וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה התרסקה בקלדרון", "מסי שוטט במגרש"

ביקורת בספרד על ברצלונה אחרי ההדחה מליגת האלופות, אינייסטה: "הופתעתי כשהוחלפתי". אלבס: "הם ייבשו את הדשא בכוונה". מסי רץ רק 6.8 ק"מ, צ'אבי: "לא בטוח שהגיע להם לנצח"

ליאונל מסי, ברצלונה. AP
איפה היית? מסי/AP

ברצלונה חוותה אמש (רביעי) אכזבה גדולה, כששוב הודחה מוקדם מהצפוי מליגת האלופות אחרי הפסד 1:0 לאתלטיקו מדריד ו-2:1 במצטבר בשני המשחקים. האלופה הספדית קיוותה להחזיר לחיקה את התואר האירופאי, אבל התקשתה מול ההגנה של אתלטיקו, על אף שהחזיקה בכדור כמעט לכל אורך המשחק, כמעט מבלי לסכן את השער.

ניימאר, ברצלונה. AP
היחיד שניסה. ניימאר/AP

כצפוי, הכותרות בספרד ובאירופה מדברות על "סוף עידן" בברצלונה, כפי שנאמר שוב ושוב בשנים האחרונות אחרי כל מעידה של הבלאוגרנה. "ברצלונה נותרה רק בעבר", נכתב ב"אל פאיס", "הניצחון של אתלטיקו היה מוצדק לחלוטין". ב"ספורט" נכתב ש"ברצלונה התרסקה בקלדרון", וב"אל מונדו" ציינו ש"מלבד לניימאר, אף אחד לא הגיע. מסי שוטט, ססק ואינייסטה לא הופיעו".

התקשורת הספרדית ציינה נתון מפתיע, שליאונל מסי רץ במהלך המשחק רק 6.8 קילומטר. מדובר בכמעט חצי מהקילומטרז' של קוקה לדוגמה (12.2), ורק 1.5 ק"מ יותר מהשוער פינטו (5.3). ניימאר רץ 9.5 ק"מ, בעוד צ'אבי רץ 11.8.

אנדרס אינייסטה, אחד הווינרים הגדולים בספרד ובברצלונה, הודה אחרי המשחק ש"הופתעתי שהוחלפתי, אבל זו החלטה של המאמן. מגיע לאתלטיקו לעלות לחצי הגמר, היום הם היו טובים יותר מאיתנו". דני אלבס אמר ש"אתלטיקו השאירו את המגרש יבש, האטו את המשחק בכוונה, הם יודעים איך לנצח אותנו. לא היו לנו רעיונות כיצד לגבור על ההגנה הנחושה שלהם. הם הסתגרו מאחור ויצאו למתפרצות, והסגנון שלהם שירת אותם היטב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. AP
תסכול גדול. טאטה/AP

"לא בטוח שהקבוצה הטובה יותר ניצחה", אמר צ'אבי בסיום. "היו לנו הרבה מצבי הבקעה. המשחק ברח לנו בגלל שלא ניצלנו אותם. הגיע לנו להשוות. ברכות לאתלטיקו".

טאטה מרטינו המאוכזב הוסיף: "שיחקנו היום כמו שברצלונה שיחקה בכל עשר השנים האחרונות, בהן היא הגיעה להצלחות. הסגנון שלנו שונה מזה של אתלטיקו. היו הבדלים גדולים מדי בין 20 הדקות הראשונות להמשך המשחק ושילמנו על זה. היו לנו את ההזדמנויות לכבוש וגם להם היו. אין אפשרות כזו שברצלונה תיקח דברים שיש לאתלטיקו, או להיפך. מדובר בשני מועדונים שונים לחלוטין זה מזה. המשחק נפתח כמו שאתלטיקו אוהבת, כדורים ארוכים וריבאונדים. לא הצלחנו לחבר ארבע-חמש מסירות רצופות. קיווינו שנוכל לשלוט בכדור יותר. היו לנו ציפיות, אז אנחנו מאוד עצובים, אבל צריך להרים את השחקנים ולהמשיך הלאה. הגענו לחודש האחרון עם אופציה לזכות בכל התארים, אבל לא תמיד אפשר באמת לזכות בכולם וצריך להתמקד במה שנשאר. אתלטיקו ראויה לחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully