וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "יש לי את אותה תחושה שהייתה עם גווארדיולה"

קשר ברצלונה מזהה דמיון לעונת הטרבל: "ידעתי שבאים ימים טובים". מאמן לבנטה מחמיא: "לואיס אנריקה לא מתחשב בשמות"

שחקן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
הרוח של 2008/09. צ'אבי/רויטרס

שלושה משחקי ליגה ועוד אחד בליגת האלופות עברה ברצלונה עד כה תחת הדרכתו של לואיס אנריקה, ובכולם היא ניצחה. מעבר למאזן המושלם, בקטלוניה מדברים על הצעירים שמקבלים הזדמנויות רבות מהמאמן החדש, על השיפור בהגנה שלא ספגה עדיין שער אחד במשחק רשמי ועל רוח מיוחדת. כזו שמזכירה ימים יפים מ-2008/09.

דווקא צ'אבי, שהפך לשחקן ספסל אצל לואיס אנריקה, התבטא בנושא ונתן את האות להתחלת ההשוואות מול ברצלונה ההיא שזכתה בטרבל. "יש לי עם לואיס אנריקה את אותה תחושה שהייתה עם פפ גווארדיולה ב-2008", אמר הקשר הוותיק בראיון ל"קאנאל פלוס". גם הוא היה ווינר, מנהיג מלידה. ידעתי שבאים ימים טובים".

גם חוסה לואיס מנדיליבאר, מאמנה של לבנטה שיפגוש את ברצלונה ביום ראשון ב-22:00, עשה את החיבור. "הקבוצה הזו של ברצלונה יותר אגרסיבית. היא מזכירה לי את הקבוצה בעונה הראשונה של גווארדיולה, בעיקר בכל הקשור לתגובה שלהם כשהם מאבדים כדור בחלק המגרש של היריבה ומחזירים אותו במהירות. הם יגרמו לנו לשלם על כל איבוד מטופש. לואיס אנריקה לא מתחשב בשמות, הוא לא 'נשוי' לאף אחד. הוא מציב בהרכב ילדים מהנוער, גם אם בתקשורת מדברים על שחקנים גדולים שנשארים בחוץ".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
רוטציה נרחבת, אמונה עיוורת בשחקנים. לואיס אנריקה/AP

לא רק מנדיליבאר שם לב לגישה החדשה. בברצלונה מדברים לא מעט על הרוטציה של לואיס אנריקה, שבמשחק ליגת האלופות נגד אפואל ניקוסיה (0:1) ביצע שמונה שינויים בהרכב וכלל אפילו את הצעירים סרג'י סאמפר וסרג'י רוברטו בין ה-11, בנוסף למוניר שכבר שדרג את מעמדו בסגל.

למעשה, המאמן החדש שיתף עד כה כבר 22 שחקנים - 19 מהקבוצה הראשונה ועוד שלושה מברצלונה ב'. רק לואיס סוארס המורחק, השוער השלישי ג'ורדי מאסיפ ותומאס ורמאלן הפצועים והרכש דוגלאס לא זכו לדקות משחק. "יש לי אמונה עיוורת בשחקנים שלי", אמר לואיס אנריקה, ובינתיים הוא גם מוכיח זאת. "25 שחקנים הרבה יותר חזקים מ-13. אשאר נאמן לדרך שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully