וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: צ'לסי ניסתה לצרף הקיץ את מסי

רשת TV3 פרסמה כי מוריניו שכנע את אברמוביץ' להציע 150 מיליון יורו עבור הפרעוש, אבל הרעיון נפל לאחר שהכוכב סירב

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. GettyImages
מסי ומוריניו?/GettyImages

האם פספסנו בקיץ את ההעברה הכי גדולה של הכדורגל העולמי בשנים האחרונות? בספרד מדווחים ביממה האחרונה כי במהלך חלון ההעברות האחרון צ'לסי תכננה להנחית אצלה את כוכבה של ברצלונה, ליאונל מסי.

על פי רשת הטלוויזיה הקטלאנית TV3, ז'וזה מוריניו ניסה לנצל את היחסים המתוחים שהיו למסי עם קבוצתו בשלהי העונה שעברה, ושכנע את הבעלים רומן אברמוביץ' להגיש הצעה בגובה של 118 מיליון ליש"ט (150 מיליון יורו) כדי לרכוש את הפרעוש. אלא שבסופו של דבר מסי לא היה מעוניין לעזוב והתקוות של מוריניו נגוזו.

בכל מקרה, מוריניו הביע את שביעות רצונו לאחרונה מהרכש שהקבוצה שלו עשתה עם צירופם של דייגו קוסטה וססק פברגאס, ואמר: "אני חושב שעכשיו כולם יודעים שצ'לסי עשתה את ההחלטה הנכונה בכך שהיא המתינה לקוסטה. לשחק עם פברגאס זה חלום של כל חלוץ".

שוער גרנאדה לבראבו: "התערבות על מי סופג פחות"

ברצלונה פוגשת את גרנאדה (שבת, 19:00)

ג'ובאני דוס סנטוס שחקן ויאריאל מול ז'רמי מתיו שחקן ברצלונה. GettyImages
אנריקה מרוצה ממנו בינתיים. מתיו/GettyImages

ובינתיים לואיס אנריקה גם הוא מנסה להראות שביעות רצון מהרכש שלו, ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד גרנאדה (שבת, 19:00, ספורט 5) הבהיר המאמן כי הוא מרוצה מז'רמי מתיו: "יש דברים שאנחנו יכולים לשפר, במיוחד בהגנה. עדיין לא ספגנו, אבל היינו יכולים לספוג. אנחנו עובדים על זה. אני לא מודאג מהטעויות של מתיו. הוא עושה יותר דברים טובים מאשר לא טובים".

על האפשרות שג'רארד פיקה ישתלב, אמר המאמן: "הגישה של פיקה נהדרת, הוא אופטימי ועובד קשה. הבעיה העיקרית שלו נפתרה, והוא מוכן לעזור לנו. לגבי מארק בארטרה, הוא ישחק. אני מרוצה שיש לי אותו, אבל רק 18 שחקנים יכולים להיות בסגל ורק 11 יכולים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully