וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ארסנל, בילבאו, לודוגורץ ולברקוזן עלו לשלב הבתים

התותחנים ניצחו 0:1 את בשיקטאש, בלם הבולגרים נכנס לשער ועצר שני פנדלים מול סטיאווה. גם בילבאו, מאלמו ולברקוזן עלו

שחקני ארסנל אלכסיס סאנצ'ס, סנטי קסורלה חוגגים. רויטרס
שער ששווה כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. סאנצ'ס עם קאסורלה/רויטרס

איזו דרמה קיבלנו בערב השני של סיבוב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. ארסנל עלתה בפעם ה-17 ברציפות לשלב הבתים של המפעל עם 0:1 דחוק מאוד בבית על בשיקטאש ואותה תוצאה בסיכום המפגשים. בילבאו חזרה מפיגור ל-1:3 על נאפולי ו-2:4 בסיכום ולברקוזן דרסה 0:4 את פ.צ. קופנהאגן בדרך ל-2:7 מוחץ בסיכום. מאלמו עלתה לשלב הבתים לראשונה בתולדותיה עם 0:3 ענק על רד בול זלצבורג ו-2:4 בסיכום, אבל הדרמה הגדולה התרחשה דווקא בבולגריה, שם עלתה לודוגורץ לראשונה בתולדותיה למפעל אחרי 5:6 בפנדלים על סטיאווה בוקרשט במשחק שבו קוסמין מוצי הבלם הרומני שלה נכנס לשער במקום השוער המורחק והעלה את קבוצתו במו ידי עם שתי הצלות מהנקודה הלבנה.

לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
בדרך לעזיבה? פודולסקי/GettyImages, Shaun Botterill

ארסנל - בשיקטאש 0:1 (0:1 בסיכום המפגשים)

כמה לחץ ומתח, כמה ציפורניים נכססו בדקות האחרונות באצטדיון האמירויות. ארסנל לא הרשימה ונזקקה להרבה דקות של פעימות לב מואצות כדי לנצח 0:1 את בשיקטאש בגומלין ובסיכום המפגשים בזכות שער של אלכסיס סאנצ'ס בדרך להופעה מספר 17 ברציפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. מה שהוסיף במיוחד ללחץ של ארסן ונגר הייתה ההרחקה של מתיו דבושי בדקה ה-75, שהצטרפה לזו של ארון ראמזי, שספג אדום במשחק הראשון. בסופו של דבר, ארסנל יכולה לחייך ותהיה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

דקה 10: זנגין הרחיק כדור לא מספיק טוב, זה הגיע לקאסורלה, שניסה לבעוט מ-35 מטר ומזווית קשה פנימה, אך זה הלך החוצה.

דקה 45: גול! ווילשר הכניס כדור עומק שהגיע לאלכסיס סאנצ'ס, שבעט בנגיעה אחת פנימה. 0:1 לארסנל, שיכולה לנשום קצת.

דקה 75: אוקסלייד צ'מברליין קיבל מסירת רוחב ואיכשהו הצליח להחמיץ מארבעה מטר.

דקה 75: כרטיס אדום! מתיו דבושי ביצע עבירה מאחור על מוסטפה פקטמק וקיבל צהוב שני והורחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נאפולי מארק המשיק מול שחקן אתלטיקו בילבאו מיקל ריקו. AP
בילבאו מסוכנת יותר. האמשיק מול ריקו/AP

אתלטיק בילבאו - נאפולי 1:3 (2:4 בסיכום המפגשים)

ברכות לבאקסים. אתלטיק בילבאו עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מאז 1998/9, אחרי 16 שנה. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה חזרה מפיגור 1:0, שהיה שולח אותה הביתה, לניצחון 1:3 ענק, לא מעט בזכות עזרה מההגנה של נאפולי, והבטיחו את הכרטיס היוקרתי לליגת האלופות. רפא בניטס והשחקנים שלו, שבשנה שעברה הפכו לקבוצה הראשונה בתולדות המפעל שלא עולה למרות 12 נקודות לשמינית הגמר, נשרו לשלב הבתים של הליגה האירופית.

דקה 27: איקר מוניאין העביר מסירת רוחב נהדרת לאיימריק לאפורט, שבעט רע החוצה. החמצה גדולה.

דקה 47: גול! בלנסייגה הרחיק לא מספיק טוב, זה חזר להאמשיק המצוין, שבעט עם רגל שמאל מ-18 מטר פנימה את ה-0:1 היקר של נאפולי, שעלתה ל-1:2 בסיכום המפגשים.

דקה 62: גול! מרקל סוסאטה הגביה קרן שהגיעה לאריץ אדוריץ, שנותר חופשי מאוד ובעט פנימה את ה-1:1. במצב העניינים הנוכחי, הולכים להארכה.

דקה 69: גול! כדור ארוך של לאפורט מצא את אדוריץ אחרי טעות גסה של רפאל קבראל, שנתקע בראול אלביול. אדוריץ נותר מול שער ריק ובעט פנימה את ה-1:2 בדרך ליתרון 2:3 בסיכום המפגשים.

דקה 74: גול! מסירת עומק של אונאי לופס מצאה את ההגנה האיטלקית מנומנמת. איבאי גומס הגיע מאחור, עבר את השוער ובעט פנימה. 1:3 ו-2:4 בסיכום המפגשים.

באייר לברקוזן - פ.צ. קופנהאגן 0:4 (2:7 בסיכום המפגשים)

איזו פתיחת עונה יש לקבוצה ממערב גרמניה. אחרי שניצחה 0:2 את דורטמונד בחוץ במחזור פתיחת העונה בגרמניה, הצליחה לברקוזן להביס 0:4 קליל את פ.צ. קופנהאגן והשלימה 2:7 ענק בסיכום המפגשים מול הדנים. שטפן קיסלינג, שכבש צמד, הגיע כבר לתשעה כיבושים העונה, כולל החמישייה שכבש בגביע. הקבוצה של רוג'ר שמידט כבשה 15 שערים בארבעה המשחקים הראשונים שלה העונה.

דקה 2: גול! לברקוזן שוב לא מחכה יותר מדי זמן וכובש כבר אחרי 80 שניות. יונג מין סון חטף כדור בהגנה, והעביר רוחב לשטפן קיסלינג, שהכניס לו בנגיעה, החלוץ הקוריאני סיים נהדר וקבע 0:1 ללברקוזן.

דקה 7: גול! כדור חופשי של הקאן צ'לאנוילו מ-22 מטר פגע באחד מהשחקנים בחומה וחדר פנימה, 0:2 ללברקוזן.

דקה 31: גול! לברקוזן טסה למתפרצת מהירה, עד שאמנקוואה הכשיל מאחור את המגן הימני ידבאי. שטפן קיסלינג לא צריך יותר מפנדל כדי לכבוש וזה 0:3 ו-2:6 בסיכום המפגשים.

דקה 49: הזדמנות גדולה לקופנהאגן. טוטו נשאר מול ברנד לנו לבד, אבל בעט מ-12 מטר למשקוף. איזו החמצה.

דקה 65: גול! כדור ארוך נהדר של גונסאלו קסטרו מצאה את קיסלינג, שבעט מזווית קשה פנימה את ה-0:4 ו-2:7 בסיכום המפגשים.

מאלמו - רד בול זלצבורג 0:3 (2:4 בסיכום המפגשים)
למאלמו: מרקוס רוזנברג (11 ו-84), מגנסון אריקסון (17)

קוסמין מוטי שחקן לודוגורץ. AP
איזה גיבור. קוסמין מוטי, במרכז/AP

לודוגורץ - סטיאווה בוקרשט 5:6 בפנדלים (1:1 בסיכום המפגשים)

אחרי שהפסידה 1:0 במשחק הראשון ברומניה, לודוגורץ הבולגרית חזרה לביתה עם הרבה אמונה ביכולתה לעשות מהפך ולעלות לליגת האלופות ועשתה זאת בדרך הכי דרמטית שאפשר באחד התסריטים הכי הזויים שנראות במוקדמות ליגת האלופות. קוסמין מוצי, הבלם הרומני של הבולגרים, נאלץ להיכנס לשער לדו קרב הפנדלים בעקבות הרחק של סטויאנוב השוער בדקה ה-119 ועם שתי הצלות פנדלים העלה את קבוצתו לראשונה בתולדותיה למפעל היוקרתי.

כאמור, הרומנים הצליחו לשמור על היתרון הקטן שלהם 90 דקות עד שבתוספת הזמן הגיע וונדרסון, הברזילאי שנכנס כמחליף ושלח בעיטת יעף אדירה מ-17 מטרים לחיבורים. אבל הדרמה רק התגברה בהארכה, או יותר נכון דקה לסיום 120 הדקות. פרננדו וארלה מסטיאווה שבר את מלכודת הנבדל ומצא עצמו מול ולדיסלב סטויאנוב שוער לודוגורץ שהכשילו בדרך לשער וראה אדום מוצדק. למאמן דרמנדזאייב אזלו החילופים והוא נאלץ להכניס אל בין הקורות את קוסמין מוצי הרומני שעמד בין הקורות בדו קרב מהנקודה הלבנה.

מוצי היה גם זה שבעט בהצלחה את הפנדל הראשון במשחק ואחרי החטאה של וונדרסון כובש השער בדקה ה-90, מוצי התעופף והדף נפלא בעיטה חזקה של פירבולסקו כדי להשאיר את התוצאה על 1:1. אחרי תשע בעיטות רצופות מדוייקות מוצי הדף פנדל של קורנל ראפה והעלה את קבוצתו לליגת האלופות - פשוט מדהים.




מאלמו - רד בול זלצבורג 0:3 (2:4 בסיכום המפגשים)
למאלמו: מרקוס רוזנברג (11 ו-84), מגנסון אריקסון (17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully