וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה - אייבר 0:3, לבנטה - ריאל 5:0

שבוע לקלאסיקו: צ'אבי שחרר לחץ (60), ניימאר (72) ומסי (74) השלימו. צמד לרונאלדו ושערים של איסקו, חאמס והרננדס

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
מאזן שערים מפחיד. כריסטיאנו רונאלדו/AP

שבוע לפני הקלאסיקו הגדול, ריאל מדריד המשיכה במומנטום המפחיד שלה ופירקה את לבנטה 0:5, כשכריסטיאנו רונאלדו הפך לראשון בתולדות הליגה הספרדית שהגיע ל-15 שערים אחרי שמונה מחזורים. ברצלונה שוב שמרה על רשת נקייה וניצחה 0:3 את העולה החדשה אייבר. בילבאו, שרושמת פתיחת עונה מאכזבת, סיימה ב-1:1 מול סלטה ויגו. במשחק שיסגור את הלילה קורדובה תארח את מלאגה.

לבנטה - ריאל מדריד 5:0

שבוע לפני הקלאסיקו הגדול ורגע לפני המפגש מול ליברפול, ריאל מדריד האריכה את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות לשבעה ופירקה גם את לבנטה. כריסטיאנו רונאלדו הלוהט לא הוריד את הרגל מהגז, כשהבקיע פעמיים (13 בפנדל ו-62) והפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שמגיע ל-15 שערים תוך שמונה מחזורים (והוא עוד פספס את המשחק מול ריאל סוסיאדד). גם צ'יצ'ריטו (38), חאמס רודריגס (66) ואיסקו בשער בכורה העונה (82) הצטרפו לחגיגה והותירו את לבנטה ללא נקודות או שערים בבית העונה. ריאל, מנגד, כבר עם 30 שערי ליגה בשמונה מחזורים בלבד.

דקה 2: רונאלדו יכול היה לכבוש שער מהיר כשנשלח בצד שמאל, אבל בעט חזק בשמאל והחטיא את המסגרת.

דקה 13: גול! צ'יצ'ריטו פרץ לרחבה בצד ימין והוכשל על ידי הקפטן חואנפראן. רונאלדו ניגש כמובן לנקודה הלבנה ובעט בחצי גובה ימינה, דייגו מאריניו היה קרוב, אך נכנע. רונאלדו עם ה-14 שלו העונה בליגה, 0:1 לריאל מדריד.

* רונאלדו הפך לשחקן הראשון מאז 1943 והשלישי בכל הזמנים שמגיע ל-14 שערים תוך שמונה מחזורי לה ליגה.

* זה מפגש שישי ברציפות שרונאלדו מבקיע לרשת לבנטה. יש לו שמונה שערים ברצף הזה.

דקה 26: איזו הזדמנות של לבנטה. כדור קרן מצא את הרגל של קמראסה, שהמשיך מהאוויר בחצי מספרת וכבר הכניע את קסיאס, אך מודריץ' ניצב על הקו ומנע שער.

דקה 38: גול! הגנת לבנטה כשלה בהרחקת כדור קרן וסידרה מצב נוסף לחאמס. הקולומביאני הגביה מצד ימין ומצא את צ'יצ'ריטו שנגח בחופשיות פנימה. השלישי העונה של המקסיקני, 0:2 לריאל מדריד.

דקה 62: גול! מבצע נפלא של רונאלדו, שעבר שני שחקנים בצד שמאל וסיים בבעיטה חזקה לרשת. ה-15 של הפורטוגלי העונה בליגה, 0:3 לריאל מדריד.

* רונאלדו הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שהגיע ל-15 שערים אחרי שמונה מחזורים. והוא עוד פספס משחק אחד. מדהים!

דקה 66: גול! קרוס הקפיץ כדור עומק אומנותי לחאמס, שהוריד נהדר והמשיך מהאוויר, תוך כדי נפילה, בבעיטה לרשת. 0:4 לריאל מדריד.

דקה 82: גול! איסקו החליף מסירות עם רונאלדו בצד שמאל ומ-16 מטרים הטעה בבעיטה מדויקת בימין לפינה הקרובה. הראשון של איסקו העונה, 0:5 לריאל מדריד.

* ריאל מדריד הגיעה ל-30 שערים בשמונה מחזורים. אף קבוצה לא עשתה זאת בספרד מאז ריאל עצמה ב-1987.

* ריאל הפכה לראשונה בהיסטוריה של הליגה שכובשת 17 שערים בארבעת משחקי החוץ הראשונים של העונה.

חאבייר הרננדס שחקן ריאל מדריד לפני חואנפראן שחקן לבנטה. AP
סחט פנדל ונגח לרשת. צ'יצ'ריטו/AP

ברצלונה - אייבר 0:3

סגנית האלופה תגיע לקלאסיקו מעודד מתמיד. ברצלונה לא ממש הרשימה מול אייבר הקטנטנה בבית ואפילו הייתה קרובה לספיגה פעמיים במחצית הראשונה, אבל בסופו של דבר הצליחה לרשום ניצחון 0:3 חלק, שהיה הניצחון השביעי בשמונת המחזורים הראשונים. בנוסף, בארסה עדיין מציגה רשת נקייה ב-720 דקות של כדורגל. צ'אבי כבש את הראשון בדקה ה-60, ניימאר הכפיל בדקה ה-72 וליאונל מסי השלים בדקה ה-74. הארגנטינאי שיפר את מאזנו ל-250 שערי ליגה והוא רחוק שער ליגה אחד כדי להשוות את שיא כל הזמנים של טלמה זארה, שעומד על 251 שערי ליגה.

דקה 41: אנקו בובדה קיבל מסירת עומק נהדרת, הסתדר עם פיקה ועבר גם את בראבו, אבל מול שער ריק מזווית לא כל כך נוחה בעט לרשת החיצונית. החמצה גדולה.

דקה 60: גול! צ'אבי העביר מסירת רוחב למסי, שהמתין לכניסה של הספרדי הוותיק לרחבה והכניס לו כדור עומק מצוין. צ'אבי נותר לבד מול השוער והקפיץ פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 72: גול! דני אלבס הגביה מאגף ימין היישר לרגלו של ניימאר, שבעט מהאוויר כדור לאמצע השער ופנימה. 0:2 לברצלונה.

דקה 74: גול! מסי פרץ קדימה והעביר עומק לניימאר, שהחזיר לו בנגיעה. הארגנטינאי בעט מ-14 מטר אלכסונית לקורה ופנימה. 0:3 לברצלונה.

צ'אבי שחקן ברצלונה (ימין) מול צ'אבי אירורטה שוער אייבר. GettyImages
שחרר את כל הלחץ. צ'אבי/GettyImages

משחקים נוספים

בילבאו - סלטה ויגו 1:1
לבילבאו: אריץ אדוריץ (6), לסלטה ויגו: נוליטו (73)

קורדובה - מלאגה 2:1
לקורדובה: נביל גילאס (94). למלאגה: סאמו (22), נורדין אמרבאט (31, פנדל)

בשישי: גרנאדה - ראיו וייקאנו 1:0
לראיו: מאנושו (90+3)

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם ניימאר. AP
בקרוב יגיע שיא נוסף. מסי וניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully