וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריקה: "אני מכיר את המועדון שלי, בברצלונה כל הפסד הוא אסון"

מאמן ברצלונה משך את האש אליו אחרי ההפסד לפ.ס.ז': "האחריות עליי. ההפסד הוא לא בגלל טר סטגן אלא בגלל טעויות של כל הקבוצה". בספרד קוטלים: "ההגנה של ברצלונה הייתה נוראית"

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
"השחקנים באו בגישה טובה, היה לנו יום לא מוצלח". אנריקה ושחקניו/AP

אמנם זה היה הפסדה הראשון של ברצלונה מתחילת העונה, ואמנם היו אלה השערים הראשונים שספגה, אבל ההפסד 3:2 לפריס סן ז'רמן הראה כמה סדקים במכונה של לואיס אנריקה, וחולשת החלק האחורי הובילה ללא מעט ביקורת בספרד. ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב ש"ברצלונה של לואיס אנריקה צריכה להתגבר על כמה בעיות שהופיעו כבר בתחילת העונה בהגנה. ההפסד הראשון נגרם בגלל שתי טעויות בהגנה".

גם ב"אס" קטלו את הגנת ברצלונה וטענו שחוסר התיאום הוביל להפסד. "לורן בלאן השתמש בנשק של ברצלונה של פעם. ברצלונה הייתה טובה יותר, אבל סמכה על מסי שיביא לה ניצחון", כתב פרשן העיתון סאנטי צימנס. "ההגנה של ברצלונה הייתה נוראית, ולא רק בגלל היכולת של טר סטגן, שספג את שלושת השערים הראשונים שלו העונה. המגינים איבדו כיוון, בוסקטס שוב חרק, בקישור ראקיטיץ' לא פיתח מומנטום".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
הפסד ראשון העונה. ליאונל מסי/AP

"האחריות להפסד היא עליי", אמר מאמן ברצלונה לואיס אנריקה, "אני יודע באיזה מועדון אני נמצא, בברצלונה כל הפסד נחשב לאסון. התוצאה לא משקפת. היו לנו הרבה מצבים, ותוצאת תיקו הייתה הוגנת יותר כלפינו. עשינו הרבה טעויות ואנחנו יודעים את זה, כדורגל זה משחק של טעויות".

ב"אס" ביקרו את היכולת של טר סטגן בשער, והאשימו אותו בעיקר בשער הנגיחה שכבש מרקו וראטי נמוך הקומה. "היכולת של טר סטגן מול פ.ס.ז' מעוררת שאלות, והטעות שלו בשער שכבש וראטי הובילה להפסד". ב"מארקה" נכתב: "הופעה מרה של טר סטגן. היציאה שלו בגול של וראטי לא הותירה ספק באשר ליכולתו, אחרי שספק שער נגיחה משחק בגובה 1.65 מטר". בסקר מקוון נשאלו הגולשים של "מארקה" האם לדעתם טר סטגן צריך לפתוח בשער ברצלונה בליגת האלופות ו-61.3 אחוז מהגולשים ענו "לא".

לטר סטגן היה חלק בשערים שברצלונה ספגה, ואנריקה גונן על שוערו: "אני לא מתייחס לשחקנים, ההפסד הוא לא בגלל טעויות של טר סטגן אלא בגלל טעויות של כל הקבוצה, והאחריות היא קודם כל עליי, אני המאמן ואני זה שמחליט. השחקנים באו בגישה טובה, היה לנו יום לא מוצלח, היו דברים שעשינו לא טוב, וזהו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניימאר שחקן ברצלונה. AP
הרצף שלו נקטע. ניימאר/AP

המספרים של ברצלונה מאמש

* ברצלונה לא הפסידה משחק בליגת האלופות בחודש ספטמבר מאז ה-25.9.2001, כשנכנע 2:1 ללברקוזן.

* עד הערב, ההגנה של ברצלונה נראתה כמו חומה בצורה ולא ספגה ולו שער אחד בכל שבעת משחקיה בכל המסגרות. הערב היא התפרקה, וספגה שלוש פעמים.

* עד כמה ליאונל מסי דומיננטי בברצלונה העונה? הפרעוש היה מעורב ב-14 מתוך 20 השערים שהקטלאנים כבשה עד כה.

* ניימאר ממשיך לחורר רשתות. למרות ההפסד, הכוכב הברזילאי יכול להתגאות בכך שכבש שבעה שערים בשבעה משחקים

* ניימאר קטע רצף של 55 משחקים שבהם לא הפסיד אם כבש. הפעם האחרונה שזה קרה היתה ב-2011, כשנכנע עם סנטוס 3:2 לפלמנגו.

* צ'אבי, שנכנס כמחליף, הפך לשיאן ההופעות בליגת האלופות, עם 143 הופעות, אחת יותר מראול, ושתיים יותר מאיקר קסיאס וריאן גיגס.

* רצף המשחקים הביתיים ללא הפסד של פריס סן ז'רמן באירופה הגיע ל-30, כשההפסד האחרון היה ה-4:2 הזכור להפועל תל אביב ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully