וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "מתוך שלושה גמרים מול ריאל, ניצחנו שניים"

מאמן אתלטיקו מדריד חגג את הזכייה בסופרקופה, אבל עלול להיות מורחק לשבעה משחקים לאחר שהכה את השופט הרביעי בראשו. קוקה: "תמיד טוב לפתוח עם תואר". ראמוס: "כל אחד משחק כדורגל כמו שהוא יודע". וגם: צפו בכריסטיאנו רונאלדו נותן אגרוף לדייגו גודין בראש

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים זכייה בסופרקופה הספרדית. AP
תואר ראשון, ובקצב הזה גם לא אחרון העונ/AP

אתלטיקו מדריד זכתה אמש (שישי) בסופרקופה הספרדי בפעם השנייה בתולדותיה, לאחר שגברה 0:1 על ריאל מדריד (1:2 בסיכום המשחקים) ווהוכיחה שוב שהיא קבוצה, במלוא מובן המילה. שער בודד של מריו מנדז'וקיץ', כבר בדקה השנייה, הספיק לחבורה המלוכדת של דייגו סימאונה, שהורחק בדקה ה-25, אך ראה את שחקניו ממשיכים בשיטה שהביאה להם אליפות בעונה שעברה ובקצב הזה, תביא להם תארים נוספים גם העונה. וריאל מדריד? על אף הרכש הנוצץ בדמות חאמס רודריגס וטוני קרוס, עדיין נראה ששלל החלקים במכונה של קרלו אנצ'לוטי לא מחוברים.

צפו בכריסטיאנו רונאלדו חובט בראשו של דייגו גודין

צפו בתקציר המשחק באתר ספורט 2

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
התרגש עם הקהל, עלול לחטוף בגדול. סימאונה/GettyImages

מספרי המשחק

* אתלטיקו זכתה בפעם השנייה בתולדותיה בסופרקופה, והראשונה מזה 24 שנה.

* בזכות הגביע, הקולצ'ונרוס הבטיחו שגם העונה, זו העונה השישית ברציפות, יהיה להם תואר.

* בהופעתו ה-29 בדרבי של מדריד ב-15 השנים האחרונות, איקר קסיאס הפסיד לראשונה (!) בקריירה לאתלטיקו מדריד.

* קסיאס גם רשם הופעה 13 בסופרקופה - אחת יותר מראול, והכי הרבה בתולדות ריאל מדריד.

* השער של מריו מנדז'וקיץ' (אחרי 81 שניות) היה המהיר בתולדות הסופרקופה.

* מנדז'וקיץ' גם היה לקרואטי הראשון שכובש בסופרקופה הספרדי.

* כמו כן, לראשונה מזה 22 שנה, הקולצ'ונרוס כבשו לרשת הבלאנקוס בוויסנטה קלדרון בתוך שתי הדקות הראשונות.

* זה היה ניצחון הבית הראשון של אתלטיקו על ריאל מזה 15 שנים.

* דייגו סימאונה הפך למאמן השלישי שמורחק בתולדות הסופרקופה (אחרי יוהאן קרויף וחורחה ולדאנו).

* שימו לב למאזן החוץ העגום של ריאל בסופרקופה: ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ועשרה הפסדים.

* צ'אבי אלונסו השווה את שיאו של פפ גווארדיולה כשספג כרטיס צהוב חמישי בסופרקופה הספרדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מריו מנדז'וקיץ' אתלטיקו מדריד חוגג זכייה בסופרקופה הספרדית. AP
השער המהיר בתולדות הסופרקופה. מנדז'וקיץ'/AP

סימאונה כאמור, לא בילה יותר מדי זמן על הקווים. על פי הדו"ח של שופט המשחק דויד פרננדס, המאמן הארגנטינאי, שדרש לאפשר לחואנפראן לשוב לכר הדשא לאחר שהשחקן יצא מהמגרש לקבלת טיפול באפו המדמם "הורחק בדקה ה-25 לאחר שמחה כנגד צוות השיפוט, תוך שימוש בידיו ויצא מהאזור הטכני שלו במספר מקרים, תוך שהוא מתעלם מהוראות השופט הרביעי, שניסה להרגיע אותו. מיד לאחר שהרחקתי אותו, הוא נתן לשופט הרביעי שתי מכות בראש. לאחר מכן, בדרכו לחדר ההלבשה, הוא מחא כפיים בהפגנתיות על מנת להביע את חוסר שביעות רצונו מההחלטה. בדקה ה-58, צוות השיפוט שם לב שהמאמן המורחק התמקם ביציע, מאחורי ספסל קבוצתו. גם במקרה הזה הוא סירב לדרישותינו לעזוב את המקום".

ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית צפויה לדון בדו"ח בימים הקרובים, בעוד אתלטיקו תציג את הטיעונים שלה למקרה. בספרד כבר טוענים שסימאונה עלול לספוג עונש השעייה כבד מאוד, שיכול להגיע לשבעה משחקים. בסיום המשחק, לאחר שחגג עם הקהל הביתי שלו וצילם אותם עם המכשיר הסלולארי, אל צ'ולו ניסה להרגיע את הרוחות: "הכול קרה בגלל העצבים והלחץ של המשחק ואני מבקש סליחה".

סימאונה הוסיף: "זה היה עוד גמר, היו לנו הרבה כאלה. משלושת הגמרים ששיחקנו מול ריאל, ניצחנו שניים. הגמר בליגת האלופות היה חשוב מאוד, אבל מול יריבה כל כך גדולה, אנחנו מקבלים אנרגיות חדשות ומתרכזים במה שקורה ולא במה שהיה. במשחק אחד או שניים, אפשר להתמודד עם ריאל ובארסה, אבל בליגה של 38 מחזורים זה בלתי אפשרי. בעונה שעברה, למרות שבארסה הייתה לא טובה היא כמעט זכתה באליפות וכך גם ריאל".

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. AP
אכזבה גדולה בריאל/AP

אלפי אוהדי אתלטיקו חזרו למזרקה של נפטון, שם חגגו אליפות רק לפני שלושה חודשים, כדי להמשיך את המסיבה גם לאחר המשחק. קוקה אמר בסיום: "כמה כוכבים עזבו אותנו ונראה היה שהעניינים יסתבכו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו והשחקנים שהגיעו הוסיפו איכויות חדשות. תמיד טוב לפתוח עם זכייה בתואר לעיני הקהל הביתי שלנו. זו לא נקמה על גמר ליגת האלופות, כי אנחנו כבר זכינו באליפות". גאבי הוסיף: "זה תואר חשוב, כי אנחנו ממשיכים להתפתח. במשחק כפול אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה".

ומה קרה בצד השני? כריסטיאנו רונאלדו, שסחב פציעה ונכנס רק כמחליף, לא בלט וגם איבד את העשתונות בסיום. בקרן האחרונה של ריאל במשחק, הוא נתן אגרוף לראשו של בלם אתלטיקו, דייגו גודין וראה רק כרטיס צהוב (את הסרטון ניתן לראות כאן. המשחק שודר בספורט 2). האורוגוואי דרש הרחקה, אבל השופט הסתפק באזהרה. ייתכן שהוא יספוג הרחקה לאחר בדיקת צילומי הטלוויזיה.

סרחיו ראמוס נשמע מתוסכל מההפסד, שמנע מריאל את האפשרות לסגור שנה עם שישה תארים: "כל אובדן של תואר הוא עצוב, אבל צריך לברך את אתלטיקו. אנחנו לא פתחנו טוב את המשחק, בעיקר אני והם ניצלו זאת. כל אחד משחק את הכדורגל שהוא יודע לשחק והם, עם השער, עם השופט, עם הקהל שלהם, פתחו את המשחק מצוין וזה עבד להם".

קרלו אנצ'לוטי סיכם: "במחצית השנייה איבדנו שליטה על המשחק ושיחקנו יותר מדי על כדורים ארוכים. היינו צריכים להחזיק יותר בכדור, עשינו את זה טוב מאוד במחצית הראשונה". אנצ'לוטי נשאל מדוע לא כלל את אנחל די מריה, שנמצא בדרכו אל מחוץ למועדון, בסגל למשחק: "לא הייתי זקוק לו", השיב האיטלקי בקרירות.

צפו בתקציר המשחק באתר ספורט 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully