וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר בספק לפתיחת העונה בליגה הספרדית

הברזילאי, ששב מפציעה רק לאחרונה, נפגע בקרסול באימון ברצלונה ועשוי להחמיץ את אלצ'ה. ריאל דחתה הצעה על די מריה

- שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ניימאר, חוגגים. רויטרס
האוהדים יצטרכו לחכות? ניימאר ומסי/רויטרס

גופו השברירי של ניימאר מטריד את ברצלונה. רק לפני ארבעה ימים הברזילאי חזר לפעילות מלאה מהפציעה שספג במהלך המונדיאל ואף הספיק לככב במשחק הידידות מול לאון המקסיקנית, אך היום (שישי) הוא שוב נפצע ונמצא בספק למשחק פתיחת העונה בליגה מול אלצ'ה ביום ראשון.

על פי דיווחים בספרד, ניימאר נקע את קרסול רגל שמאל ונטש את אימון ברצלונה. עוד היום ייערכו לניימאר בדיקות, שתקבענה אם יוכל לשחק מול העולה החדשה או לא. בשל הפציעה, הוא גם לא צפוי להופיע בפני התקשורת לצד לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק כמתוכנן. "הגוף השברירי של ניימאר שוב נפגע בקלות", נכתב בספרד. כזכור, ניימאר נפגע בצורה קשה בגבו במהלך רבע גמר המונדיאל מול קולומביה, והושבת לכמה שבועות בעקבות אותה פציעה. לאחרונה חזר לאימונים, אך היום החזרה שלו לכושר שוב נקטעה.

ברצלונה ממשיכה להתכונן מבעוד מועד לשני מועדי ההעברות הקרובים, במהלכם לא יוכלו להחתים שחקנים בהתאם להחלטת פיפ"א. על פי דיווח ב'ספורט' הקטלאני, בארסה פנתה בימים האחרונים לריאל מדריד בבקשה לרכוש את אנחל די מריה, שכבר מתנדנד זמן מה ולפי אנצ'לוטי ביקש לעזוב את הבלאנקוס.

בעיתון טוענים שנציג מברצלונה שוחח עם נשיא ריאל מדריד פלורטינו פרס והגיש לו הצעה בסך 60 מיליון יורו, שנדחתה תכף ומיד מבלי שנפתח מו"מ. בבארסה קיוו שיוכלו לצרף את הארגנטינאי, שלהשקפתו של לואיס אנריקה מתאים ל"מודל ברצלונה" החדש. די מריה אף נחשב לחבר קרוב של ליאונל מסי.

סמי חדירה (מימין), אנחל די מריה שחקני ריאל מדריד 2011. GettyImages
ריאל לא מנהלת מו"מ עם היריבה המושבעת. די מריה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully