וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריקה: "למסי היה משחק מושלם. עוד יהיו ריקודים בצמרת"

מאמן ברצלונה שיבח את הארגנטינאי שבישל פעמיים וכבש בהצגה מול לבנטה. למסי חסרים שישה שערים כדי להיות גדול כובשי הלה-ליגה. שער בכורה לראקיטיץ': "שמח לעזור לקבוצה"

ליאונל מסי, פדרו שחקני ברצלונה. AP
בכושר מצוין. מסי/AP

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך אמש (ראשון) ובזמן שאתלטיקו מדריד מאבדת נקודות וריאל מדריד נעה מקיצוניות לקיצוניות, ברצלונה ממשיכה לשמור על יציבות ועל המאזן המושלם שלה אחרי 0:5 גדול בחוץ מול לבנטה. ליאו מסי נתן עוד הצגה עם שער וצמד בישולים וכיפר על פנדל שהחמיץ במחצית הראשונה. פדרו וראקיטיץ' כבשו שערי בכורה, ניימאר הרשית בפעם השלישית בשני המחזורים האחרונים והקטלאנים מסתכלים על כל הליגה מלמעלה עם מאזן שערים מדהים של 0:11 בארבעה משחקים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם איבן ראקיטיץ'. AP
שער בכורה. ראקיטיץ' חוגג עם מסי/AP

לואיס אנריקה יכול להיות מרוצה מטבילת האש שלו עד כה כמאמן קבוצת הבוגרים ושיבח את מסי: "הוא שחקן ייחודי. החברים שלו לקבוצה יודעים שכשהכדור אצלו הוא יכול להבקיע או לבשל. מסי משפר את כל הקבוצה. אני אוהב איך ששחקנים אחרים מתחברים אליו. היה לו משחק מושלם". המאמן הסביר מדוע החליף את ניימאר, שכבש את השער הראשון: "הוא נקע את הקרסול ולא רציתי לסכן אותו. הוא בסדר ולדעתי הוא יחזור מהר מאוד לאימונים". על מאזנה המושלם של קבוצתו אמר אנריקה: "זאת רק ההתחלה. יהיו עוד הרבה ריקודים בצמרת".

איבן ראקיטיץ', קשר הרכש מסביליה, שהבקיע שער בכורה אמר: "הדבר הכי חשוב זה שעזרתי לקבוצה. כולם יודעים שמשחק חוץ מול לבנטה הוא לא פשוט ושמח שניצחנו. הגול השני היה המפתח להמשך ועשה את המשחק קל יותר".

הקשר סירב להתייחס ליריבות על התואר: "אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות. אני שמחים מאוד מהדרך שבה פתחנו את העונה ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהסתכל על כל משחק בפני עצמו".

אז מה הסטטיסטיקה של מסי אחרי ארבעה משחקי ליגה? הנה המספרים:

* 360 דקות משחק

* שלושה שערים (שניים ברגל שמאל, אחד ברגל ימין), ארבעה בישולים. כלומר מסי מייצר שער לבארסה בכל 51 דקות משחק.

248 ניסיונות מסירה, מתוכן 203 מסירות מוצלחות (82% הצלחה)

* 17 בעיטות לשער

* 17 דריבלים

* הצמד מול לבנטה העלה את מאזן שעריו בלה-ליגה ל-246 ב-281 משחקים. חסרים לו שישה שערים כדי לעקוף את תלמו זארה בפסגת הכובשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully