וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרצף של באיירן נעצר, שלושער לרויס בדורטמונד

האלופה סיימה ב-3:3 מול הופנהיים ונבלמה אחרי 19 ניצחונות. רויס החזיר את דורטמונד מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 בשטוטגרט

אולי הנס נשיא באיירן מינכן. GettyImages
ראה את הרצף נעצר. אולי הנס/GettyImages

אחרי הבטחת האליפות באמצע השבוע, באיירן מינכן הציגה את הצלחת לעיני אוהדיה, אך רצף 19 הניצחונות שלה בבונדסליגה נעצר ב-3:3 מותח מול הופנהיים. דורטמונד חזרה למקום השני בזכות שלושער של מרקו רויס, שהפך פיגור 2:0 בשטוטגרט לניצחון 2:3. שאלקה ניצחה בשישי 0:2 את הרטה ברלין, בעוד לברקוזן הסתפקה ב-1:1 מול בראונשוויג. המחזור יושלם ביום ראשון עם שני משחקים: בורוסיה מנשנגלדבאך - המבורג, האנובר - ורדר ברמן.

באיירן מינכן - הופנהיים 3:3

האלופה הטרייה הביאה את הצלחת לאליאנץ ארינה, שם גם הנשיא אולי הנס הצטרף לחגיגה לפני הכניסה לכלא, אבל יחד עם האוהדים ראה את רצף הניצחונות של באיירן מינכן נעצר על 19. פפ גווארדיולה ביצע רוטציה נרחבת בהרכב ובין היתר נתן הזדמנות בין הקורות לשוער המשנה טום שטארקה, שבדקה ה-23 ספג מהאקסית ונכנע לבעיטה של אנתוני מודסט. שתי דקות לאחר מכן גם נאלץ טיאגו אלקנטרה לצאת בגלל פציעה מדאיגה. אלא שהתגובה של באיירן הייתה עוצמתית. קלאודיו פיסארו נגח פנימה בדקה ה-31 אחרי בישול של ג'רדאן שאקירי, שבחלוף שלוש דקות הרשית בעצמו אחרי אסיסט של החלוץ הפרואני. פיסארו השלים צמד אישי לאחר מתפרצת קטלנית בדקה ה-40, כשמומחה הכדורים הנייחים סיאד סליחוביץ' צימק ל-3:2 בבעיטה חופשית בדקה ה-45 וחתם מחצית מהנה. לאחר ההפסקה היו בעיקר החמצות, עד שרוברטו פירמינו ירה את השוויון בדקה ה-75 והופנהיים הפכה לראשונה זה יותר משלוש שנים שמבקיעה שלושה שערים במינכן לרשת באיירן בליגה. הרצף אולי נקטע עם תיקו שלישי העונה, אך גווארדיולה ושחקניו כבר עם הפנים לרבע גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד.

קלאודיו פיסארו חוגג עם שחקני באיירן מינכן. רויטרס
ההתקפה תפקדה כהרגלה, אבל מה עם ההגנה? שחקני באיירן חוגגים עם קלאודיו פיסארו/רויטרס

שטוטגרט - דורטמונד 3:2

מרקו רויס העניק ליורגן קלופ מתנה יפה לכבוד משחקו ה-300 בבונדסליגה. שטוטגרט, מולה ערך קלופ את הבכורה שלו בליגה הראשונה, קיוותה להימלט מהקו האדום וכבר הוליכה 2:0, אך בפעם השמינית ברציפות כשלה לנצח את דורטמונד. כריסטיאן גנטנר ניצל טעות של אוליבר קירש וכבש לזכות שטוטגרט כבר אחרי תשע דקות, וההלם של האורחים רק גדל לאחר שאיברהימה טראורה ביצע סלאלום מסחרר וסידר למרטין הרניק שער קל בדקה ה-19. רויס צימק בדקה ה-30 אחרי אסיסט של יונאס הופמן, ובדקה ה-68 איזן בפנדל אחרי שגאורג נידרמאייר תפס את רוברט לבנדובסקי ברחבה והורחק. את המהפך השלים רויס עם השלישי שלו בדקה ה-83, בבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בשני שחקני שטוטגרט ונעצרה ברשת. דורטמונד עם מהפך ראשון מ-2:0 ל-2:3 מאז 2003 ושוב במקום השני עם 55 נקודות.

מרקו רויס שחקן דורטמונד. GettyImages
נתן מתנה לקלופ. מרקו רויס/GettyImages

שאלקה - הרטה ברלין 0:2

הרויאל בלוז היו במשך פחות מ-24 שעות במקום השני בטבלה, כשהמשיכו את שנת 2014 המוצלחת שלהם עם עוד שלוש נקודות ביתיות. הרטה ברלין, מנגד, רשמה הפסד רביעי ברציפות ונותרה ללא ניצחון על שאלקה מאז ספטמבר 2006. צ'ינדו אובאסי העלה את שאלקה ליתרון בדקה ה-16 כשעבר את השוער הנורבגי רונה ירסטיין וכבש. בדקה הראשונה של המחצית השנייה, אובאסי בישל לקלאס יאן הונטלאר, שבעט כדור חד לרשת וחגג את ה-11 שלו העונה בבונדסליגה. ניצחון קל לשאלקה.

צ'ינדו אובאסי שחקן שאלקה כובש מול רונה ירסטיין שוער הרטה ברלין. Martin Meissner, AP
כבש ובישל. צ'ינדו אובאסי/AP, Martin Meissner

לברקוזן - בראונשוויג 1:1
ללברקוזן: שטפן קיסלינג (53 בפנדל). לבראונשוויג: קן רייכל (47)

וולפסבורג - פרנקפורט 1:2
לוולפסבורג: איביצה אוליץ' (69), נאלדו (89). לפרנקפורט: שטפן אייגנר (11)

מיינץ - אוגסבורג 0:3
למיינץ: ניקו בונגרט (23), מרוויץ היץ (38, עצמי), יוהאנס גייס (83)

פרייבורג - נירנברג 2:3
לפרייבורג: פאבל קרמאש (23), אדמיר מחמדי (53 בפנדל), פליקס קלאוס (65). לנירנברג: עמנואל פוגאטץ (6), יוסיפ דרמיץ' (45 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully