וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ניצחון לברצלונה, חמישייה לאדריאנו, שער לנאתכו

ערב מטורף בצ'מפיונס: מסי וניימאר סידרו לקטלאנים 1:3 על אייאקס לפני הקלאסיקו. קשר צסק"א השווה בפנדל (86) ב-2:2 מול מנצ'סטר סיטי. חלוץ שחטאר עשה היסטוריה ב-0:7 בבוריסוב. 0:6 לצ'לסי על מאריבור

לואיז אדריאנו שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
עשה היסטוריה בבוריסוב. לואיז אדריאנו חוגג/רויטרס

ליגת האלופות חזרה הערב (שלישי) בסערה אחרי פגרה בת שלושה שבועות עם שמונה משחקים בבתים ה'-ח' וסיפקה דרמות, הצגות ענק ולא פחות מ-40 שערים. במשחק המוקדם שנערך במוסקבה בבית המוות נפרדו מנצ'סטר סיטי וצסק"א ב-2:2 דרמטי במשחק שבו האנגלים הובילו 0:2 אבל ביברס נאתכו השווה בפנדל מפוקפק בדקה ה-86 וגם בנה את השער הראשון של דומביה. ברצלונה ניצחה 1:3 את אייאקס במשחק שבו מסי וניימאר כבשו כבר במחצית הראשונה. לואיז אדריאנו חלוץ שחטאר דונייצק כבש חמישייה היסטורית (רביעייה במחצית הראשונה!) ב-0:7 של קבוצתו בחוץ מול בוריסוב. צ'לסי טיילה עם 0:6 ביתי על מאריבור ופריס סן ז'רמן ניצחה 0:1 את אפואל ניקוסיה בזכות שער ניצחון מאוחר של אדינסון קבאני. במשחקים נוספים: שאלקה גברה 3:4 על ספורטינג ליסבון במשחק אדיר ופורטו ניצחה את אתלטיק בילבאו 1:2.

צפו במהלך המדויק של ניימאר נגד אייאקס

ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
שיתוף הפעולה שלו עם מסי עובד מצוין. ניימאר/רויטרס

בית ה':

קיבל מקום בהרכב וכבש. מילנר/AP

צסק"א מוסקבה - מנצ'סטר סיטי 2:2

אחרי הפסד דרמטי מול באיירן ותיקו מול רומא, אלופת אנגליה פספסה בנאיביות שתי נקודות ועלולה לשלם על זה בעוד עונה מאכזבת במפעל הבכיר. סרחיו אגוארו, שרק ביום שבת כבש רביעיה מול טוטנהאם, המשיך את כושרו המצוין עם שער ובישול למילנר, אבל ביברס נאתכו וסיידו דומביה הצילו את הרוסים מהפסד. הקשר הישראלי החל את המהלך שבסיומו כבש דומביה שער מצמק וארבע דקות לסיום דומביה סחט פנדל מפוקפק אותו בעט נאתכו לרשת והעניק לקבוצתו נקודת בכורה במפעל עם שער בכורה בשלב הבתים.

דקה 29: גול! דויד סילבה שבר את הגנת צסק"א עם כדור עומק נפלא לאדין דז'קו שמצא את עצמו מול השוער ופרגן לקון אגוארו שמקרוב גלגל לרשת. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 38: גול! מנצ'סטר סיטי מכפילה את היתרון. יאיא טורה הקפיץ כדור עומק לסאבלטה שמצא בנגיחה את אגוארו. החלוץ הארגנטינאי ניסה לבעוט אבל הכדור שלו מצא את ג'יימס מילנר שמקרוב בעט בקלות פנימה.

דקה 65: גול! הרוסים חוזרים למשחק, הרבה בזכותו של ביברס נאתכו שמצא את אחמד מוסא בכדור עומק גדול, הניגרי המשיך לדומביה המחליף שמקרוב גלגל לרשת. 1:2 לסיטי.

דקה 86: גול! נאתכו כובש שוויון דרמטי בפנדל אחרי ספק הכשלה של קולארוב על דומביה שזרק את עצמו ברחבה. 2:2 דרמטי במוסקבה.

עוד באותו נושא

נבחרי השבוע על ההצגה של סרחיו אגוארו

לכתבה המלאה

בית ו':

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
נהנה מבישול נפלא של אינייסטה. מסי/AP

ברצלונה - אייאקס 1:3

רגע לפני הקלאסיקו הגדול מול ריאל ביום שבת, ברצלונה עברה בשלום את המשוכה ההולנדית וחזרה לנצח במפעל אחרי ההפסד מול פריס סן ז'רמן. ליאו מסי בישל לניימאר וכבש בעצמו במחצית הראשונה. אל גאזי צימק, אבל סנדרו הצעיר קבע את תוצאת הסיום והעניק הרבה שקט ללואיס אנריקה לקראת המשחק הגדול בשבת.

דקה 8: גול! הצמד מסי את ניימאר לא מבזבז זמן. הארגנטינאי שלח את ניימאר לרחבה עם מסירה קצרה והברזילאי בעט לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 מהיר לברצלונה.

דקה 24: גול! אנדרס אינייסטה שלח כדור אופייני וגאוני לליאו מסי, שמתוך הרחבה עצר ובעט לרשת בקור רוח. 0:2 לברצלונה.

דקה 88: גול! אייאקס צימקה לפני הסיום עם שער של אל גאזי, שהגיע ראשון לריבאונד אחרי בלימה של בארטרה לבעיטה של מיליק ומקרוב בעט לפינה של טר סטגן.

דקה 90: גול! סנדרו רמירס הצעיר התכבד בקינוח עם בעיטה חזקה מצד שמאל של הרחבה. 1:3 לברצלונה בסיום.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן (ימין). AP
סידר לקבוצתו ניצחון דרמטי. קבאני/AP

אפואל ניקוסיה - פריס סן ז'רמן 1:0

אלופת צרפת רשמה ניצחון נהדר על ברצלונה במחזור הקודם, אך נזקקה להרבה מאמץ ושער דרמטי של קבאני כדי לנצח יריבה קפריסאית שעשתה חיים קשים גם לברצלונה במחזור הפתיחה. זלאטן איברהימוביץ' שוב לא שיחק, אבל החלוץ האורוגוואי העניק לצרפתים שלוש נקודות עם גול שכולו נחישות שלוש דקות לסיום המשחק.

דקה 87: גול! אדינסון קבאני מכריע את המשחק עם שער דרמטי שכולו נחישות. האורוגוואי נבלם בפעם הראשונה אבל בעט בפעם השניה בחצי סיבוב לרשת.

שחקני צ'לסי חוגגים, לואיק רמי. GettyImages
חגגו על מאריבור. שחקני צ'לסי מברכים את רמי/GettyImages

בית ז':

צ'לסי - מאריבור 0:6

רגע לפני שהיא מתארחת אצל מנצ'סטר יונייטד למשחק ענק ביום ראשון, הקבוצה של מוריניו המשיכה את המומנטום עם הצגה מול הקבוצה שהדיחה את מכבי תל אביב בדרך לשלב הבתים של המפעל. לואיק רמי פתח את החגיגה, אבל נפצע והוחלף על ידי דרוגבה שכבש גם הוא בפנדל במחצית הראשונה. ג'ון טרי, ואדן הזאר עם צמד חגגו על הסלובנים. דודו ביטון לא נכלל בסגל האורחים. סינטאיהו סלליך ישב על על הספסל, אך לא שותף בתבוסה של קבוצתו.

דקה 13: גול! יתרון מהיר לצ'לסי. וויליאן שלח כדור מדוד נפלא ללואיק רמי, שמתוך הרחבה חתך מימין לשמאל ובעט ברגל שמאל לפינה. 0:1 מהיר לצ'לסי.

דקה 23: גול! דידייה דרוגבה שנכנס כמחליף במקום לוקי רמי שנפצע אחרי הגול שלו כבש את השני מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד בתוך הרחבה של מרטל.

דקה 31: גול! ההתעללות של צ'לסי נמשכה עם שער נדיר של ג'ון טרי שקיבל כדור רוחב מססק פברגאס ומתוך הרחבה בעט לרשת מקרוב.

דקה 54: גול! צ'לסי כבשה את הרביעי שלה עם עזרה של מאתיה וילר שדחק לשערו הוא כדור רוחב של הזאר מצד ימין.

דקה 64: מאטיץ' דחף ברחבה את איברהימי שבעט בעצמו את הפנדל, אבל הכדור נעצר בקורה.

דקה 77: גול! אדן הזאר כבש את החמישי של צ'לסי בפנדל, אחרי הכשלה של מרקו שולר על ברניסלב איבנוביץ'.

דקה 90: גול! אדן הזאר התכבד בקינוח עם מבצע אישי מבריק ובעיטה מקרוב לפינה הגבוהה. 0:6 מוחץ לצ'לסי.

שחקני שאלקה חוגגים עם מאמנם רוברטו די מתאו. AP
לא נבהלו מפיגור מוקדם. שחקני שאלקה חוגגים עם די מתאו/AP

שאלקה - ספורטינג ליסבון 3:4

איזה משחק בגלזנקירשן! שאלקה סיימה בתיקו בשני המחזורים הראשונים, וגם הפעם הייתה בדרך למשחק שלישי רצוף ללא הכרעה, אך השיגה ניצחון בכורה בזכות שער של צ'ופו מוטינג בפנדל שנוי במחלוקת עמוק בתוספת הזמן. ספורטינג הגיעה למשחק הזה בכושר מצוין אחרי 1:3 יוקרתי בליגה על פורטו וגם הובילה בגרמניה משער של נאני, אבל אובאסי והונטלאר סידרו מהפך מהיר. הובדס כבש את השלישי וחשב שהוא מבטיח את הניצחון, אבל אדריאן סילבה השווה עם צמד, שלא הספיק בסופו של דבר לפורטוגלים המתוסכלים.

דקה 16: גול! האורחים עולים ליתרון מפתיע עם שער של נאני שקיבל כדור מצד ימין ובעט חלש מתוך הרחבה. פרמאן שוער שאלקה היה צריך לעצור, אבל הכדור חמק בין רגליו לרשת. 0:1 לספורטינג.

דקה 33: אדום! מאוריסיו הורחק בצהוב שני אחרי הכשלה על הוגר.

דקה 34: גול! קווין פרינס בואטנג הרים כדור חופשי היישר לראשו של שינדו אובאסי שמקרוב נגח לרשת. 1:1.

דקה 51: גול! המהפך הושלם. דראקסלר המצוין מצא את אובאסי, שהכניס לרחבה את הונטלאר שבלי להסס הפציץ מקרוב פנימה. 1:2 לשאלקה.

דקה 60: גול! בנדיקט הובדס הגיע ראשון לכדור חופשי מצד שמאל ונגח לפינה הרחוקה ולרשת. 1:3 לשאלקה.

דקה 63: גול! אדריאן סילבה צימק בפנדל אחרי הכשלה של אייאהן על קארילו.

דקה 78: גול! ספורטינג חזרה למשחק עם עוד שער של אדריאן סילבה, שקיבל הרמה מסדריק מצד ימין ונגח מקרוב לרשת.

דקה 93: גול! שאלקה מנצחת ממש עם הבאזר משער בפנדל שלא היה של צ'ופו מוטינג. הונטלאר נגח על ראשו של ג'ונתן סילבה. השופט ראה משום מה נגיעת יד ומוטינג לא שאל שאלות והכריע את המשחק מהנקודה הלבנה. 3:4 מטורף לשאלקה בסיום.

מקסים צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה (למטה) חוגג עם קלאס יאן הונטלאר. GettyImages
איזו דרמה. מוטינג בטירוף אחרי השער הרביעי שהבטיחה לשאלקה 3 נקודות דרמטיות/GettyImages

בית ח':

הקטור הררה שחקן פורטו חוגג. רויטרס
כבש על סף המחצית. הקטור הררה/רויטרס

פורטו - אתלטיק בילבאו 1:2

אחרי השישייה מול באטה והתיקו הדרמטי מול שחטאר, הפורטוגלים השיגו ניצחון נוסף מול הקבוצה הבאסקית המרוסקת שממוקמת בתחתית הליגה הספרדית ועדיין מחפשת נקודת בכורה במפעל. הקטור הררה וריקרדו קוארסמה כבשו למנצחים, גיירמו פרננדס רק השווה באופן זמני אבל ראה את קבוצתו שוב מנוצחת.

דקה 45: גול! קינטרו מצא ברחבה את הקטור הררה המקסיקני שמקרוב בעט לרשת של איראיסוס. 0:1 לפורטו.

דקה 58: גול! גיירמו פרננדס קיבל כדור עומק מבניאט המחליף, תעתע בהגנה של פורטו ומקרוב בעט לרשת.

דקה 75: גול! פורטו חוזרת להוביל משער של ריקרדו קוארסמה, שחדר לרחבה והפציץ בימין לפינה הקרובה. איראיסוס היה חייב להדוף, אבל אפשר לכדור לחדור מתחת לגופו. 1:2 לפורטו.

באטה בוריסוב - שחטאר דונייצק 7:0

את המשחק הזה אפשר לסכם רק בשתי מילים: לואיז אדריאנו. חלוץ שחטאר דונייצק עשה היסטוריה והשתווה לליאו מסי כשחקן היחיד שכובש חמישיה בליגת האלופות. לברזילאי הספיקה מחצית אחת כדי לכבוש רביעייה ועשר דקות לסיום הוא התכבד בחמישי עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה. הבלארוסים, שהפתיעו עם 1:2 על בילבאו במחזור הקודם חזרו לסורם עם תבוסה שניה, שחטאר השיגה ניצחון בכורה אחרי שתי תוצאות תיקו מול בילבאו ופורטו.

דקה 11: גול! פתיחה מצוינת לאוקראינים שעולים ליתרון מוקדם אחרי שיתוף פעולה ברזילאי כשטייסון שלח בכדור עומק את אלכס טשיירה שעבר את השוער ומקרוב גלגל לרשת.

דקה 28: גול! לואיז אדריאנו כבש את השני בפנדל אחרי הכשלה ברחבה של צ'רניק השוער על אלכס טשיירה שעבר אותו.

דקה 35: גול! האוקראינים מתעללים בבלארוסים עם מתפרצת קטלנית. הגנת בוריסוב נותרה חשופה לחלוטין ודוגלאס קוסטה ניצל את זה כדי לבעוט ממטר לרשת אחרי מסירה של אדריאנו.

דקה 36: גול! והנה עוד אחד לשחטאר ושל לואיז אדריאנו שהקפיץ מקרוב לרשת אחרי מסירה מצד שמאל של ראקיטצקי.

דקה 40: גול! לואיז אדריאנו משלים שלושער עוד לפני המחצית (!). הברזילאי עט על כדור חוזר בתוך הרחבה אחרי הרחקה לא טובה של הגנת בוריסוב והפציץ לרשת. 0:5 מדהים לשחטאר עוד לפני המחצית.

דקה 44: גול! רביעייה ללואיז אדריאנו! הברזילאי הנפלא קיבל כדור מצד שמאל, נותר בלתי מכוסה ודחק לרשת. 0:6 מדהים לשחטאר.

* שחטאר היא הקבוצה הראשונה בתולדות ליגת האלופות שכבשה שישיה במחצית במשחק חוץ.

* לואיז אדריאנו הוא הראשון אי פעם שכובש רביעייה במחצית וגם השחקן שכבש את השלושער הכי מהיר (שבע דקות).

דקה 80: גול! מלאדנוביץ' הכשיל ברחבה את לואיז אדריאנו שדייק מהנקודה הלבנה והשתווה למסי כשחקן השני בתולדות המפעל שכובש חמישייה בליגת האלופות. מדהים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully