וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 מטורף לליברפול על ק.פ.ר, צפו בתקציר

עד הדקה ה-87 הובילו המייטי רדס 0:1 עד שהתחיל מבול שערים, שכלל ארבעה תוך שבע דקות, כולל שני שערים עצמיים ואחד של קוטיניו בתוספת הזמן. 1:2 לסטוק על סוונסי

one

המחזור השמיני בפרמיירליג יינעל מחר (שני) עם משחק החוץ של מנצ'סטר יונייטד מול ווסט ברומיץ', אבל עוד היום מתקיימים שני משחקים מסקרנים. במשחק שפתח את יום המשחקים הצליחה ליברפול לנצח 2:3 את ק.פ.ר במשחק מותח ודרמטי במיוחד. סטוק סיטי גברה בביתה 1:2 על סוונסי.

שחקני ליברפול חוגגים עם פיליפה קוטיניו. Paul Gilham, GettyImages
איזו סיומת מטורפת. קוטיניו חוגג עם חברים/GettyImages, Paul Gilham

ק.פ.ר - ליברפול 3:2

המייטי רדס לא הרשימו, שלושה ימים בלבד לפני משחק הבית מול ריאל מדריד בליגת האלופות, אבל בכל זאת הצליחו לנצח אחרי פיניש דרמטי ומטורף לחלוטין. בעקבות הניצחון, עלתה ליברפול אל המקום החמישי עם 13 נקודות אחרי שמונה מחזורים, הקבוצה של הארי רדנאפ עם ארבע נקודות במקום ה-20 והאחרון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ריצ'רד דאן שחקן ק.פ.ר (מימין) כובש שער עצמי. GettyImages
שער עצמי מבין שניים. דאן/GettyImages

ליברפול עלתה ליתרון בדקה ה-67 לאחר שער עצמי אומלל של ריצ'רד דאן. הקבוצה של ברנדן רוג'רס נסוגה לאחור וספגה שוויון דרמטי בדקה ה-87 כשאדוארדו ורגאס היה הכובש לאחר בישול של צ'רלי אוסטין. בדקה ה-90 העלה פיליפה קוטיניו את ליברפול ל-1:2 שנדמה כאילו סגר את המשחק, בזכות מבצע אישי נהדר וסיומת מושלמת. אבל זה לא נגמר. ממש לא. ורגאס הגיע ראשון לקרן ונגח פנימה את ה-2:2. נגמר? תחשבו שוב. בדקה ה-94 יצאה ליברפול למתפרצת קטלנית ודווקא אחרי כדור חופשי של המארחת. המייטי רדס יצאו במהירות עד שמסירת רוחב פגעה בסטיבן קולקר וחדרה פנימה. שער עצמי אומלל ו-2:3 לליברפול.

סטוק - סוונסי 1:2
לסטוק: צ'רלי אדם (43 בפנדל), ג'ונתן וולטרס (76). לסוונסי: וולפריד בוני (34).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully