וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטופלקאמפ: "לא ידעתי שאני יכול לבעוט כל כך רחוק"

מוריץ סטופלקאמפ כבש מ-83 מטר, העלה את פאדרבורן לפסגה ושבר את שיא הבונדסליגה שהיה שייך ליורגוס צבלאס: "הדבר היחיד שיכולתי לעשות זה לבעוט. זה יצא מושלם"

מוריץ סטופלקאמפ, שחקן פאדרבורן. GettyImages
שער שנכנס להיסטוריה. סטופלקאמפ במרכז/GettyImages

עד אתמול (שבת), לא הרבה אוהדי כדורגל מחוץ לגרמניה הכירו את מוריץ סטופלקאמפ. שחקן הכנף בן ה-26 של פאדרבורן, התייצב לעונה כשברזומה שלו בסך הכול 44 משחקי בונדסליגה, אבל אתמול הוא עלה לכותרות עם אחד מרגעי השיא בקריירה שלו.

העולה החדשה אירחה את האנובר למשחק במסגרת המחזור הרביעי ועלתה ל-0:1 בדקה ה-71 משער של אליאס קאצ'ונגה. השעון תיקתק, התוצאה נותרה בעינה ובתוספת הזמן השוער האורח, רון רוברט צילר עלה לעזרת ההתקפה כדי לנסות לקבוע 1:1 במצב נייח. אלא שהגנת פאדרבורן הצליחה להרחיק וסטופלקאמפ שקיבל את הכדור במרחק של 83 מטרים מהשער החשוף של האנובר, בעט מהאוויר וקבע 0:2.

השער שלו שבר שיא מרחק לשער בליגה הגרמנית. השיא הקודם היה שייך ליורגוס צבלאס היווני, אקס איינטרכט פרנקפורט שבמרץ 2011 הכניע את מנואל נוייר מ-73 מטר במשחק בין קבוצתו לשאלקה.

צפו: השער ממגרש שלהם של פאדרבורן

שחקני פאדרבורן חוגגים. GettyImages
קרנבל בפארבורן/GettyImages

הבונוס על השער היה טיפוס זמני של פאדרבורן לפסגת הבונדסליגה בזכות הפרש שערים. "לא ידעתי שאני יכול לבעוט כל כך רחוק", הודה סטופלקאמפ בסיום, "הכדור הגיע אלי והדבר היחיד שהייתי יכול לעשות זה לבעוט. זה יצא מושלם. זה נהדר שיכולתי לעזור לקבוצה שלי להצליח".

אגב, לפני העונה הנוכחית סטופלקאמפ שיחק בבונדסליגה במדי אותה האנובר אותה הוא הכניע היום ממרחק. הוא לבש בעבר גם את מדי אסן, אוברהאוזן ומינכן 1860. פאדרבורן רכשה אותו מהאחרונה בקיץ תמורת 700 אלף יורו, אחרי שבעונה שעברה הוא הבקיע במדיה 6 שערים ובישל 13 נוספים בליגת המשנה.

מאמן המוליכה, אנדרה ברייטנרייטר, הרגיע את ההתלהבות: "כרגע אנחנו רק צוברים נקודות במטרה להישאר בליגה. עכשיו אפשר להגיע למינכן בשבוע הבא עם ביטחון. מהרגע הראשון שיחקנו מצוין. השחקנים רצו להשיג ניצחון מול הקהל שלנו. שיחקנו כדורגל מרתק בחלק הקדמי ויצרנו הזדמנויות. אני לא יכול שלא להחמיא לשחקנים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתיאס זאמר מנהל מקצועי באיירן מינכן עם המאמן פפ גווארדיולה. GettyImages
זאמר וגווארדיולה מאוכזבים מהתוצאה/GettyImages

באיירן אכזבה עם 0:0 מול נועלת הטבלה המבורג. פפ גווארדיולה אמר: "לא היה לנו קל להיכנס למשחק אחרי המפגש מול סיטי בליגת האלופות. המחצית השנייה הייתה קצת יותר טובה, אבל לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו. צריך להמשיך לעבוד קשה, כי יש לנו עוד דרך ארוכה עד דצמבר". פיליפ להאם הוסיף: "אי אפשר להיות מרוצים מתיקו. היינו יכולים לנצח במחצית השנייה, אבל לא עשינו מספיק. ננסה לתקן ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully