וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "במבט לאחור, הייתי חותם שוב בריאל, בלי ספק"

"המיוחד" התראיין בפורטוגל וכרגיל, ירה: "היום אני מאושר. יש זיכרונות טובים מריאל, ויש רעים. אין יחסים עם רונאלדו"

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
אין יחסים, יש זיכרונות. מוריניו ורונאלדו/GettyImages

כשז'וזה מוריניו פותח את הפה, כמעט תמיד יוצאות כותרות. כאשר "המיוחד" מדבר על ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו, החגיגה בכלל גדולה. מנג'ר צ'לסי העניק ראיון לטלוויזיה הפורטוגלית ובו ירה כמו שהוא אוהב.

"כשהגעתי לריאל מדריד, המטרה הייתה ברורה - לזכות בשלושת התארים שאני מחשיב היוקרתיים ביותר בעולם. אם הייתי יכול לחזור לאחור, האם הייתי חותם שוב בריאל? ברור, בלי שום ספק. זו הייתה חוויה כאדם וכמאמן שהייתי חוזר עליה מבלי לחשוב פעמיים. האם הייתי עושה את הדברים באותה דרך? זו כבר שאלה רחבה יותר. כל מאמן צריך להעביר ביקורת על עצמו וברור שיש דברים שהייתי משנה. אבל זה נכון לגבי כל מקום שעבדתי בו, לא רק לגבי ריאל".

מוריניו נשאל האם חדר ההלבשה של ריאל היה הבעיה עבורו: "אף פעם לא נתתי הסברים על הדרך בה אני עובד במועדונים שלי ולא אתחיל עכשיו. אני גם לא מדבר על מה שהיה בעבר, טוב או רע. עזבתי את ריאל ביחסים נהדרים עם הנשיא, עם הצוות המנהל ועם כל העובדים. לקחנו החלטה משותפת, שהייתה גם הכי טובה לקריירה שלי. אני אדם מאושר והיום אני הולך לאימונים ולמשחקים עם חיוך גדול".

על רונאלדו הוסיף מוריניו: "אין לי שום יחסים איתו. הוא משחק בריאל ואני מאמן את צ'לסי. לא יוצא לנו להתראות ברחוב. אין יחסים, אבל יש זיכרונות. אני זוכר את הטוב ואת הפחות טוב. אני זוכר בחור שהוא מכונה לכיבוש שערים, שעזר לי להיות אלוף ולזכות בגביע ובסופרקופה. מן הסתם, גם אני עזרתי לו וביחד עשינו היסטוריה וזכינו באליפות עם 100 נקודות מול הברצלונה הכי טובה בהיסטוריה. אני מאחל לרונאלדו כל טוב בקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully