וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללקק את האצבעות: כל האפשרויות לחצי גמר הצ'מפיונס

מוריניו מול ריאל? או שדווקא נגד גווארדיולה? ואולי דרבי מדרידאי כפול? כל שש האפשרויות המרתקות לקראת חצי גמר הצ'מפיונס

פפה, ריאל מדריד, דייגו גודין, אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הרבה אהבה לא תהיה שם. פפה וגודין מתעמתים בדרבי האחרון של מדריד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

באיירן מינכן, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, צ'לסי. אלו הן ארבע הקבוצות שיוגרלו היום (13:00) אל שני חצאי גמר ליגת האלופות וכל אחת מהאפשרויות בהגרלה הזו נראית חלומית. אז מה יכול להיות לנו?

אתלטיקו מדריד הדיחה את ברצלונה

באיירן מינכן העפילה לחצי הגמר

צ’לסי ניצחה את פ.ס.ז’ 0:2 ועלתה לחצי גמר האלופות

ריאל מדריד בחצי הגמר למרות 2:0 בדורטמונד

ז'וזה מוריניו  לוחץ יד למאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. AP
עוד קרב בין היריבים הוותיקים? מוריניו וגווארדיולה/AP

הקבוצה של פפ גווארדיולה, שמנסה להיות הראשונה אי פעם בליגת האלופות במתכונתה החדשה והראשונה בכלל מאז מילאן של 1990 ששומרת על הכתר האירופי, פגשה את ריאל מדריד לאחרונה בחצי הגמר לפני שנתיים וסיפקה סוג של הפתעה כאשר עברה בתום דו קרב פנדלים אחרי הפסד חוץ 2:1 בגומלין, שקבע 3:3 בסיכום שני המשחקים. מעבר לכך, הקבוצות נפגשו בחצי הגמר גם ב-2000 וגם ב-2001. בפעם הראשונה ריאל עברה והמשיכה לזכייה בתואר, בפעם השנייה באיירן נקמה וגם היא המשיכה לזכייה, כאשר בשני הגמרים הללו המפסידה הייתה ולנסיה.

אחרי שבאיירן עברה באותו חצי גמר לפני שנתיים את ריאל, היא הגיעה לגמר הביתי מול צ'לסי, שהדהימה את האליאנץ ארינה עם שוויון מאוחר וניצחון בלתי נשכח בדו קרב פנדלים. צ'לסי ובאיירן נפגשו גם בתחילת העונה הנוכחית, בסופרקאפ האירופי והפעם באיירן השוותה בשניות הסיום ל-2:2 וניצחה בפנדלים. כמובן שאם השתיים יוגרלו לשחק זו מול זו, נזכה לראות עוד קרב מרתק בין שני היריבים הוותיקים פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן צ'לסי דידייה דרוגבה מנחם את שחקן באיירן מינכן אריאן רובן. רויטרס
באיירן לא שכחה את אותו הפסד ביתי בגמר מול צ'לסי. דרוגבה מנחם את רובן/רויטרס

באיירן פגשה באתלטיקו מדריד בגמר גביע אירופה של 1974, הפעם האחרונה בה הגיעו הקולצ'ונרוס לארבע הגדולות של אירופה עד כה. במשחק הראשון באצטדיון הייזל תוצאת הסיום הייתה 1:1, אחרי שער של לואיס ארגונייס בדקה ה-114 ושוויון גרמני בדקה ה-120 (איך לא). יומיים לאחר מכן נערך המשחק החוזר באותו אצטדיון ואתלטיקו השבורה התפרקה וחטפה 4:0 מצמדים של אולי הנס וגרד מולר.

מה עוד? ריאל תוכל לפגוש את אתלטיקו לדרבי מדרידאי כפול וענק. הקבוצות שיחקו זו מול זו כבר ארבע פעמים העונה. בליגה, אתלטיקו ניצחה 0:1 בברנבאו, בעוד בקלדרון המשחק הסתיים ב-2:2. במפגש הכפול בגביע המלך ריאל גילתה עליונות וניצחה 0:5 בסיכום שני המשחקים (0:3 בבית, 0:2 בחוץ).

פפה, רונאלדו, שחקני ריאל מדריד. AP
מוריניו יבוא לבקר אותם?/AP

אתלטיקו תוכל להתמודד גם מול צ'לסי, שמחזיקה בחלוץ העבר של הספרדים, פרננדו טורס, בעוד לקולצ'ונרוס יש את טיבו קורטואה, השוער הבלגי ששייך לבלוז. שתי הקבוצות נפגשו בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2009 (0:4 לצ'לסי בבית, 2:2 בספרד) ובסופרקאפ האירופי באוגוסט 2012, אז אתלטיקו סיפקה תצוגה ענקית ודרסה את האנגלים עם 1:4, כולל שלושער של רדאמל פלקאו.

אופציה שישית ואחרונה היא משחק בין ריאל מדריד לצ'לסי, מה שיחזיר כמובן את ז'וזה מוריניו לאצטדיון בו אימן בשלוש השנים החולפות ואותו עזב בסערה גדולה בקיץ האחרון. "המיוחד" כבר הספיק לפגוש את ריאל עם צ'לסי, בטורניר הכנה שנערך בקיץ בארצות הברית ושם הבלאנקוס ניצחו 1:3. מעבר לכך, הקבוצות נפגשו בסופרקאפ האירופי של 1998 ושם צ'לסי ניצחה 0:1 משער דרמטי של גוסטבו פוייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully