וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סוס: "רוצים לעשות היסטוריה ולזכות בכל התארים"

מאמן בנפיקה מתכונן לגמר הליגה האירופית מול סביליה (ד', 21:45 ספ' 1). מרקוביץ', פרס וסאלביו המושעים ייעדרו

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן בנפיקה. GettyImages
יסיר את קללת בלה גוטמן? ז'סוס/GettyImages

סביליה ובנפיקה, שתי קבוצות הפאר של ספרד ופורטוגל תפגשנה מחר (21:45, ספורט 1 ו-HD) בגמר הליגה האירופית למשחק מסקרן מאוד בין שתי קבוצות גדולות ומנוסות. בנפיקה של ז'ורז'ה ז'סוס הגיעה למעמד הזה רק בשנה שעברה אך הפסידה בצורה דרמטית 2:1 לצ'לסי בזכות שער של ברניסלב איבנוביץ' בתוספת הזמן. סביליה של אמרי תנסה להמשיך את ההצלחה שלה במפעל השני בחשיבותו ולהוסיף זכייה בליגה האירופית לשתי הזכיות האחרונות שלה בגביע אופ"א, שמו הקודם של המפעל.

אחרי שאיבדה את כל התארים בצורה אכזרית בעונה שעברה, בנפיקה כבר זכתה העונה באליפות בארצה ובגביע הליגה ועשויה לסיים את העונה הזו עם כל ארבעת התארים. בנפיקה נהנית מעונה נהדרת אבל המאזן שלה מול קבוצות ספרדיות לא מעודד. הפורטוגלים לא ניצחו ב-14 המפגשים האחרונים שלהם מול קבוצות מספרד וינסו לשבור את המנחוס מחר באצטדיון בטורינו. בנפיקה מעולם לא זכתה בגביע אופ"א או בליגה האירופית, אך הגיעה פעמיים לגמר המפעל והפסידה לאנדרלכט ב-1983 ולצ'לסי בעונה שעברה.

שחקני סביליה, קוקה נבארו חוגגים. AP
יחגגו גם מול בנפיקה? שחקני סביליה קוקה ונבארו/AP

סביליה תצטרך להסתדר במשחק הזה ללא חאיירו סמפריו המושעה ותנסה להכשיר את קווין גמיירו החלוץ הצרפתי שלה שסובל מפציעה בברך ויעבור מבחן כשירות. גם לז'ורז'ה ז'סוס יש כאב ראש לא קטן משום שהוא יצטרך להסתדר ללא לזאר מרקוביץ' המצוין, אנצו פרס ואדוארדו סאלביו, כולם מושעים מההתמודדות.

בנפיקה הגיעה למעמד הזה אחרי שהדיחה בחצי הגמר את יובנטוס הפייבוריטית הגדולה עם ניצחון 1:2 ביתי ו-0:0 בחוץ. סביליה עלתה לגמר ברגע האחרון בזכות שער של אמ'ביה בתוספת הזמן מול ולנסיה שצימק ל-3:1 והעלה אותה בזכות שערי חוץ אחרי ה-0:2 במשחק הביתי.

ז'סוס רוצה מאוד להביא לקבוצה שלו את התואר הזה אחרי הפספוס בעונה שעברה ואמר לקראת המשחק: "נגיע למשחק הזה עם מוטיבציה גבוהה מאוד ורוצים להשיג תואר נוסף אחרי שני התארים שכבר השגנו. אנחנו עושים היסטוריה העונה אבל נותרו לנו עוד שני תארים להשיג בתקווה שנצליח לעשות את זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully