וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:5 את לבנטה, שער ושני בישולים למסי

המוליכה פתחה פער בפסגה ושמרה גם על מאזן נקי מספיגה. ניימאר (34), ראקיטיץ’ (44), סנדרו (57) ופדרו (63) חגגו. מסי, שהחמיץ פנדל, קינח עם החמישי (77)

ליאונל מסי, פדרו שחקני ברצלונה. AP
פתח את העונה בשיא הכח. מסי/AP

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. אחרי ה-2:8 המדהים של ריאל מדריד, ברצלונה התארחה אצל לבנטה ושמרה על המאזן המושלם שלה עם 0:5 קליל. מסי כבש, בישל פעמיים והחמיץ פנדל, שער שלישי רצוף לניימאר. אלמריה ותומר חמד פתחו את היום עם הפתעה וניצחון 1:2 בחוץ מול סוסיאדד. ויאריאל חזרה מפיגור 2:0 ל-2:4 על ראיו, סביליה נותרה בלתי מנוצחת אחרי 1:3 בחוץ על קורדובה.

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
הספיק לכבוש שער שלישי לפני שנפצע. ניימאר/AP

לבנטה - ברצלונה 5:0

אחרי שעבדה קשה באמצע השבוע עד שהכניעה את אפואל ניקוסיה בליגת האלופות, בארסה לא התקשתה לשמור על המאזן המושלם שלה מול יריבה חלשה וממשיכה את פתיחת העונה המוינת שלה. מסי, שבישל פעמיים לניימאר במחזור הליגה הקודם מול בילבאו, הוסיף עוד אחד לברזילאי שפתח את ההצגה ופרגן בבישול נוסף לסנדרו. ראקיטיץ' ופדרו כבשו שערי בכורה העונה, הפרעוש קינח בעצמו עם החמישי. לוקאס וינטרה הורחק על סף המחצית והקל את החיים על הקטלאנים, שנראים מצוין מפתיחת העונה, גם בחלק ההגנתי, ושמרו על מאזן נקי מספיגה. הקטלאנים כבר הצליחו לפתוח פער של 4 נקודות מאתלטיקו מדריד ו-6 מריאל מדריד כשהיחידה שקרובה אליה כרגע היא סביליה השנייה. לבנטה סוחבת את כל הליגה על גבה עם נקודה בלבד בארבעה מחזורים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם איבן ראקיטיץ'. AP
לא כוחות. מסי חוגג עם ראקיטיץ'/AP

דקה 13: ז'רמי מתיו איבד כדור קריטי לחוסה מוראלס שפרץ ומסר כדור רוחב מסוכן מאוד, אבל ראקיטיץ' התערב והרחיק ברגע האחרון לקרן.

דקה 15: ג'ורדי אלבה קיבל כדור בצד שמאל וחדר לרחבה אבל במקום למסור לפדרו הפנוי הוא בעט מזוית קשה החוצה.

דקה 34: גול! השילוב מסי וניימאר מכה שוב. הארגנטינאי שלח בכדור עומק את הברזילאי שעבר את השוער וגלגל לרשת. זה היה הבישול השלישי ברציפות של מסי לניימאר.

דקה 42: החמצת פנדל! ליאו מסי הוכשל ברחבה ובעט את הפנדל חזק אבל הכדור טס החוצה.

דקה 43: אדום! לבנטה נותרה בעשרה שחקנים אחרי הכשלה של לוקאס וינטרה.

דקה 44: גול! בארסה מנצלת מהר מאוד את היתרון המספרי עם שער בכורה של איבן ראקיטיץ'. הקשר הקרואטי עט על כדור שנהדף מהגנת לבנטה והפציץ מ-18 מטר לפינה הרחוקה. 0:2 קליל לבארסה.

דקה 50: ניימאר נפצע וסחב רגל. הברזילאי ביקש להמשיך לשחק אבל לואיס אנריקה לא לקח סיכונים והכניס את סנדרו במקומו.

דקה 57: גול! סנדרו שהחליף את ניימאר התכבד בשלישי אחרי עוד בישול של ליאו מסי (רביעי בשני המשחקים האחרונים).

דקה 63: גול! ברצלונה המשיכה להתעלל ביריבה המפורקת והפעם זה פדרו שהתכבד בשער בכורה אחרי חילופי מסירות עם ג'ורדי אלבה מול האין הגנה של המארחים.

דקה 73: גול! חשבתם שמסי לא יכבוש? הארגנטינאי ניצל השמטה מביכה של חסוס פרננדס שוער לבנטה והקפיץ מעליו בצ'יפ קטן ברגל ימין. 0:5 לברצלונה.

שחקן סביליה קרלוס באקה חוגג. AP
בכושר מצוין. באקה/AP

קורדובה - סביליה 3:1

בזמן שאתלטיקו מדריד מקרטעת וריאל מדריד לא יציבה, סביליה ממשיכה לספק את הסחורה ועלתה הערב זמנית למקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון חוץ על העולה החדשה. קרלוס באקה החלוץ הקולומביאני המצוין פתח עם שער מהיר כבר אחרי שמונה דקות, סטפן מ'ביה הכפיל בדקה ה-72 אחרי שניצל בישול של דניס סוארס. בורחה גרסיה צימק שבע דקות לסיום, אבל המילה האחרונה הייתה של סביליה ובאקה שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-87 כדי לקבוע את תוצאת הסיום. זה היה ניצחון רביעי רצוף לאנדלוסים, שעלו למקום הראשון עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות. בארסה תוכל לנשל אותם מהפסגה אם לא תפסיד במשחק שלה מול לבנטה בהמשך.

שחקן אלמריה תומר חמד מול שחקן חטאפה פרדי הינסטרוזה. Denis Doyle, GettyImages
הפתעה לחמד וקבוצתו/GettyImages, Denis Doyle

ריאל סוסיאדד - אלמריה 2:1

דווקא אלמריה הצנועה הצליחה במקום בו רק לפני כמה שבועות ריאל מדריד חטפה רביעייה. האורחים, עם תומר חמד שעלה בהרכב, שיחק 81 דקות והיה פעלתן בחלק הקדמי, השיגו ניצחון ראשון העונה ויוקרתי במיוחד, בעוד המארחת ממשיכה לסבול מחוסר יציבות. השער הראשון הגיע בדקה ה-30, לאחר ששוער סוסיאדד הדף כדור היישר אל תוך ראשו של המגן שלו אלברטו דה לה בלה ומשם זה הלך פנימה. בדקה ה-51, הבלם מאורו דוס סנטוס עלה היטב לכדור קרן ונגח לקרקע ומשם לרשת. אחרי שחמד הוחלף, צ'ורי קסטרו צימק בשער יפה (85) ורובן פארדו מצא את העמוד בדקה ה-89 בכדור חופשי, אבל השוויון לא הגיע.

מתאו מוסאקיו שחקן ויאריאל. רויטרס
התחיל את הקאמבק. מוסאקיו/רויטרס

ויאריאל - ראיו וייקאנו 2:4

חגיגת שערים ומהפך ענק במדריגל. ויאריאל הגיעה אחרי התיקו במנשנגלדבאך וללא ג'יו דוס סנטוס ואיקצ'וקוו אוצ'ה הפצועים, אבל בכל זאת ידעה לחזור מפיגור 2:0. גאל קקוטה בנגיחה (22) ואלברטו בואנו (29) העלו את ראיו וייקאנו ליתרון, אבל חאבייר אספינוסה (33) צימק עוד במחצית הראשונה, לפני שפינה את מקומו בדקה ה-58 ללוסיאנו וייטו. המחליף הארגנטינאי שינה את המשחק של ויאריאל. תחילה הבלם מתאו מוסאקיו השווה (62) ואז וייטו כבש צמד שערי בכורה (74 ו-87) וסידר ניצחון שני לצוללת הצהובה. ראיו נותרה עם שתי נקודות בלבד וללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully