וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם היקר בהיסטוריה: דויד לואיז עובר לפריס סן ז'רמן

אחת העסקאות הגדולות בכל הזמנים נסגרה וצ'לסי אישרה כי הבלם יימכר תמורת 49.5 מיליון יורו. לואיז: "יאללה פריס!"

דויד לואיז שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
זכה עם צ'לסי באלופות, בליגה האירופית ובגביע. לואיז/GettyImages

אחת העסקאות הגדולות בתולדות הכדורגל נסגרה סופית הלילה (בין שישי לשבת), כאשר צ'לסי, כמו גם דויד לואיז עצמו, אישרו כי הבלם הברזילאי נמכר לאלופת צרפת, פריס סן ז'רמן. סכום המכירה יעמוד על 40 מיליון ליש"ט, שהם כ-49.5 מיליון יורו, מה שיהפוך את לואיז לשחקן ההגנה היקר ביותר בהיסטוריה.

באתר הרשמי של צ'לסי נכתב: "המועדון מאשר כי הגיע לסיכום עם פ.ס.ז' על מכירתו של דויד לואיז לקבוצה הצרפתית. המעבר תלוי כעת בסיכום התנאים האישיים בין השחקן לפריס סן ז'רמן ובבדיקות רפואיות שהוא יצטרך לעבור שם". על פי הדיווחים, אותן בדיקות נערכות כבר בסוף השבוע הזה על ידי נציגי פ.ס.ז', שהגיעו במיוחד לברזיל, שם שוהה לואיז לקראת פתיחת המונדיאל.

השחקן עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תודה רבה צ'לסי, על שלשו וחצי שנים של שיתוף פעולה נהדר. מצאתי כאן חברים טובים, זכיתי בהרבה תארים והזיכרונות הללו ילוו אותי עד יומי האחרון. תודה רבה לכל חבריי לקבוצה, לצוות המקצועי ולאוהדים. אני עוזב עם עצב גדול, אבל גם עם התרגשות לקראת האתגר החדש המונח בפניי, במועדון נהדר ובעיר שתמיד ריתקה אותי. זה שלב חדש, אתגר חדש ויחד נוכל להגיע אפילו רחוק יותר. יאללה פריס!".

דויד לואיז, נבחרת ברזיל. GettyImages
עכשיו יש לו זמן להתעסק במונדיאל. לואיז במדי הנבחרת/GettyImages

לואיז, לו נותרו שלוש שנים בחוזה בן חמש השנים עליו חתם בצ'לסי, היה מועמד בכיר לעבור לברצלונה, שנואשת למצוא בלם חדש. אולם בסופו של דבר הייתה זו קבוצת המיליארדרים מעיר האורות שפתחה את הכיס. כעת, ברשימת שחקני ההגנה היקרים בתולדות הכדורגל, פריס סן ז'רמן מככבת. במקום השני אחרי לואיז ניצב טיאגו סילבה, שעבר לקבוצה הצרפתית ממילאן תמורת 36 מיליון ליש"ט. במקום השלישי, ריו פרדיננד, שנרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד מלידס תמורת 33.1 מיליון ליש"ט. במקום הרביעי שוב פ.ס.ז', שקנתה את מרקיניוס מרומא תמורת 27 מיליון ליש"ט. בהמשך הרשימה, שני שחקנים של ריאל מדריד: פאביו קואנטראו (נרכש מבנפיקה תמורת 27 מיליון ליש"ט) ופפה (נרכש מפורטו תמורת 25 מיליון ליש"ט).

חלק ניכר מההחלטה למכור את לואיז הגיע לאחר שצ'לסי ראתה כיצד מנצ'סטר סיטי, כמו גם אותה פריס סן ז'רמן, ספגו לאחרונה עונשים כבדים בשל מעבר על חוקי הפייר פליי אותם מכניסה פיפ"א. לאחר השלמת העסקה על דייגו קוסטה, שצפוי להגיע מאתלטיקו מדריד תמורת 32 מיליון ליש"ט, הבלוז היו חייבים לשחרר שחקנים ולואיז הוא השם הגדול הראשון שעוזב.

דויד לואיז הגיע מבנפיקה לצ'לסי ב-30 בינואר 2011 תמורת 21.3 מיליון ליש"ט ותמורת נמנייה מאטיץ', שעשה את הדרך ההפוכה (והספיק מאז להירכש בחזרה על ידי צ'לסי). במדים הכחולים הוא זכה בגביע אחד, בליגת האלופות ובליגה האירופית ורשם 143 משחקים ו-12 שערים. אף אחד מאותם שערים לא הגיע ב-34 המשחקים העונה, כאשר לואיז היה רוב הזמן אופציה שלישית במרכז ההגנה של ז'וזה מוריניו, אחרי ג'ון טרי וגארי קייהיל. לואיז צפוי להיות חלק מנבחרת ברזיל במונדיאל הביתי שלה, שייצא לדרך בעוד כשבועיים וחצי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully