וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי העפילה לגמר ליגת האלופות

צמד גדול של דיידיה דרוגבה העניק לצ'לסי 2:3 דרמטי על ליברפול אחרי הארכה ועלייה ראשונה בהיסטוריה לגמר ליגת האלופות

לרומן אברמוביץ' הייתה מטרה אחת לנגד עיניו. להגיע לגמר ליגת האלופות. האוליגרך הרוסי השקיע הון תועפות בצ'לסי והביא את ז'וזה מוריניו, שהביא לו תארים רבים, אבל לא הצליח להביא אותו לגמר של המפעל החשוב מכול. אז, בא אדם בשם אברהם גרנט, שבעבר אימן קבוצות זניחות בהשוואה לאריות אירופה, כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה, ועשה את מה שרומן כל כך רצה.

הקבוצה של גרנט גברה 2:3 (3:4 בסיכום הכללי, 1:1 במשחק הראשון) אחרי הארכה על ליברפול בגומלין חצי גמר ליגת האלופות והיא תפגוש את יריבתה המרה, מנצ'סטר יונייטד, בגמר שייערך ב-21 למאי באצטדיון לוז'ינקי במוסקבה. שתי הקבוצות שמתחרות על אליפות אנגליה ורק נפגשו ביום שבת בסטמפורד ברידג', שם ניצחה צ'לסי 1:2, תיפגשנה שוב, בקרב על התואר הנחשק מכולם.

זה היה יומם של מספר שחקנים ושל מאמן אחד. ראשית, דיידיה דרוגבה. רפא בניטז תקף כל השבוע, מאז המשחק הראשון, את החלוץ וטען שהוא צוללן חסר תקנה. אז החלוץ גמל לו עם משחק מצוין של הקרבה, מאמץ ושני שערים מצויינים (33 ו-105). זה היה גם משחקו של פרנק למפארד. הקשר, שרק חזר להתאמן לא מכבר לאחר ששכל את אימו, כבש בפנדל (99) את השער השני של צ'לסי ובכה מהתרגשות לאחר הכיבוש. זה היה גם יומו של של יוסי בניון מליברפול. הקשר הישראלי נתן משחק חלש, אבל במהלך אחד של גאונות בישל מצוין לפרננדו טורס, שהשווה זמנית (64).

אבל זה היה בעיקר יומו הגדול של אברהם גרנט, שהגיע למשחק עם סרט שחור על ידו, כנראה לכבוד יום השואה. הוא הושמץ, הוא הותקף, הוא אכל הרבה מרור מכולם - שחקניו, מנהליו, אוהדי צ'לסי, עיתונאים. אבל הפעם הוא אמר את המילה האחרונה. גרנט מביא את צ'לסי לגמר האלופות וקרוב קרוב ליונייטד במאבק האליפות באנגליה. ייתכן שבסוף הוא יגמור עם ידיים ריקות ומנצ'סטר היא זו שתשמח, אבל הוא כבר עשה את שלו. אגב, המנג'ר הוא הישראלי הראשון שמגיע לגמר ליגת האלופות.

מחצית ראשונה

דקה 5 - דידייה דרוגבה שלח כדור מצוין אחרי מהלך של צ'לסי, פפה ריינה הדף היטב לקרן.

דקה 10 - טורס קיבל כדור בתוך הרחבה, התקדם ובעט מזווית קשה, פטר צ'ך הדף עם הגוף לקרן.

דקה 19 - החמצה מסמרת שיער של דרוגבה. החלוץ קיבל כדור נהדר מלמפארד, ומפינת תיבת החמש שלח לפינה הנגדית של ריינה, אבל החוצה.

דקה 22 - אסיין, שתופקד כמגן ימני, השתלט על כדור שנהדף מהגנת ליברפול ושלח טיל אדיר למסגרת, ריינה היה במקום כדי לקלוט.

דקה 33 - גול! דידייה דרוגבה העלה את צ'לסי ליתרון עם שער שכולו נחישות. קאלו חדר לרחבה במבצע יפהפה ושלח כדור מסובב, שריינה הצליח להדוף, אבל לא מספיק טוב. דרוגבה הגיח מאחור ובעט כדור חזק מחמישה מטרים לפינה של ריינה, שכבר לא יכל להושיע. 0:1 לצ'לסי.

דקה 42 - מיכאל באלאק שלח כדור חופשי מצוין מכ-25 מטרים מעל החומה, אבל הוא הסתובב טיפה יותר מדי וחמק ליד הקורה של ריינה. ליברפול ניצלת בשיניים מהשני.

מחצית שנייה

דקה 48 - ג'רארד העביר רוחב עם הראש, קויט נגע בכדור שהתגלגל לכיוון השער, הגנת צ'לסי הצליחה לחלץ בזמן.

דקה 53 - מהלך יפהפה של צ'לסי מסתיים בידיים של ריינה. דרוגבה הרים מהאגף, באלאק הוריד ללמפארד, ששלח מכ-16 מטרים למסגרת.

דקה 64 - גול! יוסי בניון, שלא הרשים עד כה במשחק, הכניס כדור מצוין לטורס, בסיומו של מהלך ענק שלו. החלוץ הספרדי הסתבובב ברחבה, ושלח לפינה של צ'ך. 1:1. ליברפול שוברת את הסטטיסטיקה שלה, כשהיא מבקיעה שער ראשון בסטמפורד ברידג' בתקופתו של בניטז.

דקה 76 - אסיין עשה סלאלום באגף ימין, פירפר כמה משחקני ליברפול, אבל מזווית קשה בעט לרשת החיצונית.

הארכה

דקה 94 - סמי היפיה עלה מצוין לקרן, אבל הנגיחה שלו חמקה כמה סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 96 - אסיין שלח טיל לשער של ריינה. אוהדי צ'לסי כבר צהלו ביציעים, אלא שהשופט רוברטו רוזטי פסל את השער בטענת נבדל. עדיין 1:1.

דקה 99 - גול! צ'לסי המשיכה לתקוף. באלאק הוכשל ברחבה על ידי היפיה, רוזטי הצביע על הנקודה הלבנה. למפארד לקח את הבעיטה, כבש, והצביע לעבר השמיים, לזכר אימו. 1:2 לצ'לסי.

דקה 105 - גול! אנלקה, החילוף הקבוע וההתקפי של גרנט, שלח רוחב מצוין לדרוגבה. החלוץ מחוף השנהב הגיע מאחור ונעץ עוד אחד ברשת של ריינה. 1:3 גדול לצ'לסי.

דקה 117 - גול! ריאן באבל, שנכנס כמחליף, שלח טיל אדיר לשער. צ'ך הדף גרוע והכדור חדר פנימה. 2:3, שלא עוזר יותר מדי לליברפול.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, מיקאל אסיין, ריקרדו קרבאליו, ג'ון טרי, אשלי קול, מיכאל באלאק, קלוד מקאללה, פרנק למפארד (אנדריי שבצ'נקו, 119), ג'ו קול (ניקולאס אנלקה, 91), סלומון קאלו (פלורן מאלודה, 70), דידייה דרוגבה.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלבארו ארבלואה, ג'יימי קארגר, מרטין סקרטל (סמי היפיה, 22), יון ארנה ריסה, צ'אבי אלונסו, חאבייר מסצ'ראנו, דירק קויט, סטיבן ג'רארד, יוסי בניון (ג'רמיין פנאנט, 78), פרננדו טורס (ריאן באבל, 98).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully