וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ג'רארד פיקה סיכם על חוזה חדש

אחרי מסי, אנריקה וטר סטגן, הקטלאנים הודיעו שהבלם יישאר עד 2019. ליאו מסי: "הייתה שנה קשה לכל הקבוצה, לא רק לי"

החדשות מברצלונה ממשיכות לזרום. אחרי החתימה של ליאונל מסי על חוזה חדש, מינויו של לואיס אנריקה לתפקיד המאמן וההודעה על החתמתו של השוער מארק אנדרה טר סטגן, המועדון הודיע היום (שלישי) על סיכום עם ג'רארד פיקה. הבלם, שחוזהו המקורי היה אמור לפוג בתום העונה הבאה, סיכם על חוזה חדש שישאיר אותו בקאמפ נואו עד 2019. פיקה יחתום רשמית על החוזה בקרוב, ככל הנראה לפני שימריא לברזיל עם נבחרת ספרד.

פיקה בן ה-27 שגדל בברצלונה ועזב למנצ'סטר יונייטד חזר למועדון נעוריו בקיץ 2008 והפך להיות בורג משמעותי במכונה של פפ גווארדיולה. הוא הופיע בסך הכול 266 פעמים במדי המועדון, כבש 20 שערים וזכה ב-16 תארים. הבלם רשם 59 הופעות במדי נבחרת ספרד, כבש ארבעה שערים והיה שותף בכיר לזכיות במונדיאל 2010 וביורו 2012.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. GettyImages
בבארסה יצרפו בלם בכיר לצידו. פיקה/GettyImages

הארכת החוזה של פיקה מצטרפת לשורה של מהלכים שעושה סגנית האלופה. מלבד טר סטגן ואלן חלילוביץ' שהצטרפו, ברצלונה תנסה לצרף שוער נוסף, בלם ועוד קשר, כאשר רשימת המועמדים כוללת בין היתר את: דויד לואיז, טוני קרוס, פול פוגבה ומירלם פיאניץ'. גם החלוץ הצעיר ג'רארד דאולופאו יחזור מהשאלה באברטון. השוערים ויקטור ואלדס וחוסה פינטו יעזבו, כמו גם דני אלבס וקרלס פויול שהודיע על פרישה. מעמדם של ססק פברגאס ואלכסיס סאנצ'ס לא ברור.

השוער טר סטגן התייחס היום למעבר בראיון לאתר הרשמי של הבונדסליגה: "התחושה מוזרה כי אתגעגע לבורוסיה. הייתי במנשנגלאדבך 18 שנה ואני יודע שאחרי חופשת הקיץ החיים יימשכו גם עבורי וגם עבור המועדון. אני כמובן מאוד שמח מהמעבר שלי".

ליאו מסי נחת היום בארגנטינה, כשהוא והנבחרת מתכוננים למונדיאל. "זו לא הייתה העונה הכי טובה שלי, קיוויתי שהיא תיגמר אחרת, אבל זו הייתה עונה מאכזבת לכל הקבוצה, לא רק לי", אמר היום מסי, "בסוף עוד הייתה לנו הזדמנות לקחת אליפות, אבל לא הצלחנו.

"קרו לי גם הרבה דברים לא קלים מבחינה אישית מחוץ לכדורגל, עברתי פציעות, אבל עכשיו אני חושב רק קדימה. עכשיו זה הזמן לשינוי. אני מקווה שהכול יתהפך, וכשאפגוש את החברים שלי זה יהיה סיפור אחר".

לואיס אנריקה מונה רשמית למאמן ברצלונה

בספרד מחמיאים למאמן החדש של ברצלונה: "היורש המושלם לפפ גווארדיולה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully