וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: קרית שמונה נגד באטה בוריסוב

תהל אלון

10.8.2012 / 13:12

האלופה הישראלית הוגרלה למפגש כפול עם אלופת בלארוס בשלב הפלייאוף. לנדאו: "יכלו להיות יריבות קשות יותר"

עירוני קרית שמונה הוגרלה היום (שישי) למפגש כפול עם אלופת בלארוס, באטה בוריסוב, בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. המשחק הראשון יתקיים בבלארוס ב-21/22 באוגוסט והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן באצטדיון רמת גן.

האלופה הישראלית הגיעה לכאן אחרי שהיא חלפה בסיבובים המוקדמים על פני ז'ילינה הסלובקית (הפסד 0:1 וניצחון 0:2) ונפטצ'י באקו האזרית (ניצחון 0:4 ותיקו 2:2). בעקבות ההגעה לשלב הפלייאוף, הקבוצה מהצפון הבטיחה את השתתפותה בשלב הבתים של הליגה האירופית גם במקרה של הדחה, אבל כמובן שגילי לנדאו ושחקניו חולמים על העפלה מפתיעה והיסטורית כאחד לשלב הבתים של ליגת האלופות.

אגב, מבחינת אופ"א שלב הפלייאוף הוא כבר חלק מליגת האלופות ולכן אוהדי קרית שמונה ייהנו מהמנגינה המפורסמת של המפעל, שתנוגן לפני ההתמודדות הביתית.

לנדאו: "ננסה להגשים לאיזי את החלום"

מאמן קרית שמונה גילי לנדאו אמר: "לא ייחלתי לשום דבר לפני ההגרלה. מה שבא ברוך הבא. אנחנו מקבלים בברכה את היריבה שלנו. יכלו להיות יריבות קשות יותר, זו משימה קשה אך אפשרית וננסה להגשים את החלום של איזי".

על ההכנות למשחק הוא הוסיף: "מרגע זה אנחנו נכנסים לעבודה וללמידה, כמו שעשינו עם שתי היריבות הקודמות. קבוצה שהשיגה תיקו מול מילאן והגיעה לשלב הבתים היא קשהו יש לה ניסיון. אבל אם נשכיל להתקדם ממשחק למשחק, לרכוש בגרות ולשחק טקטי, אנחנו מאמינים שזה אפשרי. בחוץ נצטרך לשחק חכם וטקטי".

לנדאו נשאל על העומס שמתחיל להצטבר על האלופה: "נצטרך לחפש את החיזוקים שלנו, אבל אנחנו קבוצה שעשתה בחודש האחרון העצמה של התהליכים שהביאו אליפות בשנה שעברה. שם המשחק הוא עבודת צוות. בזכות הניצחונות בשלבים הקודמים, יש לנו את הפריבילגיה שאין לכל קבוצה, לראות חסרונות דרך הצלחות. בעונה ארוכה כזו אנחנו צריכים רוטציה ושלד רחב יותר, אבל נבוא מוכנים למשחק הראשון".

לגבי תחושותיו האישיות, לקראת המאבק האחרון על ליגת האלופות, הוסיף המאמן: "אני לא סוחב מאחורי עבר של מישהו שהתנסה במעמדים כאלה. להוביל קבוצה למקום כזה, זה לא כמו להוביל את הפועל או מכבי תל אביב שיש להם מסורת. יש תחושה של תמימות ובתוליות, אנחנו רוצים את זה בכל מאודנו. איזי הציב רף גבוה, של שמינית גמר, אנחנו עם הרגליים על הקרקע וננסה להגשים את החלום שלו".

החלוץ ברק בדש אמר: "על הנייר זאת ההגרלה הכי נוחה שיכולנו לקבל ואני מדגיש, על הנייר. היינו שמחים לקבל אותם לפני ההגרלה. קשה לנו לפעמים נגד קבוצות פחות טובות, אז יהיה משחק קשה מאוד. אנחנו לא באים לשמש תפאורה ורוצים להגיע לליגת האלופות בדיוק כמוהם".

שמעון אבוחצירא הוסיף: "מדובר בהגרלה טובה עבורנו. הם קבוצה מצוינת, אבל אני חושב שאנחנו יכולים להתמודד איתם, נצטרך רק להוכיח את זה. זו הגרלה הרבה יותר טובה ממה שיכולנו לקבל". החלוץ אחמד עאבד אמר: "אנחנו עוד לא מכירים את היריבה לעומק. נלמד אותם ונגיע מוכנים. אני מאמין שהכל אפשרי ואנחנו יכולים לעבור. חייבים להמשיך לחלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully