וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה גברה 0:2 על גרנאדה

האורחים החזיקו מעמד 87 דקות, עד ששער נפלא של צ'אבי ועוד אחד עצמי בתוספת הזמן, סייעו לקטלונים לשמור על מאזן מושלם

אחרי מחזור אמצע השבוע בליגת האלופות חזרה בסוף השבוע הליגה הספרדית לפעילות עם ארבעה משחקי ליגה, כשבמוקד, כמובן המשחק של ברצלונה מול גרנאדה. הקטלונים הגיעו למשחק הזה אחרי הניצחון הדחוק 2:3 על ספרטק מוסקבה והיו בטוחים שמול גרנאדה הם ישייטו לניצחון קליל, אך האורחת חשבה אחרת ובמיוחד השוער הנפלא שלה, טוניו, שעם יכולת הירואית פשוט הדף כל כדור שנבעט לעברו, עד הדקה ה-87 שבה הצליח צ'אבי המחליף לשבור את הקרח עם בעיטה מהאוויר לחיבורי הקורות בדרך ליתרון דרמטי. שער עצמי של גומס בתוספת הזמן קבע את תוצאת הסיום - 0:2 לברצלונה ומאזן מושלם לאחר חמישה מחזורים.

מאמן הקטלאנים טיטו וילאנובה פתח בלית ברירה ללא אף בלם טבעי, כאשר ג'רארד פיקה וקרלס פויול הפצועים נותרו מחוץ לסגל וחאבייר מסצ'ראנו ואלכס סונג - קשרים אחוריים במקצועם - פתחו במרכז ההגנה. לאחר מחצית ראשונה מאוד חלשה ועימות מילולי די נדיר בין מסי לדויד וייה, ערך וילאנובה מספר חילופים כשהכניס את צ'אבי וכריסטיאן טייו שהוסיפו המון ברק ויעילות להתקפה של המארחים. המארחים עמלו קשה מאוד כדי להשיג את שלוש הנקודות החשובות הללו, אך בסיומו של יום בארסה יכולה להסתכל על הטבלה בגאווה ולראות את ריאל מדריד האלופה מרוחקת ממנה לא פחות מ-11 נקודות, פער שספק אם ריאל תצליח לסגור אותו בהמשך. האלופה תתארח ביום ראשון אצל ראיו ואייקנו ותהיה חייבת ניצחון כדי להקטין את הפער מהמוליכה לשמונה נקודות.

צ'אבי, ססק פברגאס, ברצלונה. רויטרס
איזה ווינר. צ'אבי חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

ברצלונה עלתה למשחק מול גרנאדה בידיעה שניצחון שלה יעניק לה פער עצום של 11 נקודות על פני ריאל מדריד האלופה, אך גרנאדה, שנאבקת על חייה בתחתית, לא עשתה לה חיים קלים.

בדקה ה-22 הזדמנות נהדרת לברצלונה. מסי תיעתע בהגנת האורחים, שהצליחו לחלץ את הכדור אבל פברגאס השתלט על הריבאונדים ובעט חזק אך לידיו של טונו שוער גרנאדה.

בדקה ה-30 מצב מצויין לגרנאדה. סיקוורה המגן השמאלי של האורחת פרץ מצד שמאל ושלח בעיטה חזקה, אך ואלדס הצליח להדוף בקושי לקרן.

בדקה ה-36 מסי ניסה לשבור את הקרח כשהוא מתעתע בשחקני ההגנה של היריבה, אך הבעיטה שלו נהדפה ברגע האחרון לקרן.

בדקה ה-44 נרשמה תקרית לא נעימה בין מסי לדויד וייה. הכוכב הארגנטינאי לא אהב את העובדה שהספרדי לא מסר לו והחל לרטון כלפיו בצורה מופגנת. וייה לא נשאר חייב וענה לכוכב, שנראה עצבני במיוחד.

טיאגו מברצלונה נאבק מול שחקן גרנאדה. רויטרס
חיים קשים. טיאגו מול גרנאדה/רויטרס

ברצלונה עלתה נחושה למחצית השנייה. טיטו וילאנובה ערך שני חילופים כשהוציא את טיאגו ואת דויד וייה והכניס במקומם את צ'אבי ופדרו. בדקה ה-65 עוד מצב נהדר לליאו מסי שקיבל כדור בצד ימין ובעט חזק ושטוח בשמאל, אך שוער גרנאדה שוב הדף.

בארסה הגבירה את הלחץ ובדקה ה-75 הצליח מסי למצוא את אלכסיס סאנצ'ס עם כדור עומק מדהים אך הצ'יליאני נתקל בשוער גרנאדה שהצליח להרחיק ברגע האחרון. דקה בלבד חלפה ונרשמה ההחמצה הכי גדולה במשחק. פברגאס קיבל כדור טועה כ-12 מטרים מהשער ובעט לפינה, אך טוניו הדף נפלא לקרן.

בדקה ה-79 עוד הצלה נפלאה של טוניו שוער גרנאדה. טייו המחליף פרץ בצד שמאל ומסר כדור רוחב נפלא לצ'אבי שבעט למרכז השער אך טוניו, כבר אמרנו?

בדקה ה-84 מצב נפלא לגרנאדה שחלוצה מצא עצמו מול ואלדס, שהדף. איזו החמצה לאורחים. בארסה יצאה להתקפת נגד מהירה שמצאה את מסי בצד שמאל. הארגנטינאי בעט חזק אך טוניו שוב הדף.

בדקה ה-87 נפרץ הסכר סוף סוף. צ'אבי המחליף קיבל כדור מדוד כ-17 מטרים משערו של טוניו ושלח פצצה אדירה מהאוויר לחיבורים, כדור שגם השוער הנפלא לא הצליח למנוע. 0:1 לברצלונה.

בתוספת הזמן בישל מסי מצד שמאל שער עצמי לגומס. כדור חזק של הארגנטינאי פגע ברגלו של גומס ומשם פנימה. 0:2 לברצלונה בסיום.

במשחקים נוספים:

סראגוסה - אוסאסונה 1:3
לסראגוסה: הלדר פוסטיגה (4), טימור (45, עצמי), אפוניו (71, פנדל). לאוסאסונה: אמיליאנו ארמנטרוס (29)

סלטה ויגו - חטאפה 1:2
לסלטה ויגו: אוגוסטו פרננדס (58), פארק צ'ו יונג (69). לחטאפה: עבדלעזיז בארדה (59). אלכסיס הורחק (90)

בטיס - אספניול 0:1
לבטיס: פאולאו (19)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully