וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "היינו נוראים". אנצ'לוטי: "משהו חייב להשתנות"

ריאל מדריד מאוכזבת אחרי ה-4:2 מול סוסיאדד, השוער תקף: "משהו לא בסדר עם הגישה שלנו",המאמן שלח מסר לשחקניו: "זו בעיה קבוצתית, מתנצל בפני האוהדים". שביעות רצון בברצלונה, למרות שמסי נפצע

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
סימנים מדאיגים. ריאל/AP

ריאל מדריד זוכרת שאת העונה שעברה היא פתחה בצורה מקרטעת בליגה, ולאחר מכן לא הצליחה להתאושש ולהדביק את ברצלונה ואתלטיקו, ונאלצה לרדוף אחריהן כל העונה. אתמול (ראשון) ריאל ספגה הפסד ליגה ראשון כבר במחזור השני לעונה, 4:2 לריאל סוסיאדד, ומוקדם מדי הבלאנקוס מאבדים נקודות יקרות ונכנסים ללחץ.

ריאל כבר הובילה 0:2 בדקה ה-11 אחרי שערים של ראמוס ובייל, ואף נראתה מצוין ובטוחה בעצמה ויכלה לכבוש שערים נוספים, אבל לאחר מכן ההגנה של אלופת אירופה קרסה שוב ושוב וספגה ארבעה שערים מסוסיאדד. אז נכון, אף פעם לא קל לשחק בחוץ מול הבאסקים, אבל המשחק אמש, ללא רונאלדו התשוש שקיבל מנוחה, חשף הרבה סימני אזהרה לקרלו אנצ'לוטי ולהגנה שלו.

"אני חושב שכבר חשבנו שהמשחק גמור", אמר אנצ'לוטי על הפתיחה המצוינת של שחקניו, "אני מתנצל בפני האוהדים, אני גם לא מרוצה מאיך שהקבוצה שיחקה. לא הצלחנו לשמור על יתרון של שני שערים. זו לא בעיה של שחקן כזה או אחר, זו בעיה קבוצתית, איבדנו את הכול בחצי השעה האחרונה".

ריאל חיזקה דווקא את ההתקפה אתמול, כשהודיעה על צירופו של חאבייר צ'יצ'אריט הרננדס ממנצ'סטר יונייטד, אבל אולי הקבוצה צריכה חיזוק להגנה? "ההפסד הזה לא משנה כלום מבחינת חלון ההעברות", אמר האיטלקי, ששלח מסר ברור לשחקניו: "משהו חייב להשתנות, וזה ישתנה".

איקר קסיאס, שהוציא ארבעה כדורים מהרשת ונראה חסר ביטחון כמו כל חבריו להגנה, אמר: "משהו לא בסדר עם הגישה שלנו. זה היה נוראי. להוביל עליהם 0:2 כל כך מהר זה נדיר, ולא הצלחנו לשמור על זה. אנחנו חייבים לשנות גישה". קסיאס הודה שההגנה לא תפקדה בכל מצב נייח: "צריך לתת יותר תשומת לב, לשים לב להכול, כולנו אשמים, זו לא רק ההגנה".

המנהל המקצועי אמיליו בוטרגניו אמר ש"יש לנו סגל נהדר, לא צריך לבקר את השחקנים. היה משחק מוזר, כי התחלנו מצוין, אבל 0:2 זה יתרון חמקמק ומסוכן, כי אתה בטוח בעצמך". על הרביעייה והביקורת על השוער: "אי אפשר להאשים את קסיאס באף אחד מהשערים".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
במקום התקפה, אולי הוא צריך לחזק את ההגנה? אנצ'לוטי/AP

ומנגד, שביעות רצון בברצלונה. לא רק שהקבוצה של לואיס אנריקה הציגה יכולת טובה, היא אף חשפה ווינריות כשגברה 0:1 על ויאריאל משער של סנדרו בדקה ה-81 בהופעת הבכורה שלו. עם זאת, בברצלונה הודיעו בסיום המשחק הודעה מעט מדאיגה: ליאונל מסי אומנם שיחק 90 דקות, אבל סובל ממתיחה קלה בשריר ויעבור היום בדיקות נוספות. גם מוניר אל חדאדי נבדק על ידי הצוות הרפואי אחרי שחש בכאבים.

לואיס אנריקה אמר על המשחק: "הוא היה מהנה לצפייה לאוהדים. שלטנו במשחק והגענו למצבים, אבל ויאריאל הגנה מצוין. המשחק יכול היה להיגמר כך או כך, אבל התוצאה משקפת את הדרך שלנו ואת השיטה. אני חושב שהגול הגיע לנו, ואנחנו שמחים כי תמיד קשה לנצח במדריגל".

ג'רארד פיקה, שערך הופעת בכורה העונה ופתח במרכז ההגנה במקומו של חאבייר מסצ'ראנו המורחק, הוסיף: "שיחקנו כדורגל אינטנסיבי והגיע לנו לכבוש עוד שערים. זה יפה לפתוח את העונה עם שני ניצחונות מבלי לספוג אף שער, ואנחנו מאוד אופטימיים לגבי הקבוצה הנוכחית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
יש להם כבר פי 2 נקודות מריאל.... ברצלונה חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully