וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו ניצחה את ריאל 0:1 וזכתה בסופרקופה

שער בזק של מנדז'וקיץ' (2) הספיק לאלופה אחרי ה-1:1 מהמשחק הראשון בברנבאו. הקולצ'ונרוס שוב הוכיחו כמה אופי ונשמה יש להם, גם אחרי הרחקתו של דייגו סימאונה (25). חאמס, בייל, בנזמה ורונאלדו המחליף אכזבו, והתואר הראשון של העונה הולך לאלופה

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים זכיה בסופרקופה. Daniel Ochoa de Olza, AP
איזו קבוצה מופלאה. אתלטיקו חוגגת/AP, Daniel Ochoa de Olza

אתלטיקו מדריד פתחה הערב (שישי) את עונת 2014/15 פחות או יותר במקום בו סיימה את 2013/14: עם הצהרה שהיא לא פחות טובה מאף קבוצה בספרד. החבורה הנפלאה של דייגו סימאונה, שאיבדה שלל שחקני מפתח בקיץ החולף, ניצחה את ריאל מדריד 0:1 בגומלין הסופרקופה (אחרי 1:1 במשחק הראשון בברנבאו), הניפה בפעם השניה בתולדותיה את הגביע היוקרתי, והוכיחה לעשרות אלפי אוהדיה בוויסנטה קלדרון, כמו גם למיליונים שצפו בה בטלוויזיה, שכדאי מאוד לקחת אותה בחשבון גם בעונה הקרובה.

הפתיחה של הקולצ'ונרוס היתה מושלמת, לא פחות: מריו מנדז'וקיץ' שהגיע במקום דייגו קוסטה מצא את הרשת כבר בחלוף 90 שניות, והכניס את הבלאנקוס להלם טוטאלי. בדקה ה-25 גם אתלטיקו קיבלה מהלומה, כשדייגו סימאונה הביע מחאות חוזרות ונשנות בפני השופט הרביעי, והורחק.

חאמס רודריגס, שהחליף את כריסטיאנו רונאלדו בהרכב, היה המסוכן ביותר בשחקני ריאל במחצית הראשונה אך הוא וגארת' בייללא הצליחו להכניע את מיגל מויה, וכך גם רונאלדו שקם מהספסל עם פתיחת המחצית השניה. להיפך: דווקא ראול גרסיה היה זה שקרוב יותר לשער, כשהדביק כדור למשקוף בדקה ה-49. המשך המשחק התנהל לפי התכנית של האלופה: התגוננות, עמידה טקטית מושלמת ויציאה למתפרצות. בסופו של דבר, ממש כמו בעונה שעברה, היא הוכיחה שהקבוצתיות והאופי שלה חזקות יותר מכל כוכב. למי שלא יכול לחכות, נזכיר שהשתיים הללו ייפגשו שוב בעוד שלושה שבועות, הפעם במסגרת הליגה. נו, אז מי הפייבוריטית?

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס. רויטרס
המסוכן בשחקני ריאל הערב, וגם זה לא הספיק. חאמס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 90+1 - מודריץ' הכשיל את כריסטיאן רודריגס המחליף, ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

דקה 72 - איבוד כדור של ראמוס אפשר לגריזמן למצוא עצמו מול קסיאס, אך הבעיטה שלו היתה חלשה ולא מדויקת.

דקה 71 - קוקה בעט מ-25 מטרים מעל השער.

דקה 65 - חילוף שני של אנצ'לוטי: איסקו נכנס, חאמס יצא.

דקה 62 - רונאלדו בעט מ-25 מטר לידיו של מויה.

דקה 57 - שוב ראול גרסיה, שוב כמעט זה נכנס: הפעם בנגיעה אחת, בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, שהסתובב ליד הקורה.

דקה 49 - איזו הזדמנות! גרסיה המשיך מהאוויר כדור חופשי של קוקה הישר אל המשקוף, קסיאס הקדים את מנדז'וקיץ' מלהגיע לריבאונד והרחיק. ריאל מדריד ניצלת בנס.

דקה 46 - חילוף ראשון של אנצ'לוטי: רונאלדו בפנים, קרוס בחוץ.

דקה 45 - חאמס סובב כדור מקצה הרחבה, ממש ליד הקורה של מויה.

דקה 44 - ראול גרסיה הימר על בעיטה מ-25 מטרים, קסיאס הדף לקרן אף שהכדור לא היה בדרכו למסגרת. גרסיה היה גם זה שנגח את הקרן של קוקה מעל השער.

דקה 38 - דקות טובות של ריאל. חאמס מצא את בייל, שמ-15 מטר בעט ליד הקורה.

דקה 25 - השופט לא נתן למירנדה לחזור מהטיפול הרפואי שקיבל מחוץ לקווים, דייגו סימאונה השתולל, נגע בשופט הרביעי, והורחק. החלטה מפוקפקת משהו.

דקה 25 - הזדמנות ראשונה לריאל: חילופי מסירות יפים בין חאמס וצ'אבי אלונסו הסתיימו בכניסה של הקולומביאני לרחבה ובעיטה מסובבת שנהדפה על ידי מויה.

דקה 20 - קוקה שלח כדור חופשי לאגף ימין של הרחבה, מירנדה המשיך מהאוויר ספק בעיטה-ספק מסירה, ופספס הזדמנות טובה.

דקה 18 - במשחק הראשון אתלטיקו ספגה שני כרטיסים צהובים בתוך 12 הדקות הראשונות, הפעם הראשון מגיע בדקה ה-18, לטיאגו.

דקה 2 - גול! איזו פתיחה מדהימה של המארחת! כדור שוער ארוך של מויה הגיע לגריזמן, שהוריד עם הראש למנדז'וקיץ', והחלוץ הקרואטי, בהופעת בכורה רשמית בהרכב, בעט חזק מתוך הרחבה לפינה השמאלית. 0:1 גדול לאתלטיקו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ריאל מדריג גארת' בייל. רויטרס
היה רחוק מאוד משיאו. בייל/רויטרס

הרכבים

ריאל מדריד: איקר קסיאס, דניאל קרבחאל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, פאביו קואנטראו (מרסלו, 70), לוקה מודריץ', טוני קרוס (כריסטיאנו רונאלדו, 46), צ'אבי אלונסו, גארת' בייל, חאמס רודריגס (איסקו, 65), קארים בנזמה.

אתלטיקו מדריד: מיגל מויה, חואנפראן, דייגו גודין, מיראנדה, גיז'רמו סיקוורה, טיאגו, גבי, קוקה, אנטואן גריזמן (ראול חימנס, 73), ראול גרסיה (סאול, 90), מריו מנדז'וקיץ' (כריסטיאן רודריגס, 85).

שחקן אתלטיקו מדריד מריו מנדז'וקיץ' חוגג. AP
מישהו מתגעגע לדייגו קוסטה? מנדז'וקיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully