וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בלחץ: איזה רכש יגיע ב-11 הימים הקרובים?

ההזדמנות האחרונה של בארסה לצרף רכש עד ינואר 2016: לחץ על רויס, קוקה עשוי להגיע כבר השנה, דוגלאס הברזילאי סיכם

מרקו רויס שחקן דורטמונד חוגג. רויטרס
בדורטמונד לא מוותרים. רויס/רויטרס

ברצלונה בלחץ. אחרי שפיפ"א הודיעה אתמול (רביעי) כי היא דחתה את הערעור של הקבוצה בנוגע לעונש שהוטל עליה לגבי העברת שחקנים, בבארסה יודעים שנותרו למועדון רק 11 ימים שבהם הם יכולים לצרף שחקני רכש חדשים עד לחודש ינואר 2016.

כידוע, העונש אמור היה לחול על המועדון הקטלאני כבר בקיץ הנוכחי, אולם הביצוע שלו נדחה לאחר שהקבוצה הגישה ערעור. ברצלונה ניצלה עד תום את הדחייה הזו והחתימה שישה שחקנים בפגרה הנוכחית ובראשם כמובן, את לואיס סוארס מליברפול. כעת, כשנותרו לה רק 11 ימים עד שהעונש ייכנס לתוקפו, בקבוצה עשויים להסתער על חלון ההעברות ולהשקיע.

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד. AP
אמור להיות היורש של צ'אבי. קוקה/AP

היעד העיקרי של ברצלונה הוא מרקו רויס, קשר דורטמונד. כבר תקופה ארוכה שהמנהל המקצועי אנדוני זוביזרטה מעוניין בגרמני, אבל כעת, לאור המצב, ייתכן שהקבוצה תעלה הילוך בניסיון לצרפו. דורטמונד הודיעה כבר שתעשה כל שביכולתה על מנת לשמור את השחקן אצלה. "אצלנו הוא יוכל להפוך לאגדה", אמר אתמול נשיא דורטמונד יואכים ואצקה, "אני מכיר אותו, וזו לא שאלה של כסף. היו לו הרבה הצעות, אבל כאן הוא יכול להפוך לאגדה".

כמו כן, אחרי שנדמה היה שצ'אבי ודני אלבס כבר בדרך החוצה, כעת נראה שהם יישארו בסגל של הקבוצה ולא ישוחררו. למרות זאת, במועדון מנסים למצוא להם מתחליפים: ב"ספורט" מדווחים שברצלונה תנסה להחתים את קוקה, קשר אתלטיקו מדריד, כבר עכשיו, בתור היורש של צ'אבי במרכז השדה. ייתכן שבמסגרת העסקה הוא יושאל העונה לאתלטיקו, ויעבור לבארסה רק בעונה הבאה.

בנוסף, נשיא סאו פאולו הברזילאית קרלוס מיגל איידאר אישר שהמגן הימני דוגלאס, 24, עומד להשלים מעבר לבארסה. "ברצלונה תקנה את דוגלאס ותשאיל אותו לסאו פאולו לשנה", אמר איידאר, "ב-2015 הוא יעבור לספרד". ההערכות טוענות כי ייתכן שחואן קוארדרו הקולומביאני יגיע לאגף הימני, על אף הרצון של פיורנטינה לשמור עליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully