וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מקווה שרונאלדו ישחק, הוא שחקן גדול"

מאמן באיירן מינכן פרגן לכוכב ריאל לקראת המפגש בין השתיים באלופות (ד', 21:45, ספ' 5). רונאלדו כשיר, נוייר חוזר בבאיירן

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
החלים בדיוק בזמן. רונאלדו/AP

ריאל מדריד נגד פפ גווארדיולה ובאיירן מינכן - אין הרבה משחקים יותר מעניינים מזה וביום רביעי (21:45, ספורט 5 וHD) שתי הענקיות מספרד וגרמניה תפגשנה בברנבאו במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. הספרדים מחפשים גמר ליגת אלופות ראשון מאז 2002 ועל הדרך להשיג נקמה בגרמנים על ההפסד בחצי גמר 2011/12. הנוכחות של פפ גווארדיולה, מאמן ברצלונה לשעבר, מוסיפה המון פיקנטיות למפגש הזה ובוודאי אקסטרה מוטיבציה לבלאנקוס, שחייבים להשיג ניצחון כדי להשאיר לעצמם סיכוי סביר לקראת הגומלין.

שתי הקבוצות הללו זכו 14 פעמים בתואר אלופת אירופה ובאיירן תנסה להיות הקבוצה הראשונה שזוכה במפעל הזה שנתיים רצופות. שני המועדונים הללו נפגשו חמש פעמים בחצאי גמר של מפעלים אירופאים, כאשר הספרדים ניצחו רק פעם אחת בשנת 200. באשר להרכבים, הדאגה העיקרית בריאל היא סביב כשירותו של כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הפורטוגלי שהחמיץ את משחקיה האחרונים של הקבוצה בשל פציעה. רונאלדו ערך אימון מלא אתמול והוא צפוי להיות כשיר כמו גם גארת' שסוחב פציעה קלה. בצד השני, בבאיירן יקבלו בחזרה את מנואל נוייר, השוער שהחלים מפציעה והחמיץ את שני משחקיה האחרונים של הקבוצה. גם דויד אלאבה המגן השמאלי שהחמיץ את משחק הליגה האחרון מול בראונשוויג בשל מחלה, החלים וצפוי לעמוד לרשותו של גווארדיולה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מעולם לא הפסיד לריאל בברנבאו כמאמן. גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן, שמרכז סביבו את מירב תשומת הלב, התייחס לפציעה של רונאלדו ואמר לקראת ההתמודדות מול היריבה הגדולה שלו מהעבר: "אני מקווה שרונאלדו יוכל לשחק. אנשים רוצים לראות את השחקנים הכי טובים משחקים והוא אחר מהם".

המאמן התייחס למאזן המצוין שלו מול ריאל ואמר: "זו רק סטטיסטיקה, כדי לנצח את ריאל תמיד צריך לתת הופעה גדולה". המאמן התייחס גם לתקופה הלא טובה שעוברת על ליאו מסי, כוכבו לשעבר בברצלונה ואמר: "לא כל כך נוח לי לדבר על מסי כשאני לפני משחק מול ריאל, אבל רק אומר שמעולם לא ראיתי שחקן כמו מסי ולא אראה לדעתי. אני תמיד חושב עליו את אותו דבר".

קרלו אנצ'לוטי, המאמן בצד השני אמר לקראת המשחק: "ההתמודדות הזו לא תוכרע מחר. אנחנו יכולים להשיג יתרון אם ננצח בבית, אבל ההתמודדות המכריעה תהיה במינכן בשלישי הבא".

המאמן האיטלקי התכונן ליריבה ועשה השוואה מעניינת: "ברצלונה היא לא באיירן אבל פילוסופיית המשחק של שתי הקבוצות דומה. אנחנו צריכים לעבוד חזק, להבליט את כל האיכויות שלנו ולשחק את המשחק שלנו".

המאמן נשאל האם הדחה בחצי הגמר תיחשב לכישלון ותקף: "כישלון זו מילה ממש גסה. ברור שהמטרה שלנו היא להגיע לגמר, אבל בשביל זה נצטרך לתת את הכל 180 דקות נגד קבוצה חזקה. העפלה לחצי הגמר לא נחשבת להצלחה, אבל בשבילי קבוצה שמגיעה ארבע פעמים ברציפות לחצי גמר האלופות זה הישג לא רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully