וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "לא מרוצה מחוסר הריכוז, צריך להפיק לקחים"

30.7.2014 / 23:34

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מההפסד למאריבור. שפונגין: "מאוכזבים". אלברמן מתח את שריר הירך האחורי

קשר מכבי תל אביב ערן זהבי. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
אכזבה גדולה. זהבי/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

כמו בצמד המשחקים מול סנטה קולומה, מכבי תל אביב אכזבה גם הערב (רביעי) מול מאריבור במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. לרוע מזלה, בניגוד לאנדוראים הנאיביים, הסלובנים דווקא ידעו להעניש אותם על היכולת הרעה, כבשו שער ניצחון דרמטי מרגלי דמיאן בוהאר הצעיר בדקה ה-95 והשיגו מקדמה גדולה מאוד לקראת הגומלין בקפריסין בשבוע שעבר.

אוסקר גרסיה החליט לפתוח עם שלושת שחקני הרכש הטריים עדן בן בסט, נוסא איגייבור ויובל שפונגין, אך לא קיבל מאף אחד מהם תפוקה. אחרי פתיחה טובה, האלופה הפסיקה לשחק, נלחצה לאחור, נעזרה בכמה הצלות גדולות של חואן פאבלו, אך בסופו של דבר קיבלו עונש רגע לפני שריקת הסיום. גל אלברמן הוחלף במחצית בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי וצפוי להיבדק ביום חמישי.

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרבה מאוד מקום לשיפור. אוסקר גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"במחצית הראשונה היינו טובים יותר והגיע לנו להבקיע", אמר אוסקר גרסיה המאוכזב בסיום. במחצית השנייה הם שלטו במשחק, זה כואב להפסיד בשניות האחרונות. אנחנו צריכים ללמוד מזה. אסור לנו לספוג בדקות האחרונות, אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים בהגנה, צריך להפיק לקחים. אני לא מרוצה מהסיטואציה, אני לא מרוצה מזה שלא היינו מרוכזים והגומלין לא יהיה בישראל. אני גאה בשחקנים, עם כל המצב בישראל קשה להתרכז במשחק, וכשאתה לא מרוכז כולך במשחק קשה לשחק היטב".

"אני תמיד אופטימי, אנחנו נצטרך להיות הרבה יותר חדים ליד השער כי יהיו לנו את ההזדמנויות שלנו ואם ננצל את המצבים נוכל לעבור לשלב הבא. מאריבור קבוצה טובה, הם מגנים בצורה טובה, אחד עשר שחקנים מאחורי הכדור ועם התוצאה הזאת יהיה להם הרבה יותר נוח לשחק כך גם בגומלין. אנחנו רוצים לעבור לשלב הבא וזה לא יהיה קל, כמובן שבבלומפילד זה היה נוח יותר אבל ננסה לצלוח את המשחק ולהגיע לסיבוב הבא".

גרסיה התייחס גם לצמד שחקני החיזוק עדן בן בסט נוסא איגיבור שפתחו הערב ואמר: "אני מרוצה מהשחקנים החדשים שלי, במיוחד בהתחשב בעובדה שהם התאמנו איתנו רק שלושה ימים. הם הראו יכולת טובה ואני בטוח שהם ייראו טוב יותר גם בהמשך".

על החילופים שערך אמר המאמן: "לגל אלברמן היתה מתיחה ונוסא איגיבור התאמן איתנו רק שלושה ימים. הוא התאמן לבד עם בטיס ולא היה כשיר לתשעים דקות. הוא שחקן טוב וכך גם גל, אבל היינו צריכים לעשות שני חילופים בקישור וזה היקשה עלינו לשלוט במשחק בחצי השני".

המגן יובל שפונגין, שערך הערב הופעת בכורה מחודשת במדים הצהובים, אמר לאתר הרשמי: "ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה ומהשער המאוחר בזמן הפציעות, אבל חייבים להרים את הראש ולהתאושש מהר כי זו רק תוצאת מחצית. על אף שהגומלין צפוי להיערך בקפריסין וזה רחוק מלהיות האווירה של בלומפילד, אני בטוח שכל אוהד שיגיע למשחק הביתי יעזור לנו לנצח ולהעפיל לסיבוב הבא. הייתי שמח אם המשחק הרשמי הראשון שלי במכבי העונה היה מסתיים אחרת".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
אוסקר גרסיה מרוצה ממה שראה ממנו. בן בסט/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully