וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: מוריניו יהיה גם המנהל הספורטיבי

לאחר שניצח והדיח את חורחה ולדאנו, הצליח המאמן הפורטוגלי של הבלאנקוס לקבל סמכויות נוספות מידי הנהלת המועדון

ז'וזה מוריניו ממשיך בדרך שלו להשתלט על ריאל מדריד. אחרי שהצליח בדרכו הערמומית לנצח ולנשל את חורחה ולדאנו מתפקיד המנהל המקצועי של המועדון, הרי שהמועדון הלבן הודיע היום (שישי) באופן רשמי כי המאמן הפורטוגלי יכהן גם בתפקיד זה החל מהעונה הבאה.

למעשה, מוריניו הצליח לעת עתה לבנות לעצמו בריאל תפקיד הזהה לתפקיד המנג'ר בכדורגל האנגלי, שם אחראי המנג'ר על שלל ענייני הקבוצה. "הנהלת ריאל מדריד התאספה אמש ואישרה את השינוי הארגוני במבנה המועדון", נמסר בהודעה שהוציאה הקבוצה. כחלק מהגדרת התפקיד החדשה יהיה מוריניו אחראי על מדיניות המועדון.

היחסים בין מוריניו ו-ולדאנו, שחקן ומאמן ריאל לשעבר, היו מעורערים מיום הגעתו של הפורטוגלי למועדון, כשהוא מנהל איתו מאבקי כוח כל העת. בסופו של דבר, לקראת סיומה של העונה שעברה בחר נשיא המועדון פלורנטינו פרז בדרכו של המיוחד, ונפטר מהמנהל הארגנטינאי. אחת הסיבות ליחסים הלא תקינים בין השניים הייתה עקב מאמר שכתב בעבר ולדאנו על הטקטיקה של מוריניו בצ'לסי.

אחרי עזיבתו של ולדאנו לפני מספר חודשים, המשיך מוריניו לקבל סמכויות נוספות מההנהלה מעבר לתפקידו, וכן המשיך לעבות את הסגל בשחקנים שנאמנים לו כמו פאביו קואנטראו הפורטוגלי וחמיט אלטינטופ ונורי שאהין הטורקים.

באשר לניימאר, נראה כי הכוכב הברזילאי יישאר לפחות עונה בקבוצתו, סנטוס. הכישרון הברזילאי הצעיר הביע, שחוזר בעקביות על ידי ריאל מדריד וגם ברצלונה, הבהיר כי הוא מעוניין להישאר עונה נוספת במדי מחזיקת גביע הליברטדורס, כך הצהיר סוכנו של השחקן.

כך הדיח מוריניו את חורחה ולדאנו מתפקידו
ז'וזה מוריניו "לא יכול להבטיח תארים, רק עבודה קשה"
בינתיים, ריאל מדריד מפציצה במסע משחקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully