וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול, רומא, אינטר ומונאקו עברו על חוקי אופ"א?

הארגון האירופי הודיע כי יחקור את המועדונים בחשד לעבירה על חוקי הפייר פליי הפיננסי. מנ' סיטי ופ.ס.ז' כבר ספגו קנסות כבדים

מריו באלוטלי ליברפול. רויטרס
הרכש יעלה לליברפול עוד יותר ביוקר? מריו באלוטלי/רויטרס

אופ"א הודיעה הערב (חמישי) שפתחה בחקירה רשמית נגד ליברפול, מונאקו, אינטר ורומא בחשד לעבירה על חוקי הפייר פליי הפיננסי. הקבוצות המדוברות לא נטלו חלק במפעלים האירופים בעונה שעברה וכעת נדרשות להעביר אינפורמציה נוספת באשר למצבן הכספי.

כזכור, לפני כמה חודשים הטילה אופ"א סנקציות על מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן שעברו על החוקים. הקבוצות ספגו קנסות כספיים כבדים בסך 60 מיליון יורו כל אחת וכן הותר להן לרשום רק 21 שחקנים לליגת האלופות במקום 25.

בליברפול, שהשקיעה מעל 133 מיליון ליש"ט ברכש במהלך הקיץ, יסבירו שחלק גדול מההפסדים מגיע בכלל מההשקעה בהרחבת האצטדיון. המנג'ר ברנדן רוג'רס אמר: "ברור שזה משהו שראשי המועדון יצטרכו לעסוק בו. אנחנו לא מתרגשים כי יש לנו מומחים לענייני הפייר פליי הפיננסי. הכול בשליטה".

במונאקו, אגב, מתכוונים להציג את מכירת חאמס רודריגס וכן את השאלת רדאמל פלקאו כהוכחה לכך שלא רק שלא עברו על החוקים אלא פעלו כדי לעמוד בהם.

גם בשיקטאש, ספורטינג ליסבון וקרסנודאר הרוסית ייחקרו על ידי אופ"א. כמו כן, הארגון הודיע על שלילת המענקים הכספיים של בורסאספור, קלוז', אסטרה ג'ורג'ו, בודוצ'נוסט ואקרנאס באופן זמני, עד שתמוצה החקירה נגדן בחשד לתשלומי יתר וחוזים כפולים עם עובדי המועדון או גורמים חיצוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully