וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "אעזור למאיורקה, ויהי מה"

השוער שפרש ערך מסע"ת ראשון כג'נרל מנג'ר: "המקום של הקבוצה הוא בליגה הבכירה". יוהאן קרויף: "הוא לא יכול לעשות הכול לבד"

דודו אוואט, נבחרת ישראל. מגד גוזני
יוצא לדרך חדשה. אוואט/מגד גוזני

פרק חדש בקריירה של דודו אוואט יוצא לדרך. היום (שני) בצהריים קיים השוער הפורש מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקידו החדש, ג'נרל מנג'ר מאיורקה ודיבר על תוכניותיו העתידיות.

במסיבת העיתונאים אמר אוואט: "אני רוצה שידברו על מאיורקה רק בנושאי כדורגל ולא על דברים אחרים. קודם כל, אנחנו צריכים להכניס לראש שמאיורקה זה מועדון שהמקום שלו הוא בליגה הראשונה. לשם צריך לשאוף. עוד לא דיברתי עם נדאל. הוא לקח את כל ההחלטות עד עכשיו ועד שאדבר איתו, לא אקבע דברים. נכון לרגע זה, אין שינוי בצוות המקצועי. ברור לי שהמצב דחוף ואני כאן כדי לקבל החלטות".

אוואט הוסיף: "עסקת המכירה עדיין לא סגורה סופית. נשארו עוד דברים שצריך לדבר עליהם, אבל כולם מוכנים להתפשר כדי לאפשר את העסקה. עד שהמכירה לא תהיה רשמית, אני לא יכול להגיד שום דבר רשמי. יש דברים שלא נפתרים בכסף, רק בגישה חיובית. ברור לנו שיש קשיים כלכליים ונעבוד קשה כדי לייצר כאן קבוצה תחרותית. אני כאן בזכות הקהל ואני חייב להם המון. אני מודה לכולם בהנהלה ויש לי המון כוח לעבוד. המטרה הראשונה היא לייצר שלום ושקט במועדון. אין לי שום דבר חתום. אנסה לתת רעיונות ועצות נכונות. אעזור למאיורקה, ויהי מה".

מאמן ספרטק מוסקבה לשעבר, ואלרי קרפין. Epsilon, GettyImages
עומד להפוך למאמן. קרפין/GettyImages, Epsilon

בסוף השבוע אישרה הנהלת מאיורקה את המינוי של אוואט לתפקיד שבעצם לא אויש לפני כן ומיד אחר כך הודיע השוער רשמית על פרישה מכדורגל בגיל 36. למעשה, אוואט יקבל על עצמו את כל הסמכויות המקצועיות והניהוליות של המועדון.

הישראלי יהפוך לבעל השליטה במאיורקה אחרי שסיכם על רכישת 54 אחוזים ממניות המועדון. אוואט ישלם כשלושה מיליון יורו לנשיא המתפטר בייל סרדה ואת יתר האחוזים יקבל ללא תמורה מלורנסו סרה פרר, ששימש כסגן נשיא.

בספרד מדווחים שהמהלך הראשון של אוואט יהיה מינוי של ואלרי קרפין, מאמן ספרטק מוסקבה לשעבר, למאמן הקבוצה במקומו של מיקל סולר, שקודם רק הקיץ ממשרתו הקודמת כמאמן קבוצת המילואים. אוואט יצטרך לקבל החלטה לגבי המנהל הספורטיבי, מיגל אנחל נדאל, שסמכויותיו יצטמצמו.

"אוואט הוא ג'נרל מנג'ר או בעלים?", התייחס יוהאן קרויף. "אוואט הוא אדם שמבין עניין ומבין כדורגל, אבל הוא לא יכול לעשות הכול לבד. אני חושב שהוא צריך לבחור את האנשים שיעבדו איתו על אותו כיוון מחשבה. כרגע נדאל במועדון ואוואט צריך לתת לו לעבוד ולא להתערב. הם יכולים לדבר וצריכים לכבד כל אחד את אזור העבודה שלו, אחרת העניינים ידרדרו מהר מאוד. תמיד חשבתי שאם אני הבעלים, אני לא יכול להיות מאמן או מנהל טכני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully