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו באירופה. המשחקים עצמם יתקיימו ב-21 וב-28 באוגוסט. היוונים יארחו ראשונים ונכון לעכשיו לא ברור אם מכבי תל אביב תוכל לארח את הגומלין בארץ אחרי שאופ"א אסרה על קיום משחקים בישראל בגלל המצב הביטחוני. שלב הבתים שאליו מכוונת מכבי תל אביב ייצא לדרך ב-18 בספטמבר.

עושה רושם שלא יהיה קל לשחקניו של אוסקר גרסיה מול היוונים. אסטרס עברה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית את רובאניימי הפינית עם ניצחון 3:5 בסיכום הכללי, ובסיבוב השלישי צלחו משוכה לא פשוטה בדמותה של מיינץ הגרמנית, עליה גברו 2:3 בסיכום הכללי ועלו בזכות שער דרמטי של פאבלו מאסה בדקה ה-86, שקבע 1:3 בגומלין ומנע מהם הדחה בשל ספיגת שער בבית. אסטרס, ממנה הגיע רובן ראיוס למכבי חיפה, מציגה בסגל שבעה שחקנים ארגנטינאים - הקפטן פאבלו דה בלאסיס הוא השחקן המרכזי בקבוצה, ועמו משחקים המגן בריאן לואי, הקשרים מרטין רולה, חואן מונאפו וניקו פרננדס והחלוצים פאבלו מאסה ופקונדו פארה שחתם בשבוע האחרון. בנוסף, בסגל גם בלם נבחרת רומניה דורין גויאן, הקשר הספרדי פרננדו אוסרו והקיצוני הקונגולזי-בלגי זיגי באדיבנגה.

סטאיקוס ורגטיס, מאמן אסטרס טריפוליס. GettyImages
עונה שלישית ברציפות בליגה האירופית. מאמן אסטרס טריפוליס סטאיקוס ורגטיס/GettyImages

המועדון הוקם בשנת 1931 בעיירה טריפולי שבחצי האי הפלופונסי, והתפרק לאחר שגרמניה הנאצית כבשה את יוון במהלך מלחמת העולם השנייה. ב-1947 המועדון הוקם מחדש, ובשנות ה-60 התאחד זמנית עם שני מועדונים בעיר, והתפרק מהם בשנת 1968. בשנת 1978 המועדון הוקם שוב ושמר על צורתו הנוכחית עד היום. המועדון התקדם אט אט מהליגות הנמוכות עד לליגה הראשונה ביוון אליה העפיל בשנת 2007. ב-2011 הורדה אסטרס לליגה השנייה בגלל מעורבותה במכירת משחקים, אך היא חזרה מיד ועונת 2012/13 הייתה המוצלחת ביותר בהיסטוריה שלה, אז סיימה במקום הרביעי והגיעה לראשונה בהיסטוריה שלה לגמר הגביע היווני, שם נוצחה 3:1 על ידי אולימפיאקוס בהארכה. בשתי העונות הקודמות הודחה אסטרס בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית על ידי מאריטימו מפורטוגל וראפיד וינה האוסטרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully