וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ריאל ומונאקו סיכמו את עסקת חאמס רודריגס

הפליימייקר הקולומביאני נחת לשעה קלה במדריד והמשיך משם לצרפת כדי להשלים את הפרידה. ריאל תשלם 81 מיליון יורו

הגלקטיקו העתידי של ריאל מדריד, חאמס רודריגס, עשה הערב (ראשון) צעד נוסף להשלמת אחת העסקאות המדוברות של הקיץ, כאשר סוכנויות הידיעות פרסמו על סיכום סופי שהושג בין הבלאנקוס למונאקו, שתקבל כ-81 מיליון יורו על הקשר הקולומביאני. הפרסום יצאו בדיוק בזמן שחאמס נחת לעצירה קצרה במדריד, הספיק להצטלם עם כמה אוהדים בשדה התעופה של ברחאס ומיד המשיך לניס, כדי להשלים את הפרידה ממונאקו. הוא כבר הודיע לצרפתים שלא ישחק ולו דקה אחת במשחקי ההכנה, כדי לא לסכן את המעבר.

הפליימייקר בן ה-23, שסיים כמלך שערי המונדיאל עם שישה כיבושים בחמישה משחקים במדי קולומביה, עבר רק בעונה שעברה מפורטו למונאקו תמורת 45 מיליון יורו. חאמס היה השחקן הטוב ביותר של מונאקו, היה חלק מנבחרת העונה בליגה הצרפתית וסיים כמלך הבישולים עם 11, אליהם הוסיף גם תשעה שערים. למרות פציעתו של החבר רדאמל פלקאו, חאמס הוביל את מונאקו למקום השני והחזיר את המועדון מהנסיכות לליגת האלופות אחרי עשור.

התקרבותה של עסקת חאמס לסיומה מקרבת גם את אנחל די מריה הארגנטינאי לפריס סן ז'רמן, אחרי שאל ריאל הצטרף בשבוע שעבר גם טוני קרוס, קשר באיירן מינכן ואלוף העולם הטרי עם גרמניה. קרוס קיבל את החולצה מספר 8 וכעת במדריד כבר החלו למכור את חולצות עם המספר 10 ועליהן שמו של חאמס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החולצות כבר נמכרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully