וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "ברור שדי מריה שינה את המשחק, הוא השחקן הכי טוב שיש לריאל"

אל צ'ולו החמיא לבן ארצו אחרי התיקו בין ריאל לאתלטיקו במשחק הראשון בסופרקופה, אנצ'לוטי: "אשתמש בדי מריה מתי ואיך שאני חושב". חאמס: "השער שלי חלומי, התוצאה לא". פפה: "הם רק בזבזו זמן". הפציעה של רונאלדו לא חמורה וגם: צפו בהתעלמות בין קסיאס לארבלואה

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מול מריו סוארס אתלטיקו מדריד. AP
עומס יתר על הרגל. רונאלדו מול סוארס/AP

בשעה טובה ומוצלחת, עונת הכדורגל בספרד יצא לדרך בליל אמש (שלישי), עם המפגש הראשון מבין שניים בסופרקופה ונראה שהסיפור המשיך בדיוק מהנקודה בה נעצר. ריאל מדריד כבר עלתה ליתרון ביתי מול האלופה אתלטיקו, משער בכורה של חאמס רודריגס בדקה ה-81, אלא שהקולצ'ונרוס הלוחמניים הצליחו לאזן לאחר שראול גרסיה כבש מקרוב בדקה ה-88 אחרי כדור קרן. כעת, ההכרעה עוברת לויסנטה קלדרון, שם יחולק ביום שישי בערב התואר הראשון של העונה בספרד.

העיניים, בשתי הקבוצות, הופנו לעברו של אנחל די מריה. הארגנטינאי, שמועמד לעזוב את הקבוצה, נכנס רק בדקה ה-78 וריאל מיד השתפרה. מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, אמר: "הוא שחקן שלנו ואני משתמש בו כמה שאני חושב שצריך ואיך שאני חושב. אני אומר את זה תמיד". סרחיו ראמוס הוסיף: "אנחל יודע מה זה להיות במקום אחר ומה זה להיות בריאל מדריד. אני לא חושב שהכוונה שלו היא לעזוב. אני הייתי חותם כאן לכל החיים".

מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, אמר על הקשר בן ארצו: "די מריה שינה את המשחק וזה הגיוני, כי הוא השחקן הכי טוב שיש לריאל. הוא השחקן הכי דומיננטי שיש לריאל במרכז המגרש ומעלה".

ריאל ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1 בסופרקופה

אנחל די מריה ריאל מדריד מול חואנפראן אתלטיקו מדריד. AP
שיפר את ריאל מידיית. די מריה מול חואנפראן/AP

על ההתמודדות כולה אמר סימאונה: "היו לנו כמה מצבים טובים, שלושה או ארבעה. שיחקנו כמו שרצינו ובסוף הגיע השער, שנותן לנו 50 אחוז סיכוי לזכות. ריאל תמיד כובשת ויהיה קשה למנוע ממנה לעשות זאת גם אצלנו, אז נצטרך לכבוש בעצמנו. לשחק על 0:0 לא יעבוד".

בריאל נותרו מאוד מאוכזבים. פפה אמר: "סיימנו את המשחק עצובים, כי רצינו לנצח. התיקו לא הגיע להם, הם רק בזבזו זמן ורק ניסו שלא נכבוש. היינו טובים במחצית השנייה ובסוף ספגנו ממצב נייח ובסוף עוד לא נשרק לנו פנדל".

בריאל לפחות היו מרוצים משער הבכורה של חאמס רודריגס: "הוא עשה עבודה טובה, כמו כל הקבוצה", אמר אנצ'לוטי, "כולם שיחקו טוב יותר אחרי ההפסקה. השער הראשון בוודאי ייתן לו ביטחון". פפה הוסיף: "הוא התרגל היטב למנטליות של המועדון, לחד ההלבשה. אני שמח עבורו, כי יש לו עתיד מזהיר והוא יכול להוביל את ריאל מדריד להרבה הצלחות".

ומה אמר רודריגס עצמו? "חלמתי על היום הזה הרבה ואני שמח שכבשתי, אבל לא מהתוצאה. אפשר לנצח בגומלין. אתלטיקו הסתגרה מאחור ונהיה חייבים להיות רגועים וסבלניים במשחק הבא. הגיע לנו יותר מהמשחק הזה. ברור לי שיש השוואות ביני לבין די מריה, אבל תמיד טוב שיש לך שחקנים גדולים כמוהו לצדך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חאמס רודריגס ריאל מדריד חוגג שער. AP
שער בכורה. חאמס/AP

ראול גרסיה, שכבש את השוויון, אמר: "לרגע לא חשבנו שהמשחק אבוד, גם אחרי שהם כבשו. אנחנו אף פעם לא מוותרים וכולם עבדו קשה למען המטרה. תמיד אמרתי שחשוב שנצרף שחקנים שמתאימים לאופי שלנו. עכשיו אנחנו באים הביתה, עם המון רצון לנצח ולזכות בעוד תואר".

מי שהדאיג מעט את הבלאנקוס הוא כריסטיאנו רונאלדו. אחרי שכבר התגבר על הפציעה הטורדנית שפגעה בו במונדיאל, רונאלדו נטש אמש במחצית בשל כאבים ברגל שמאל. אנצ'לוטי הרגיע: "הוא רק סבל מעומס יתר. במחצית הוא לא הרגיש בנוח עם הרגל ובהמשך נראה מה בדיוק המצב, אבל לא מדובר במשהו חמור".

ובעוד שבריאל מדריד עסקו במשחק עצמו, ברשת שמו לב לא מעט להיתקלות הקרה בין איקר קסיאס לאלברו ארבלואה. השוער והמגן מצויים בסכסוך ארוך מאוד זה עם זה, כאשר השיא הגיע לפני כשבוע עם מלחמת טוויטר ביניהם. אמש, רגע לפני פתיחת המשחק, שחקני ההרכב של ריאל מדריד חיכו במנהרה והמחליפים עברו על פניהם. ארבלואה חיבק את דני קרבחאל, הוסיף ליטופים גם לגארת' בייל, מרסלו ופפה, שעמדו מיד אחריו והתעלם לחלוטין מקסיאס, שהגיב בעצמו במבט קר. נראה שהעסק שם עוד רחוק מסיום, בעיקר לאחר שחברו הטוב של ארבלואה, דייגו לופס, עבר למילאן.

צפו בארבלואה וקסיאס מתעלמים זה מזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully