וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבצ'נקו: "גאטוסו המנהיג שלנו, הוא יחסר לנו מאוד"

מילאן מעכלת את החיים ללא גאטוסו, שייעדר כחצי שנה, ובראשון כבר מחכה לה יובנטוס: "אלו לא השתיים הגדולות באיטליה, אלא בעולם"

מילאן מתחילה להתרגל לחיים ללא ג'נארו גאטוסו, וכל זאת שהיא מתכוננת למשחק הצמרת של הסרייה A מול יובנטוס ביום ראשון. גאטוסו, כוכב הסקוודרה אזורי והלב של מילאן, ייאלץ לעבור ניתוח בשבוע הבא לאחר שנפגע בברכו בניצחון על קטאניה ביום ראשון (0:1) ועלול להחמיץ את שארית העונה.

"הפציעה שלו נחתה עלינו בהפתעה מוחלטת", סיפר אנדריי שבצ'נקו, "ביום ראשון הוא סיים כרגיל את המשחק, וכמו תמיד, היה חוליה חשובה במערך שלנו. הוא מהווה עבורנו מנהיג, הוא יחסר לנו מאוד".

אומנם למילאנזים יש כמה שחקנים שיכולים למלא את מקומו בהרכב, כמו אמרסון, מתיו פלאמיני או מאסימו אמברוסיני, אבל לאף אחד מהם אין את ההשפעה המנטלית של גאטוסו, את הרעב שלו או את יכולת ההנהגה. "אני מקווה שהחברים שלי ייתנו לי מתנה ויעפילו לגמר גביע אופ"א", אמר גאטוסו, שייעדר כחצי שנה, "אולי אני אהיה שם, כרגע זה החלום שלי".

אומנם הדיווחים באיטליה טוענים כי מילאן החתימה את שחקן ההגנה הברזילאי טיאגו סילבה (מפלומיננזה) תמורת 10 מיליון יורו, וכמובן גם דייויד בקהאם מצטרף בינואר, אבל מילאן מרגישה שאם לא תנצח את יובה בשבת, אינטר יכולה לברוח לה.

"אלו לא רק שתי הקבוצות המצליחות ביותר באיטליה, אלא גם השתיים בין הגדולות בעולם", אמר שבצ'נקו, "וכששתיהן נפגשות במשחק צמרת, עם מאזן זהה במקומות השני והשלישי, אין ספק שזה יהיה חם. אומנם הליגה עוד ארוכה, אבל ניצחון על יובה יקדם אותנו מאוד".

מה איטליה תראה לעולם?

אבל גם ביובנטוס מודעים לחשיבות המשחק. מנכ"ל הגברת הזקנה, ז'אן קלוד בלאן, טוען שהמשחק הזה יהיה קריטי לשתי הקבוצות כיוון שאם ייפתח פער של תשע נקודות מאינטר, יהיה קשה לסגור אותו. "המשחק מול מילאן יקבע אם אנחנו במירוץ, או מחוצה לו", אמר בלאן, "מי שתפסיד במשחק צפויה להישאר מאחור, כי אינטר צפויה להמשיך לנצח.

"יש כבוד הדדי בין שתי הקבוצות", המשיך בלאן, "אני מאמין שהמשחק יהיה מהנה עם כדורגל אטרקטיבי. מיליוני אנשים יצפו במשחק הזה ברחבי העולם, ואני מאמין שאיטליה תראה לעולם עד כמה טוב הכדורגל שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully