וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרידה קרובה: אנחל די מריה מחוץ לסגל של ריאל מדריד

הקשר מעוניין לעזוב עוד הקיץ וקרלו אנצ'לוטי החליט לוותר עליו בגומלין מול אתלטיקו. מנצ'סטר יונייטד תציע 70 מיליון יורו?

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
עוזב, אבל לאן? אנחל די מריה/רויטרס

הפרידה של אנחל די מריה מריאל מדריד קרובה מתמיד. יממה אחרי שקרלו אנצ'לוטי הבהיר במסיבת העיתונאים כי הקשר הארגנטינאי ביקש לעזוב עוד בחלון ההעברות הקרוב (מסתיים בעוד קצת יותר משבוע) ואף דחה את ההצעה שהעניק לו המועדון, המאמן עשה צעד נוסף והשאיר אותו מחוץ לסגל שזומן לגומלין הסופרקופה מול אתלטיקו מדריד הערב (שישי, 23:30, ספורט1 ו-HD).

"אלו כנראה השעות האחרונות של די מריה כשחקן ריאל, זמנו קצוב", נכתב באתר "מארקה". ב"אס" הסבירו שאנצ'לוטי התבקש לא לסכן את השחקן לקראת עסקת המכירה המיועדת.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
לא לסכן את העסקה. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

כזכור, פריס סן ז'רמן הייתה הקרובה ביותר להחתים את השחקן בן ה-26 שהגיע לריאל מדריד ב-2010, אבל היא יכלה לעשות זאת רק באמצעות השאלה לעונה אחת תמורת 10 מיליון יורו ותשלום נוסף של בין 60 ל-70 מיליון בקיץ הבא. העסקה לא יצאה אל הפועל עד כה, וכעת על פי "קאדנה" זוהי מנצ'סטר יונייטד שמובילה את המירוץ להחתמתו וככל הנראה תגיש הצעה רשמית של כ-70 מיליון יורו בימים הקרובים.

בנוסף, על פי דיווח מפתיע ב"ספורט" הקטלאני, היריבה המושבעת ברצלונה פנתה בימים האחרונים לריאל בבקשה לרכוש את די מריה. בעיתון טוענים שנציג מברצלונה שוחח עם נשיא הבלאנקוס פלורטינו פרס והגיש לו הצעה בסך 60 מיליון יורו, שנדחתה תכף ומיד מבלי שנפתח מו"מ. בבארסה קיוו שיוכלו לצרף את הארגנטינאי, שלהשקפתו של לואיס אנריקה מתאים ל"מודל ברצלונה" החדש. די מריה אף נחשב לחבר קרוב של ליאונל מסי.

אגב, מי שנחלץ היום להגנתו של די מריה הוא ססאר לואיס מנוטי, המאמן שהוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל ב-1978. מנוטי אמר: "ריאל מתנהגת בצורה לא הוגנת כלפי די מריה. הם החתימו את חאמס רודריגס רק כדי למכור עוד חולצות, הוא כלי שיווק מבחינתם. אני חושב שדי מריה היה השחקן הטוב ביותר בספרד בחודשים האחרונים, אפילו יותר ממסי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully