וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "חייבים לפתור את הבעיה שיש לנו בקרנות"

ריאל מדריד שוב ספגה ממצב נייח, אנצ'לוטי מודע לבעיה, רונאלדו ספג מכה והתלונן: "כניסה מכוערת, הרגיש כמו ראגבי". וגם: וולבק חגג את השלושער, ונגר מופתע, וכל מספרי הערב

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
החמיץ פנדל אבל תיקן. רונאלדו/AP

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי), עם שמונה משחקים נוספים. במוקד עמד המשחק בבית א' בו ניצחה אתלטיקו מדריד 0:1 את יובנטוס בקרב בין אלופות ספרד לאיטליה והשיגה שלוש נקודות ראשונות במפעל. במשחק השני בבית הפתיעה מאלמו עם 0:2 על אולימפיאקוס. רונאלדו החמיץ וכבש פנדל ב-1:2 הקשה של ריאל מדריד על לודוגורץ. פאולו סוזה ובאזל הדהימו עם 0:1 על ליברפול. דני וולבק כבש שלושער ראשון בקריירה ב-1:4 של ארסנל על גלאטסראיי. בורוסיה דורטמונד חגגה עם 0:3 בחוץ על אנדרלכט ובאייר לברקוזן הגרמניה הנוספת ניצחה 1:3 את בנפיקה. במשחק שפתח את הערב נפרדו זניט ומונאקו ב-0:0 משמים.

לידיעת כל משחקי הערב

פאולו סוזה חגג: "ערב מושלם לבאזל, ניצחון גדול, היסטורי"

תקציר: ארסנל - האל סיטי. one
נכנס למועדון מכובד מאוד. דני וולבק/one

כל מספרי הערב

* רונאלדו החמיץ חמש פעמים פנדלים וכבש בכל המשחקים הללו עבור ריאל מדריד, כפי שעשה גם היום. הוא גם החמיץ פנדל שלישי באלופות. רק תיירי הנרי (5) ורוד ואן ניסטלרוי (4) החמיצו יותר.

* קארים בנזמה היה מעורב ב-14 גולים מתוך 14 ההופעות האחרונות שלו בליגת האלופות עם ריאל מדריד (שמונה גולים, שישה בישולים)

* זו פעם ראשונה שיובנטוס מסיימת משחק ללא אף בעיטה למסגרת מאז מרץ 2006.

* שער ראשון של מאלמו בליגת האלופות והראשון שמובקע על אדמת שבדיה בליגת האלופות מאז נובמבר 2000, אז פטרסון כבש לזכות הלסינגבורג.

* זהו הפנדל השביעי שרונאלדו החמיץ בקריירה, מתוך 51 שבעט. שלוש מההחטאות היו בליגת האלופות, רק לתיירי הנרי (5) ורוד ואן ניסטלרוי (4) יש יותר החמצות.

* הפעם האחרונה שארסנל כבשה שלושה שערים במחצית אחת בליגת האלופות הייתה ב-6 במרץ 2012, ב-0:3 על מילאן.

* דני וולבק כבש שלושער ראשון בקריירה. לפני דני וולבק, רק תיירי הנרי וניקלאס בנדטנר כבשו שלושער עבור ארסנל בליגת האלופות. הוא גם האנגלי השישי בהיסטוריה עם שלושער במפעל (אחרי מייקל אואן, אלן שירר, ווין רוני, מייק ניואל ואנדי קול).

* סון היונג מין הצטרף לג'י סונג פארק בתור שני הקוריאנים היחידים שכובשים בליגת האלופות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד. AP
שוב כובש במשחקים החשובים. ארדה/AP

ציטוטים

חואנפראן חגג בסיום הניצחון של אתלטיקו: "זה היה משחק עם המון תשוקה נגד אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. שיחקנו ממש טוב והיינו ראויים לניצחון הזה. יובה קבוצה נהדרת. יש לנו עדיין הרבה עבודה לעשות, עדיין לא השגנו כלום.

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס ניסה להסביר את ההפסד: "אני חושב שהגישה שלנו למשחק הייתה טובה. ניסינו לנצח את המשחק, אבל פספסנו כמה מסירות חשובות והיו לנו הזדמנויות במתפרצות. אנחנו מאוד כועסים על ההפסד הזה אבל הבית עדיין פתוח ושוב דבר לא השתנה עבורנו".

על היריבה אמר האיטלקי: "זה תמיד קשה לשחק נגד אתלטיקו משום שהם שומרים טוב והם תמיד הולכים על כדורים ארוכים ולא מנסים לחבר אפילו שתי מסירות. גם כשהם משחקים בבית הם בעיקר מנסים למצוא שטחים ומקווים להבקיע במתפרצות".

קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. AP
כבר מתחיל להדאיג. אנצ'לוטי/AP

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד, אמר אחרי הניצחון הדחוק בבולגריה: "שיחקנו בצורה מאוד אינטנסיבית ויצרנו הרבה מצבים. היינו צריכים לכבוש מוקדם יותר". על הרוטציה שעשה בהרכב: "רציתי לתת מנוחה לשחקנים כמו קרוס, חאמס וקארים שמשחקים הרבה וגם רציתי לתת מוטיבציה לשחקנים הצעירים יותר".

אנצ'לוטי אמר ש"אנחנו חייבים להמשיך לעבוד על הבעיה שיש לנו בקרנות. זה בדיוק אותו שער שספגנו גם מול אתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד. חייב להיות כיסוי טוב יותר ליד הקורה, למשל. צריכים לתת לזה יותר תשומת לב". על הפציעה של רונאלדו, שדידה בסיום המשחק: "הוא קיבל מכה, אני לא חושב שזה רציני.

"זו ליגת האלופות, והקבוצות הקטנות נותנות את החיים שלהן במשחקים מול ריאל מדריד. אנחנו חייבים לכבד את זה", המשיך אנצ'לוטי. רונאלדו עצמו אמר על המכה שספג: "זו הייתה כניסה מכוערת, זה הרגיש כמו ראגבי, אבל נראה".

אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל, ארסנל. AP
מתחילים לתת פירות. אוזיל את אלכסיס/AP

דני וולבק, גיבור הערב שכבש שלושער היסטורי בניצחון ארסנל על גלאטסראיי אמר: "אני מאוד שמח על ההישג שלי אבל הכי חשוב שניצחנו והשגנו שלוש נקודות. ארסן ונגר נותן בי אמון ואני מנסה להחזיר לו בחזרה. אעשה כל מה שאוכל כדי שהוא יהיה שמח".

ארסן ונגר נשאל מה הוא למד על וולבק בחודש האחרון, ואמר: "למדתי שהוא חלוץ עם סיומת מצוינת. הוא מצוין מבחינה טכנית, זו הייתה הפתעה. הוא משחק נקי, וגם מוסר מצוין. למען האמת, לא ידעתי שהוא כל כך מהיר. ידעתי שהוא זריז, אבל כשהוא רץ הוא יכול להיות מחשמל. הוא הראה אינסטינקטים של סקורר".

במהלך המשחק אוהדי גלאטסראיי הדליקו מספר אבוקות ביציע האורחים והשליכו גם אבוקות לכר הדשא. הקבוצה צפויה לעמוד לדין.

שחקני דורטמונד חוגגים עם צ'ירו אימובילה. GettyImages
עם רגל וחצי בשמינית הגמר. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

אדריאן ראמוס, החלוץ הקולומביאני של דורטמונד שנכנס כמחליף וכבש צמד ב-0:3 על אנדרלכט, חגג: "היום שיחקנו טוב מאוד. אני מקווה שנוכל להמשיך בצורה הזו. על העובדה שנכנס כמחליף: "בקבוצה שלנו כל אחד יכול לפתוח וכשאתה נכנס כמחליף אתה צריך לקחת את הצ'אנסים".

סבסטיאן קל: "פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד וחיפשנו את השער המהיר. זה היה מאמץ קבוצתי נפלא. הקבוצה רצתה להגיב על התוצאות האחרונות ואפשר היה להרגיש את זה".

דני וולבק, ארסנל, כובש. AP
גם ונגר מופתע. וולבק/AP
אוהדי גלאטסראיי מדליקים אבוקות ביציע מול ארסנל. AP
ייענשו על אופ"א? אוהדי גלאסטראיי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully